/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
27/02/24-16:48
Mitt sätt att alltid hitta rätt nyans! Och alla nyanser däremellan... 😀 Lumene CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation är en av Sveriges mest köpta foundations och jag förstår varför. En lättapplicerad och medeltäckande formula som jämnar ut hudtonen och ger en neutral finish med lätt lyster. Perfekt för mig som gillar naturliga looks. Dessutom innehåller den lite solskydd (SPF20) och är vegansk. Jag har ljus hud med neutral underton (på vintern mycket ljus) men får ändå viss färg på sommaren. Med dessa nyanser täcker jag in min huds färgskala för hela året. Ultra Light (warm) Light (cool) Medium (cool) Som ni ser har jag ingen foundation med "rätt" underton men de passar bra ändå så ja, underton har betydelse men stirra er inte blinda på den. Den ljusaste nyansen med neutral underton som denna foundation finns i är nyansen Tan. Den når jag i bästa fall efter några veckor vid Medelhavet men då använder jag å andra sidan inte foundation. 😀🌴🌞
Mitt sätt att alltid hitta rätt nyans! Och alla nyanser
Oliwia
Beauty Star
27/02/24-16:04
Har länge letat efter en concealer som täcker bra, men är inte sådär klibbig som många Camo concealers. Testade denna hos en vän och köpte därefter en egen direkt! Är supernöjd 😍
AnnaML
Beauty Pro
27/02/24-15:58
Är så nyfiken på denna JPG parfym! Någon som har doftat på den?
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
allun01a
Beauty Star
27/02/24-15:20
Någon som testat denna?😍✨
allun01a
Beauty Star
27/02/24-15:18
Måste tipsa om denna primer från Nyx, så bra!😍
Måste tipsa om denna primer från Nyx, så bra!😍
allun01a
Beauty Star
27/02/24-15:15
Tips på bra produkter för acne?🤍
allun01a
Beauty Star
27/02/24-15:14
Tips på bästa mascaran, använder denna nu men önskar mer längd och bättre separation
allun01a
Beauty Star
27/02/24-15:07
Någon som har tips på bra hårprodukter för lätt flottigt hår?✨