/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Glow
Beauty Pro
02/01/26-12:14

Jag har använt den här oljan i drygt två månader, sedan den 19 oktober. Jag applicerar den främst i topparna och har märkt att mitt hår fått mindre slitna toppar och ser mindre skadat ut. Trots att jag ofta använder värmeverktyg har oljan hjälpt till att skydda håret och hålla topparna återfuktade. Dessutom doftar den väldigt gott.

Jag har använt den här oljan i drygt två månader, sedan den
Linn
Beauty Pro
02/01/26-11:59

XLASH

Jag ser ingen skillnad ännu (det har inte ens gått tre veckor) men börjar få problem med mascara som fastnar under ögonbrynen. Vad kan jag göra åt det?

Eyelash Serum 3 ml
Nikki
Beauty Pro
02/01/26-10:41

DECUBAL Lips & Dry Spots Balm ☃️❤️

Januari: en för många kall och fattig månad!

Ska man köpa en enda riktigt bra och billig hudvårdsprodukt skulle jag rekommendera denna! 🥰

Har ni inte testat så gör det! Det är nu de kommande kalla månaderna som den bäst sätts på prov... och levererar! ⭐️👏

DECUBAL Lips & Dry Spots Balm ☃️❤️   Januari: en för många
Lips & Dry Spots Balm 30 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Linn
Beauty Pro
02/01/26-09:25(redigerad den 02/01/26-09:29)

♻️Återvinning♻️

• Kallos Keratin Hair Mask - köper ej igen
  • Yves Rocher Mandarine shower gel - eventuellt igen
  • Lattafa Yara edp - har en ny oöppnad hemma
♻️Återvinning♻️  - Kallos Keratin Hair Mask - köper ej igen
Nikki
Beauty Pro
02/01/26-09:08

Så mycket mer... e.l.f 🩵

Såg nyligen detta set / prova-på kit från e.l.f.

De har ju så mycket mer än bra och billigt smink så jag blir nyfiken på att testa mer.

Har testat, och blivit positivt överraskad av, bl a deras budgetvänliga ögonkräm och lip balm.

Hoppas KICKS får in setet också men flera av produkterna som ingår finns redan i sortimentet. Taggar så gott det går (även de jag testat).

Så mycket mer...  e.l.f 🩵   Såg nyligen detta set /
The Hottest Drops Duo Kit 20 ml
Holy Hydration! Thirst Burst Drops 30 ml
Holy Hydration! Makeup Melting Cleansing Balm 56,5 g
Holy Hydration! Eye Cream 14 g
Squeeze Me More Lip Balm Duo
Squeeze Me Lip Balm Vanilla Frosting
Nikki
Beauty Pro
02/01/26-08:48(redigerad den 08/01/26-06:10)

Ett säkert vårtecken:

Escada's nya summer edition, Yum Me, Sunny! 🧡🩷

År efter år lyckas de leverera sprudlande, fruktiga och blommiga sommardofter, tidigt lanserade, när vi längtar som mest efter soliga dagar och ljumma kvällar. 🏖🍹

Kanske inte alltid så unika men vågar nästan kalla dem för säkra kort. Älskas av många och brukar gillas av de flesta. Har haft flera av dem själv. Brukar alltid funka på solvarm hud och oftast med en hållbarhet bättre än de flesta mister. Lite lägre prisklass vilket också gör dem prisvärda!

Finns redan nu på KICKS!

Vad tror ni om årets sommardoft? 🧡🩷❤️

Ett säkert vårtecken:  Escada's nya summer edition, Yum Me,
Yum me Sunny EdP 30 ml
Yum Me Sunny! EdP 50 ml
Yum me Sunny EdP 100 ml
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
02/01/26-08:27

Lite inköp så här efter jul; mestadels all time favorites ❣️ Men också en ögonfransböjare från Shisheido. Ögat den länge nu. Så R.I.P till min urgamla från H.M! Ska bli kul och se om den lever upp till sitt rykte 🥰🥰

God fortsättning på er alla fina ✨

Lite inköp så här efter jul; mestadels all time favorites ❣️
Overnight Transformation Complex 50 g
Eyelash Curler
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Peach
Anna
Beauty Pro
01/01/26-20:07(redigerad den 01/01/26-21:42)

För att göra sig redo för vintern och även hela året 2026 använd ansiktsolja som skyddar och när huden💧🌿❣️ Den här är från Ecooking och min nya kärlek i hudvårdshyllan💘 Har skrivit om den under rubriken "Hudvård" idag och är min nya fantastiska favorit! Min gamla favorit säljs inte länge. Ett annat bra budgetalternativ är ACO's ansiktsolja som jag använt väldigt många flaskor av☃️❄️🌿

För att göra sig redo för vintern och även hela året 2026