/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Linn
Beauty Pro
30/11/25-07:07

Jag har fått en julkalender idag! 🥰

Vet ej om den är bra men är taggad att öppna varje dag fram till jul ändå!

Jag har fått en julkalender idag! 🥰  Vet ej om den är bra
Joudi
Beauty Pro
29/11/25-21:09(redigerad den 29/11/25-21:10)

Dagens Makeup look ✨

Dagens Makeup look ✨
Telescopic Mascara Black
Lips & Dry Spots Balm 30 ml
Silky-Soft Blush Date Night
Glued 4 Brows & Edges 16 ml
Zahra
Beauty Star
29/11/25-16:41

Milk Makeup Hydro Grip Primer

Mitt första intryck 💖

Jag testade Milk Hydro Grip Primer för första gången och blev verkligen positivt överraskad! ✨ Den känns svalkande och lite klibbig först, men när sminket åker på sitter allt som berget. Basen blev jämnare och min foundation höll sig fräsch mycket längre än vanligt. Perfekt om man vill ha en riktigt lång hållbarhet utan att huden känns tung. En riktig keeper hittills! 💚🔒

Milk Makeup Hydro Grip Primer  Mitt första intryck 💖  Jag
Hydro Grip Primer 10 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Lolo
Beauty Pro
29/11/25-16:41

La Roche-Posay Cicaplast Baume B5+ Mitt första intryck 💖 Jag har precis börjat använda Cicaplast Baume B5+ och är redan imponerad! ✨ Den lugnar huden direkt och ger en mjuk, skyddande känsla utan att bli fet eller kladdig. Perfekt när huden känns irriterad, torr eller stressad. Jag märkte snabbt att rodnaden minskade och huden kändes mer balanserad. Känns som en riktigt pålitlig “räddare i nöden” produkt! 🤍💫

La Roche-Posay Cicaplast Baume B5+ Mitt första intryck 💖
Cicaplast Baume B5+ SPF50 40 ml
Lisis
Beauty Star
29/11/25-16:40

Hur ska jag veta vilken färg av Benetint jag ska köpa till min storasyster i julklapp?🎄🎁 Hon har väldigt ljus, fair, hy och neutral underton, och hon gillar när det ser väldigt naturligt ut för hon använder inte jättemycket smink.

Benetint – Liquid Blush för Läpp och Kind Dark Cherry
Benetint – Liquid Blush för Läpp och Kind Raspberry
Benetint – Liquid Blush för Läpp och Kind 6 ml
Karolina
Beauty Pro
29/11/25-16:25(redigerad den 29/11/25-16:33)

Dagens look

Dagens look
Afterglow Lip Oil 777 Orgasm
Buttermelt Blush 10 Back And Butta
Buttermelt Bronzer 07.5 Butta Match
Lisis
Beauty Star
29/11/25-15:58

Letar du efter en prisvärd ögonbrynspenna? Då kan jag verkligen rekommendera Beauty Act Sculpt & Shade Brow Pencil! Den håller fint under dagen och är riktigt bra för att fylla i.🌟

Sculpt & Shade Brow Pencil Taupe
Lisis
Beauty Star
29/11/25-15:46

Ett utplock från mina vinterfavoriter för att hålla huden återfuktad och mjuk nu när det börjar bli kallare❄

Ett utplock från mina vinterfavoriter för att hålla huden
Eau Thermale Spring Water Sensitive Skin 150 ml
Soft 75 ml
Dior Addict Lip Glow Oil 062 Bronzed Glow