/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Irena
Beauty Pro
27/02/25-18:09

Två underbara veganska dofter som jag vill dela med mig av. Solano är varm, grön, lite söt och perfekt unisex. Ilhabella är söt som en solmogen frukt blandat med blommor, socker och valilj.

Har ni provat någon av dessa?☺️

Två underbara veganska dofter som jag vill dela med mig av.
Parfums Remarquables - Solano EdP 100 ml
Parfums Remarquables - Ilhabela EdP 50 ml
Sedra
Beauty Star
27/02/25-17:45

Kan jag få tips på herr perfymer som luktar gott ?

Sedra
Beauty Star
27/02/25-17:44

Vad tycker ni om denna parfym?

Sì EdP 30 ml
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Berätta om ditt bästa skönhetstips 🌹
20
Raneem
Beauty Star
27/02/25-17:21

jag vill gärna fråga om nån har en tips för dry lips !?

Nikki
Beauty Pro
27/02/25-17:07

Årets Midsommarparfym? 🍦🍓🎂

Kommer ni ihåg att jag gjorde ett inlägg om Juliette has a gun för inte så länge sedan?

Nu lanserar de en ny doft, Miami Shake EdP, som låter som en smaskig jordgubbstårta. Vanilj, vispgrädde och jordgubbar.

Visst längtar man till sommaren bara av att läsa doftnoterna?

Oj, vad det ska bli spännande att provdofta den.

En utmaning att skapa en fin och balanserad parfym av dessa doftnoter som inte bara blir syntetiskt "godisdoftande".

Tror minsann jordgubb🍓 som doftnot är på uppgång då även Valentino valt att ha med den i sin nya parfym Valentina EdP.

Vad tror ni? 👍 eller 👎 ?

Årets Midsommarparfym? 🍦🍓🎂  Kommer ni ihåg att jag gjorde
Valentina EdP 100 ml
Alice
Beauty Star
27/02/25-14:16

behöver tips på leave in conditioner! prisvärd och inte för tung för mitt tunna hår, har också vågigt hår och vill inte tynga ner de

Elsa
Beauty Star
27/02/25-13:46

Hejsan, har någon några bra rekomendationer på någon produkt som kan mindska creasing under ögonen? ögonprimer kanske som inte är för dyr?

Angelika
Beauty Star
27/02/25-13:36

Skulle verkligen behöva tips på concealer aom inte lägger sig i de fina linjerna under ögonen. skulle vilja kunna ljusa upp lite som alla gör☺ helst någon som inte kostar skjortan heller