/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Anna
Beauty Pro
27/02/26-06:27(redigerad den 01/03/26-10:49)
Scrolla ner till hårvård och läs alla fina tips om mångas tips på hår-räddare 😃!
Ett val
Avslutad
Tycker du kvalitet på hårvård är lika viktigt som den i hudvård, smink och parfym?
16Bidrag
Jaa! Jätteviktig och det är ju så kul med hårvård💕100%
Näe!! Jag använder ju handtvål till ansiktet från toan och diskmedel till håret, gärna YES, det löddrar så bra. Min frisör får tårar i ögonen när jag kommer för mitt hår är så rent och fint😱0%
Scrolla ner till hårvård och läs alla fina tips om mångas
Emmie
Beauty Pro
26/02/26-14:39
Återvinning ♻️ Glömmer alltid bort att fota när jag återvinner men nu kom jag ihåg när jag sett flera inlägg här från er andra! Tagit slut på några favoriter som Rituals scrub, Neostrata dagkräm och hårinpackning som jag redan köpt påfyllning på 💚
Återvinning ♻️  Glömmer alltid bort att fota när jag
Nikki
Beauty Pro
26/02/26-13:43(redigerad den 26/02/26-13:51)
BUDGET - handlar inte bara om ekonomi 💰💰💰 Köper ibland dyrt MEN letar ALLTID efter bra budgetalternativ. Så när svenska Barnängen, använt av generationer i över 100 år, lanserar två olika veganska leave-in conditioners, båda med värmeskydd, så måste jag ju bara testa dessa, känner jag. 🥥 Närande med kokosnötsextrakt 🍚 Fukt & Glans m. Pro-Vitamin B5 & risvatten Och bäst av allt: man kan köpa båda för ett tvåsiffrigt belopp! 🤩
BUDGET - handlar inte bara om ekonomi 💰💰💰  Köper ibland
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
26/02/26-11:50(redigerad den 26/02/26-12:02)
En bättre torsdag; ser verkligen fram emot att testa denna! Haft Amika i varukorgen många gånger men aldrig blivit köp! 🧡🩷
En bättre torsdag; ser verkligen fram emot att testa denna!
Linn
Beauty Pro
26/02/26-10:27(redigerad den 26/02/26-10:32)
♻️Återvinning♻️ Jag älskar Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment och kommer köpa den igen! Superbra leave-in produkt! Perfekt mot frissigt hår! Lancôme Bi-Facil Waterproof Eye Makeup Remover är bra till vattenfast smink. Dock vet jag inte om jag kommer köpa den igen.
♻️Återvinning♻️  Jag älskar Redken Acidic Bonding
Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment 150 ml
Bi-Facil Waterproof Eye Makeup Remover 125 ml
Sofia
Beauty Pro
25/02/26-20:26
Sneak peek på Rituals vår- och sommarkollektion som släpps nästa vecka! 🪷🌅💧Ritual of seshen (betyder tydligen lotusblomma) är inspirerad av Egypten och Nilen i synnerhet. Med blå lotus och apelsinblomma ska det vara en akvatisk, solig, frisk unisexdoft som påminner om sommar och semester. Gillar man Ritual of karma lär man även gilla denna, enligt Rituals. ☀️ Det är några helt nya produkter, som det OTROLIGT vackra flytande doftljuset som ser ut som en lotusblomma 🪷, en body milk (inspirerad av Kleopatra så klart) i sprayflaska, en svalkande body gel och en holografisk ansiktsmask. Det finns även klassiska favoriter som body scrub och foaming shower gel. Jag kan ha köpt på mig typ 5 av produkterna när de körde en livestream där man kunde shoppa innan kollektionen släpps. 😅💸 Doften låter så väldigt klockren och jag älskar hela viben – färgerna, blommorna, vattnet, glasflaskorna som är formade som vattendroppar, ljuset.. Ni ska se förpackningen till gift setet, som öppnas som en lotusblomma. 😍 Jag brukar inte vara en sucker för fina förpackningar men här har Rituals verkligen skapat en oemotståndlig kollektion! Hoppas att den doftar gott nu. 😂
Sneak peek på Rituals vår- och sommarkollektion som släpps
Mimmi
Beauty Pro
25/02/26-16:23
Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Har bytt ut min Havre tvätt från apoteket och håller nu tummarna för Nilens Jord cleansing foam! Känner mig riktigt taggad och än så länge är det bara positivt, den har dämpat rodnad och jag känner mig återfuktad i huden!
Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Har bytt ut min Havre tvätt
Hogge
Beauty Pro
25/02/26-15:20(redigerad den 25/02/26-15:20)
Recycling/Empties♻️♻️♻️ 💙 Nivea Rich Nourishing Body Lotion och Dr. Ceuracle Pro Balance Pure Deep Cleansing Oil är två älsklingar jag köpt om många gånger. 💛 Moss & Noor After Workout Dry Shampoo Dark Hair är ett färgat torrschampoo skapat för dom som trönsr mycket och inte vill tvätta håret efter varje träningspass. Gör sin grej, doftar fräscht av grapefrukt och jag uppskattar att mitt mörka hår fortfarande är mörkt. Goldwell Dualsenses Rich Repair tycker jag är en riktig snällis som gör håret mjukt och följsamt. 💜 Fenty Beauty Hydra Vizor Mineral SPF30 Moisturizer: Fukt och lyster vare här! Är dock osäker på omköp pga VÄLDIGT KNEPIG förpackning samt att den syns på huden (mineralspf). Försökte tagga den men hittade bara den kemiska varianten, som även är en nyhet på Kicks. Kanske blir den istället så man slipper den ljusa hinnan på huden. 👀 💚 Björn Axén Anti-Hair Loss Serum: skalpserum i smidig förpackning som ska motverka håravfall. Doftar fräscht och återfuktar bra.
Recycling/Empties♻️♻️♻️  💙 Nivea Rich Nourishing Body
Hydra Vizor Chemical SPF20 50 ml