/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Lisa
Beauty Star
06/03/24-13:05
Här är mina absoluta favorit basprodukter som får mitt smink att se såååå naturligt och fräscht ut. Samtidigt som produkterna ger en otrolig glow!! Tillsammans är dessa produkter en otrolig combo😍🤩
Jonas
Beauty Star
06/03/24-12:30
♥️♥️
Jonas
Beauty Star
06/03/24-12:19
Den ar super ♥️
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Fifian
Beauty Beginner
06/03/24-11:20
Jag började använda koreanska produkter för ett tag sedan. De är fantastiska. Inom en kort tidsperiod märkte jag att min hud var strålande och återfuktad. Jag led av torr hud. Jag märkte att små linjer hade försvunnit. Jag är nöjd med det. Jag rekommenderar dem mycket 🥰
Jag började använda koreanska produkter för ett tag sedan.
Biba
Beauty Beginner
06/03/24-11:04
Hej alla fina! Jag är ny häroch behöver hälp angående mina hudproblem som ser ut så Vad kan jag börja använda för att ta bort all dem här röda märke samtidigt dem är inte riktigt äkne Tack
Hej alla fina! Jag är ny häroch behöver hälp angående mina
Linn
Beauty Pro
06/03/24-07:45
Hej alla! Jag behöver en bra hårolja till mitt nyslingade hår. Gärna billig. Kom med tips!
Hej alla! Jag behöver en bra hårolja till mitt nyslingade
Emelie
Beauty Star
06/03/24-06:51
Behöver hjälp! 🌸 Jag har problem med påsar under ögonen + mörka ringar. Någon som har tips? Både smink och hudvård uppskattas 💕
Nikki
Beauty Pro
06/03/24-06:25 (redigerad den 06/03/24-12:59)
💛 Nyhet för problemhy från CLINIQUE : 🌸 Acne Solutions Liquid Makeup Foundation 🌸 Behandla och förebygg orenheter med vår vårdande foundation med salicylsyra. Dermatologiskt testad. Finish: Naturlig matt Täckning: Medium, byggbar Hudtyp: Torr kombination, kombinerad fet, fet Nyckelingredienser: Salicylsyra, Lactobacillus ferment Vad den är:Naturlig matt täckning som hjälper till att behandla och förebygga akne, nu i en utökad palett med 24 nyanser. Vad den gör:• Oljefri foundation med 0,5% USP-klassad salicylsyra hjälper synligt att rensa porerna, reducera blemmor och förebygga framtida utbrott. • På 10 dagar har bar hud betydligt färre synligt igentäppta porer. * • Lättviktsformel omedelbart suddar ut porer och mattar ner. Blandar bort blemmor med måttlig täckning och en naturlig matt finish. • Kontrollerar olja och glans hela dagen. • Lactobacillus ferment tillsammans med hudvänliga ingredienser som rödalgerextrakt, lakrits och koffein hjälper synligt att minska rodnad. • Nu i ett utökat sortiment med 24 nyanser så att du säkert hittar din matchning. *Kliniska tester på 22 kvinnor efter att ha använt produkten i 10 dagar. Nyckelingredienser:Salicylsyra: hjälper till att rensa igentäppta porer och motverkar acne. Lactobacillus ferment: en postbiotisk teknologi som hjälper till synligt att minska irritation för att främja en balanserad mikrobiom. Formelinformation:• 24 timmars hållbarhet• Färgtrogen • Motstår porbildning • Motstår att sätta sig i linjer • Motstår kakning • Motstår att vecka sig • Överföringsbeständig • Vattentät • Motstår svett och fuktighet • Oljefri • Ej akneframkallande • Dermatologiskt testad • Ögonläkartestad • Allergitestad • Doftfri
💛 Nyhet för problemhy från CLINIQUE :  🌸 Acne Solutions