Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Jennifer
Beauty Star
13/02/24-02:32
Har någon tips på bra löspuder?
Bella
Beauty Star
13/02/24-01:59
Kan någon tipsa sin hudvårdsrutin? Mitt hus mår kaosss!!!
Bella
Beauty Star
13/02/24-01:48
Hade varit kul om alla kunde säga sina allra bästa tips så vi kan lära av varandra! Både inom smink, parfym hår och hudvård❤️
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Bella
Beauty Star
13/02/24-01:28
Hjälp! Jag behöver tips på SPF. Något som är ganska light weight och skön på huden. Tack så himla myckettt❤️😻
Bella
Beauty Star
13/02/24-01:25
Hej allihopa jag undrade om någon har förslag på några hårprodukter?? Tack så myckettt!!!
Bella
Beauty Star
13/02/24-01:24
Hejjj! Jag undrade om någon har tips på parfym! Helst en som luktar vanilj och sött!
Amanda
Beauty Star
13/02/24-01:22
Hejsan! Är ny här och undrar om folk kunde tipsa om bra hårvårdsprodukter när man försöker spara ut ditt hår och få det friskare, upplever att jag har spröda toppar även fast jag klippte bort det slitna. Allt uppskattas💗
Hejsan! Är ny här och undrar om folk kunde tipsa om bra
Beautyn
Beauty Star
13/02/24-01:20
Hej! Jag har väldigt mycket pigment runt munnen. Undrar om någon kan rekommendera bra produkt som kan minska pigmentet.