/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
27/11/25-14:08

Givenchy L'Interdit Le Parfum 💛🖤

Ett långvarigt, första intryck av Givenchy's senaste flanker.

En kraftfull, blommig amberdoft. Doftar mycket och doftar lääänge. En bra kvällsdoft men knappast något som passar på de flesta arbetsplatser. Påminner mig lite om Carolina Herrera's Good Girl och när jag kikar på doftnoterna har de faktiskt en del gemensamt, bl a mandel, jasmin och tuberos och i basen patchouli.

Good Girl håller bra men denna vinner ändå när det kommer till hållbarhet. Doftmässigt föredrar jag dock Good Girl men tror ändå denna kan vara intressant för samma målgrupp.

Givenchy L'Interdit Le Parfum 💛🖤  Ett långvarigt, första
L'Interdit Parfum 80 ml
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
27/11/25-12:53(redigerad den 27/11/25-13:11)

Råkade snubbla över en händelse på Instagram, där man bl.a. pratade om denna produkt! Och kände direkt; denna köper jag! Har haft problem med Keratosis pilaris, främst i ländryggen & på baksidan av låren. Och då detta är en rengöring som exfolierar, jämnar ut och mjukgör torr, grov och knottrig hud på kroppen och i ansiktet utan att förstöra hudbarriären. Och den är helt fantastiskt 🙌🏻 🫶🏻 På mindre än en vecka har mina knotttor nästintill försvunnit! Så denna lär jag fortsätta att köpa om och om igen! 🥰

Råkade snubbla över en händelse på Instagram, där man bl.a.
SA Smoothing Cleanser 236 ml
Danijela
Beauty Star
27/11/25-10:47

Aco ❤️

Aco ❤️
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Danijela
Beauty Star
27/11/25-10:45

hår favoriter

hår favoriter
Lana
Beauty Pro
27/11/25-10:28
Nikki
Beauty Pro
27/11/25-07:46

Estée Lauder Futurist Blushmaker 🌸🌺

Såg dessa nya blush från Estée Lauder på ett varuhus nyligen och nu finns de även på KICKS såg jag. Tyckte de gav en väldigt fin och naturlig finish.

De beskrivs som "ett närande och vårdande krämrouge som ger en daggfrisk, "dewy" ton av färg och en fuktboost".

Estée Lauder Futurist Blushmaker 🌸🌺   Såg dessa nya blush
Futurist Blushmaker Skinny Dip
Alexa
Beauty Pro
27/11/25-07:32

Min vinterfavorit är Olympéa Solar, en varm och solig doft som ger energi under de mörka vinterdagarna. Jag älskar hur den blandar frisk citrus med en mjuk, feminin värme som dröjer sig kvar på huden. Den får mig alltid att känna mig både lyxig och självsäker.

Min vinterfavorit är Olympéa Solar, en varm och solig doft
Olympea Solar Eau de parfum 30 ml
Farah
Beauty Pro
27/11/25-07:32

Wow! Kicks har julklappar för under 150 kronor!

Wow! Kicks har julklappar för under 150 kronor!