/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Veronica
Beauty Star
16/02/24-11:07
Hej, vilken är er favorit parfym? Min är Lost Cherry by Tom Ford💖
𝔖𝔒𝔖𝔒
Beauty Beginner
16/02/24-10:58
Att ha C-vitamin + solskydd på dagen är bäst som jag vet 😍 Fin kombination Testa ❤️ din hud kommer lysa ✨✨✨
Att ha C-vitamin + solskydd på dagen är bäst som jag vet 😍
Amelia
Beauty Beginner
16/02/24-10:48
Hjälp hjälp hjälp! Mitt hår är så otroligt torrt, vet inte vad jag ska göra längre. Har inpackning, hårolja leave in osv men känns som inget hjälper. Nån som har ett mirakel tips?
Hjälp hjälp hjälp!  Mitt hår är så otroligt torrt, vet inte
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Sanna
Beauty Star
16/02/24-10:18
Fick denna av sambon i alla hjärtans dag present och jag ÄLSKAR den!! Alla mina andra parfymer luktar mer sött/blommigt medans denna luktar mer varm vanilj. Doften sitter även väldigt länge på huden och har fått många komplimanger. Hade lätt kunnat ha den framme som prydnad då flaskan är så fin ❤️
Fick denna av sambon i alla hjärtans dag present och jag
enya.blomstrom
Beauty Pro
16/02/24-09:46
Använder ni puder innan eller efter sertingspray?🌸
Miggis
Beauty Pro
16/02/24-09:41
Nyligen inköpt Anastasia amber lip gloss verkligen 💋 snyggt och lite gnistrande effekt som höjer effekten så läpparna blir vackra och drar till sig blickar😏⭐👍
Nyligen inköpt Anastasia amber lip gloss verkligen 💋 snyggt
𝔖𝔒𝔖𝔒
Beauty Beginner
16/02/24-09:27
För att få liknande resultat på läpparna 🥰 Använd lip liner från L'Oréal Paris🤎 med highliter från BesutyAct🤍 Lipstick från Isadora ❤️ 𝓘𝓝 𝓛𝓞𝓥𝓔
För att få liknande resultat på läpparna 🥰 Använd lip
Hanna
Beauty Star
16/02/24-08:11
Är det någon som har något tips på en bra återfuktande kräm för torr hy? Jag har testat Lumene Intense Hydration - den är så otroligt återfukande, mild i doften och framförallt så får man extra lyster med den hudkrämen. Vill bara höra och se ifall det finns något som kan slå denna? Då testar jag gärna! 😍