/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Amanda
Beauty Pro
14/01/26-08:21

Två julklappar jag testade lite idag. Charlotte Tilburys Luxury palette i nyansen Pillow Talk och Airbrush flawless finish. Två väldigt fina produkter!

Två julklappar jag testade lite idag. Charlotte Tilburys
Airbrush Flawless Finish Refillable 1 Fair
Luxury Palette Pillow Talk
hannacronwik
Beauty Star
14/01/26-06:29

Vad är era bästa tips mot statiskt hår? Både mitt eget hår och mitt löshår blir sjukt statiskt nu på vintern, och inget jag testat hittills har fungerat. Det som fungerat bäst är att ta vatten på händerna och dra igenom, men kommer tillbaka lika fort

Anna
Beauty Pro
14/01/26-05:55

Är det bara jag som inte får upp sin eller kan visa sin varukorg på hemsidan? Det kanske ordnar sig under förmiddagen eftersom det är bra om det går att beställa tänker jag😊 Ha en härlig Onsdag ☃️☕

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Sofia
Beauty Pro
14/01/26-01:50

Senaste köpet från Kicks blev ett härligt duschskum, en volume booster jag är nyfiken på att testa, en nagelbandsknipsare och ett färgat läppbalsam i färgen Sheer Plum.

Någon form av recensioner kommer när jag hunnit testa läppbalsamet och volymboostern! 🫡

Senaste köpet från Kicks blev ett härligt duschskum, en
The Ritual Of Jing Foaming Shower Gel 200 ml
Volume Booster Fragrance Free Travelsize 50 ml
Cuticle Clipper
Ultratint Lip Balm Sheer Plum
Emma
Beauty Pro
14/01/26-01:17

first impression! detta är en ny favorit, formulan är supermjuk men inte kladdig ich det blir en neutral färg på läpparna

Restoring Lip Balm Tinted 10 ml
Emma
Beauty Pro
14/01/26-01:15

detta är en budgetfavorit! skyddar håret, luktar gott och gör inte håret kladdigt

Heat Protection 250 ml
Emma
Beauty Pro
14/01/26-01:11

mitt senaste kicks köp! och min absoluta favoritparfym hittills!

Paradoxe EdP 50 ml Gift Box
Emma
Beauty Pro
14/01/26-01:02

jag har funderat på att testa ett hårserum men vet inte vilket som är bäst och mest prisvärt, förslag?