/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Mimmi
Beauty Pro
27/03/26-09:06
🧡 Orange Glow Dessa två favoriter är riktigt härliga produkter setting sprayen från Idun ger ett härligt glow och Dkny misten älskar jag🧡
🧡 Orange Glow Dessa två favoriter är riktigt härliga
Ready Set Fix 100 ml
Ice Pop Summer Collection Citrus Splash Bodymist 250 ml
Anna
Beauty Pro
27/03/26-07:20
Jag tycker mycket om Vishy Mineral 89 Booster serum som ger parfymfri fukt! De skulle dock kunna ha lite längre sån pinne/ rör i till pumpen så man får ut det lilla i botten också😅 Annars en favorit Av Maria Nilas hårvård med schampo och balsam så föredrar jag Repair- serien framför Fukt- serien. Både för att det är bättre produkter och doftar godare enligt mig. Den andra större förpackningen i ljusgult är från ett märke jag inte kommer köpa från mer, inte särkilt bra.
Till återvinningen nu på förmiddagen 💚🩵
Linnea
KICKS Beauty Expert
26/03/26-20:14(redigerad den 27/03/26-18:16)
Alltså hur fin är inte denna launch?!
 Charlotte Tilbury har släppt en helt ny balm tint som kombinerar läppstift + balm + tint i ett och jag är redan besatt. Det här är en sån där produkt som ger den där effortless “your lips but better”-looken 👄 ✨ Det jag älskar: 
– 3-i-1 formula (lipstick + balm + tint) 
– Anpassar färgen efter dina läppar (pH-teknologi!) 
– Ger en “just kissed” finish som håller upp till 8h
 – 92% hudvårdande ingredienser = återfuktade, plumpade läppar upp till 24 timmar 
– Perfekt för en mjuk, blurred look 💖 Nyanserna: – Pillow Talk – ljus nude-rosa, min personliga favorit! – Pillow Talk Medium – lite djupare rosa – Blushed Rose – mjuk rosig ton – Blushed Jam – djupare bärig färg – Cherry Talk – fräsch körsbärsröd – 90s Kiss – kall brun, så snygg för en mer neutral look Är det någon mer som hunnit testa eller är sugen på att testa ?! 😍
NYHET! Charlotte Tilbury Blush Balm Lip Tint 💕
Pillow Talk Blush Balm Lip Tint 90s Kiss
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Cassandra
Beauty Pro
26/03/26-20:09
Nästa favorit från kära Tom Ford går även den i färgens linje - 🧡 En underbar persikodoft. Då denna, liksom övriga, är ganska saftiga i pris så används den sparsamt vid speciella tillfällen. Men just denna älskar jag att använda sen sommar och höst 🍑
🧡🍑
Jabeen
Beauty Pro
26/03/26-19:53
Hej allihopa, jag skulle vilja dela med mig av mitt senaste köp på KICKS, min alltid favorit foundation från IT cosmetics, vilket ger mig en bra täckning.
Senaste Köp
Kristina
Beauty Pro
26/03/26-15:13(redigerad den 26/03/26-15:14)
“One small positive thought can change your whole day.” Dagens look består mest av Chanels produkter men även ⭐ BeautyAct Double Dew ⭐ BeautyAct Full Effect Mascara ⭐ Zadig & Voltaire This Is Her! EdP 💞 Jag hoppas du får en fortsatt underbar torsdag 💞
Dagens look och citat
This Is Her! Eau de Parfum 30 ml
Double Dew
Full Effect Mascara Intense Black
Kristina
Beauty Pro
26/03/26-14:50
Idag gjorde jag ett riktigt fint köp. Denna rekommenderar jag. Den är lagom täckande och ger så fint glow. Fick en test i kicks magasinet och därefter var jag hooked. Den ger verkligen en satinliknande, icke-oljig finish som den beskrivs. En lite orange glow ger iaf förpackningen. Men orange i ansiktet blir den absolut inte 😁.
🧡 Orange Glow
Double Serum Foundation L1C
Nikki
Beauty Pro
26/03/26-13:35
ÅTERVINNING ♻️ Upptäckte för sent att jag inte var ensam på miljöstationen... Så pinsamt att stå och ta kort på sina sopor! 🤣
ÅTERVINNING ♻️  Upptäckte för sent att jag inte var ensam på