/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Mimmi
Beauty Pro
25/12/25-18:00

Mina Jul klappar från nära och kära! Tack till Anna för tips av detox schampo skall bli spännande att prova! Tack till Sofia för inspiration till denna ljuvliga doft :)

Mina Jul klappar från nära och kära! Tack till Anna för tips
Crystal Emerald Eau de Parfum 90 ml
Detox Shampoo 250 ml
Sotnosen
Beauty Pro
25/12/25-15:07

Beauty Gifts 🎁💄 Jag blev så himla glad och överraskad över att få denna parfymen 🥰 Riktiga vänner vet vad man villhöver utan att man behöver önska sig det eller ens nämna det 😘 den kommer att bäras med glädje framöver

Beauty Gifts 🎁💄 Jag blev så himla glad och överraskad över
Classic Vanilla Cloud Eau de Parfum 30 ml
Atina
Beauty Star
25/12/25-14:19

Blev så himla glad! min julklapp 🥰 älskar stt det finns refill så jag brhöver knte köpa en helt ny glasburk! Trodde att själva refillkoppen skulle sitta löst men den, till min förvåning sitter stadigt!

Blev så himla glad! min julklapp 🥰 älskar stt det finns
The Ritual of Karma Whipped Body Cream 220 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
25/12/25-11:29

2025 var inte mitt parfymår

Har nog doftat mig igenom de flesta nya parfymer från de stora "vanliga" varumärkena och parfymhusen och det utan att faktiskt riktigt falla för någon. Trist att så många, mestadels av ekonomiska skäl, lanserar flanker efter flanker. Kostar mindre än att skapa en ny parfym så man rider vidare på igenkänning då ett inarbetat och populärt namn, och flakonger man känner igen, säljer.

Av 2026 önskar jag mig en nyskapad succé liknande PRADA Paradoxe EdP för några år sedan och sedan kommer det ju också ett helt gäng nya flankers som ändå låter väldigt lovande.

Spännande! 🤗🥰

2025 var inte mitt parfymår   Har nog doftat mig igenom de
Nikki
Beauty Pro
25/12/25-11:15

Alien Pulp EdP by MUGLER 💗

Snart kan vi provdofta MUGLER's nya Alien flanker. Även här har man valt att ha med den allt mer förekommande doftnoten hallon.

Ger mig en sommarkänsla med sina doftnoter som hallon, citrus och vita blommor.

Har ni inte provdoftat denna doftfamilj så rekommenderar jag det! Design och namn tycker jag personligen antyder tunga dofter och det kanske skrämmer bort vissa men låt er inte luras - här finns något för de flesta!

Alien Pulp EdP by MUGLER 💗   Snart kan vi provdofta
Maysen
Beauty Pro
25/12/25-09:26

Vilka är era favorit produkter från LH? Tipsa gärna så man kan fynda lite när de har sån otrolig rabatt!🎀❤️

Vilka är era favorit produkter från LH? Tipsa gärna så man
Nikki
Beauty Pro
24/12/25-13:46(redigerad den 24/12/25-13:47)

God Jul, Beauty Talks-vänner! ✨️

God Jul, Beauty Talks-vänner! ✨️
Nathalie
Beauty Pro
24/12/25-12:33

🔴 Spoiler MACs och Glossgods julkalender 🔴

Så kom de sista luckorna. Den här luckan i MACs kalender har jag spanat på och sett fram emot bara för att bli jättebesviken 😂 Något lip gloss/balm med plumpande effekt.

Glossgods levererade dock med en fin ögonskuggepalett!

🔴 Spoiler MACs och Glossgods julkalender 🔴  Så kom de