/ När Fenty har erbjudanden och en mist är jag inte sen att
Kristina
Beauty Pro
09/12/25-08:35(redigerad den 09/12/25-08:39)

När Fenty har erbjudanden och en mist är jag inte sen att klicka hem det! Tack för tips Nikki 🌺 Och här kommer den utlovade recensionen av den 😊.

Fenty Beauty - Hair And Body Mist

WOW, jag har verkligen en ny favorit i mistform! Jag har alltid svårt för att beskriva dofter och noter (inte min starkaste sida) men här kommer ett försök.

På Kicks sida beskrivs den så här: "The Mista Hair + Body Fragrance Mist sveper in dig i Fenty Hair’s ikoniska, beroendeframkallande doft " Och JAAAA det gjorde den med mig. Helt såld på denna.

Den känns verkligen sensuell med krämig kokos i bakgrunden. Liljekonvaljen kommer fram på ett mystiskt och mjukt sätt tillsammans med vanlij, fresian och sandelträd som gömmer sig runt hörnan.

Jag kan inte påstå att den påminner om någon annan doft. Jag tycker nog att den känns ganska unik och riktigt riktigt fin.

Om jag kommer köpa igen? Oh YES! Denna är en riktig keeper. 🌺🌺🌺

Läppennan Fenty Beauty - Trace'D Out Pencil Lip Liner i färgen Riri, jag köpte passar så himla fint till den Gloss Bomb Stix Shimmer i färgen Fu$$y som jag köpte för ett tag sedan. 👌

Och på köpet fick man Fenty Beauty - Gloss Bomb Heat Universal Lip Luminizer + Plumper i färgen Lava. (Kan inte tagga rätt...men det är färgen Lava) Och DEN hörrni. Den plumpar fint! ÄLSKAR 💝

Hair And Body Mist 90 ml
Fenty Beauty
Hair And Body Mist 90 ml
Trace'D Out Pencil Lip Liner 1 Riri
Fenty Beauty
Trace'D Out Pencil Lip Liner 1 Riri
Gloss Bomb Universal Lip Luminizer Rose Amber
Fenty Beauty
Gloss Bomb Universal Lip Luminizer Rose Amber
Fortsätt utforska gemenskapen!