/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Karolina
Beauty Pro
06/01/26-10:11

Lite nya fräscha naglar inför nya året!

Använder mig såklart av Depend Gel Iq, färgerna French pink och Pure white.

Lite nya fräscha naglar inför nya året!   Använder mig
Nathalie
Beauty Pro
05/01/26-18:58

Kick(s)starta det nya året!

Glow är ju inte riktigt min grej, men jag använder ändå några produkter som också råkar ge glow (dvs det är inte därför jag använder dem)

Exfoliering är ett viktigt steg och jag gillar att använda pads med det på

Vitamin C ska ge glow, här i form av toner från Klairs

Sist är ögonserumet från Nilens Jord

Och ja, ni vet ju hur det är att tagga produkter 🙃

Kick(s)starta det nya året!   Glow är ju inte riktigt min
KLAIRS Freshly Juiced Vitamin Essence Toner 180 ml 180 ml
Kristina
Beauty Pro
05/01/26-16:36

Konserten närmar sig och i helgen blev det dessa som fick följa med hem från Kicks.

Ska bli så kul att få sminka sig med mycket glitter, stenar och annat kul 🥰.

Konserten närmar sig och i helgen blev det dessa som fick
Individual Eye False Lashes
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
05/01/26-15:13

Miami Shake EdP 🍓🩵🩷

Har hunnit testa ännu en av mina nya Juliette Has A Gun dofter den senaste veckan. Drömmigt söt och len vanilj med saftiga jordgubbar som ger doften en fräsch touch. Blir ganska snart väldigt behaglig och välbalanserad på huden. Absolut inte syntetiskt sötsliskig.

Har sedan innan en annan jordgubbsdoft, Clean Classic Strawberry Fields EdP och de både påminner om varandra men ändå inte. Strawberry Fields blir på mig mer fräsch, Miami Shake är sötare och mjukare. En somrig gourmanddoft! 🍓🍦🎂

Miami Shake EdP 🍓🩵🩷  Har hunnit testa ännu en av mina nya
Miami Shake EdP 50 ml
Miami Shake Discovery Box
Nikki
Beauty Pro
05/01/26-14:39

Juliette Has A Gun - Lust for Sun EdP

Solig tropisk doft. Blommig, söt och fruktig och när det lagt sig, krämigt mjölkig, mysk och vanilj.

Känns som man går barfota i sanden fastän snön ligger vit ute. Underbar sommardoft eller drömma sig bort-doft resten av året! 🍹🤗

Även om du inte gillar kokos 🥥 (den är inte en dominerande doftnot i denna parfym) så är Lust for Sun väl värd att provdofta, tycker jag.

Juliette Has A Gun - Lust for Sun EdP   Solig tropisk doft.
Lust For Sun EdP 50 ml
Isabella
Beauty Pro
05/01/26-12:34

Den här sminkborttagningen fick jag tips om via det här communityt och den har verkligen ALLT jag söker i en sminkborttagning! 😍 Såg att den var på halva priset så jag passade på att köpa en i butik, varav kassörskan i butiken sa att den ska UTGÅ!! 😭 blev såå ledsen så jag i panik köpte upp dom 3 st som fanns kvar, så nu klarar jag mig ett tag iaf men behöver hitta en ny ersättare som gör exakt det denna gjort för mig, dvs får lätt bort all smink i hela ansiktet (jag är lat och vill att de ska gå fort så jag gillar när rengöringen gör allt, dvs inte behöver en rengöring för ögonmakeup och en annan sminkborttagning för resten av ansiktet), jag älskar när man känner sig återfuktad efter och inte ”stram” i ansiktet som många sminkborttagningar brukar göra efter… ja de är väll mina önskemål 😂 har ni tips tar jag gärna emot allt!!!

Den här sminkborttagningen fick jag tips om via det här
Farah
Beauty Pro
05/01/26-08:02

Mitt senaste inköp! Medik8 ✨ Den hjälper till att förnya huden, förbättra hudstrukturen och ge mer lyster. Jag ska testa den ett tag och se vilka förändringar jag märker 🤍

Mitt senaste inköp! Medik8 ✨ Den hjälper till att förnya
Crystal Retinal 10 30 ml
Heidi
Beauty Pro
04/01/26-19:04

Heyyyyy guys!!! 🪩

Jag undrar bara om någon vet när nyx lip stains kommer till Sverige / kicks!?!?

LET ME KNOW PLEASE

Klicka på ett alternativ för att rösta
Taggad på att testa? Tihihi
18Bidrag
Ja!!!!!🫰🏼
Nä.
Heyyyyy guys!!! 🪩  Jag undrar bara om någon vet när nyx lip