Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Elwira
Beauty Star
11/02/24-15:57 (redigerad den 11/02/24-16:18)
TIPS 💋 alla carolina herrera parfymer luktar UNDERBART 😍 DU KOMMER ÄLSKA DEN om du gillar kvinnliga dofter💋 Tonkabönor, jasmine, romantisk, festlig 💋
TIPS 💋 alla carolina herrera parfymer luktar UNDERBART 😍
Heidi
Beauty Pro
11/02/24-15:45
Ville dela med mig av både ett vårdande och fint alternativ för läpparna. Dessa har jag köpt om i evigheter och kommer fortsätta. Alltid ett bra alternativ att ha i väskan. Lätt applicerad med mjuk tipp, lätt/tunn formula och luktar svagt bakelse enligt mig. Känns bra och har inte torkat ut mina läppar !!
Ville dela med mig av både ett vårdande och fint alternativ
Heidi
Beauty Pro
11/02/24-15:33
Godaste parfymen atm !!!! Luktar som söt karamellcola med mycket vanilj. En super bra gourmand doft och den kostar inte mycket. Även en bra vanilj doft som grund om man vill blanda med andra dofter ! Jag gillar att blanda den med Sol de Janeiro 62an.
Godaste parfymen atm !!!! Luktar som söt karamellcola med
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Jasmin
Beauty Beginner
11/02/24-15:31
Har ni testat denna från skin treat? Detta serum ska tydligen vara bra för dig som har en orenhy, skriv gärna era åsikter✨
Har ni testat denna från skin treat?  Detta serum ska
Momoya
Beauty Star
11/02/24-15:22
The butterfly makeup 🦋
The butterfly makeup 🦋
Helena
Beauty Star
11/02/24-13:43
När det gäller mina naglar så lägger jag krutet på bas och topp. Det färgade lacket får gärna vara bra budget (Att smörja händer och nagelbanden är ju också en bra vana).
Shanya
Beauty Beginner
11/02/24-13:42
🤍🤍🤍
Sofia
Beauty Pro
11/02/24-12:55
Mitt senaste köp på Kicks! Det blev dyrt. 😅 Men värt varenda krona! 20 % rabatt på doft + en födelsedagsrabatt gjorde det ändå lite billigare. Detta är utan tvekan de lyxigaste parfymerna jag äger. Och de luktar så otroligt gott! Båda sitter kvar på huden hur länge som helst, även efter en dusch.
Mitt senaste köp på Kicks! Det blev dyrt. 😅 Men värt