/ Sommardrömmar đŸ€—â˜€ïž Sommar = Face mist Perfekt för att
Nikki
Beauty Pro
31/03/26-10:06(redigerad den 01/04/26-06:59)
Sommardrömmar đŸ€—â˜€ïž Sommar = Face mist Perfekt för att frĂ€scha upp huden pĂ„ jobbet, pĂ„ stan och pĂ„ stranden. Water Hydrating Face Mist frĂ„n Caudalie Ă€r en ansiktsmist som passar Ă€ven den allra kĂ€nsligaste huden. InnehĂ„ller bl a druvvatten som Ă€r intensivt Ă„terfuktande och lugnande. 🍇💩 Vill testa denna i Ă„r! MĂ„ste leta reda pĂ„ BERDOUES prisvĂ€rda dofter. Bara av att lĂ€sa om dem sĂ„ stĂ„r jag redan med ena foten i Medelhavet! Vandrar genom soldrĂ€nkta apelsinlundar och bara andas in. FrĂ€scha enkla citrusdofter eller mer tropiska. Jag har inte sĂ„ höga krav pĂ„ sommarens dofter. De behöver inte hĂ„lla sĂ„ lĂ€nge och dofta sĂ„ mycket. Men jag vill dofta ledig och semester hela lĂ„nga sommaren och en bit in pĂ„ hösten. Även de dagar jag inte Ă€r det. TĂ€nk er 4 mĂ„nader semesterkĂ€nsla! SĂ€ger jag som egentligen Ă€lskar ett högt tempo med flera bollar och projekt i luften! 😃 Men jag Ă€r ocksĂ„ bra pĂ„ att stĂ€nga av emellanĂ„t! Franska varumĂ€rket Berdoues grundades i Toulouse Ă„r 1902 och blev starten pĂ„ en lĂ„ng tradition av parfymtillverkning som hitintills har strĂ€ckt sig över fyra generationer. Det Ă€r inspirerande, tycker jag! đŸ©”đŸŠđŸ’›đŸŒŠđŸ§ĄđŸŒżđŸ‹đŸ’Šâ˜€ïž
Grape Water 200 ml
CaudalĂ­e
Grape Water 200 ml
Grape Water 75 ml
CaudalĂ­e
Grape Water 75 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!