/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nora
Beauty Pro
09/02/26-13:12
Emptie: L300 Dry Skin Face Cream En riktigt bra vardagskräm. Lätt i konsistensen men ändå återfuktande, funkar lika bra morgon som kväll. Smidig under smink och snäll mot huden. Inget wow, men stabil och pålitlig, exakt det man vill ha i en basprodukt. Skulle absolut kunna köpa igen. 💘
Emptie: L300 Dry Skin Face Cream  En riktigt bra
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
09/02/26-13:07(redigerad den 09/02/26-13:27)
Love is all you need ❤️ och detta är min älskade 14 åring som fick hårmanen jag inte fick! Lika vacker på insidan som utsidan. Och mitt livs stora kärlek 🥰
Love is all you need ❤️ och detta  är min älskade 14 åring
Moist Miracle Shampoo 500 ml
Linn
Beauty Pro
09/02/26-12:38
🩷❤️ LOVE ❤️🩷 Rosa och röda produkter som jag tycker mycket om! Parfymen finns på KICKS men inte det andra!
🩷❤️ LOVE ❤️🩷  Rosa och röda produkter som jag tycker
Toy 2 Bubblegum EdT 50 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
KICKS
Official
09/02/26-12:08(redigerad den 09/02/26-12:08)
Hej KICKS Beauty TALKS💕 Vi vill ta en stund och dela något som är viktigt för oss när det gäller hur vi skapar innehåll tillsammans här i communityn. För oss på KICKS är autenticitet och äkthet en självklar del av beauty och det gäller både hur vi kommunicerar och hur vi möts här inne. Därför tillåter vi inte AI-genererat innehåll i tävlingar, varken i text eller bild. När du delar ett tävlingsbidrag vill vi att det ska vara just ditt uttryck, din röst och din kreativitet ✨ Kom ihåg vi väljer vinnare efter vem som vi upplever lagt ner mest hjärta i sin look och som kanske vågat sig på något nytt! Det är engagemanget som räkans och inte alltid det mest proffsiga resultatet ❤️ Vi vill också uppmuntra alla medlemmar att, undvika AI-genererat innehåll även i andra inlägg, för att bevara den äkthet och personliga känsla som gör vårt community till en trygg och inspirerande plats. Precis som vi på KICKS inte redigerar bilder i vår egen kommunikation, vill vi skapa ett community som känns äkta, inkluderande och tryggt, där alla kan inspireras utan att känna press eller jämförelse. Beauty ska handla om att ha kul, testa, leka och uttrycka sig på sitt eget sätt 💄 Har du frågor eller funderingar kring detta är du alltid varmt välkommen att höra av dig till oss. Tack för att du är med och bidrar till ett community där vi lyfter varandra 🤍
Hej KICKS Beauty TALKS💕  Vi vill ta en stund och dela något
Nikki
Beauty Pro
09/02/26-10:18
LOVE LOVE LOVE ❤️
LOVE LOVE LOVE ❤️
Linn
Beauty Pro
09/02/26-10:03(redigerad den 09/02/26-10:17)
💕🌸Love is all you need🌸💕 Det här är produkter jag älskar (och som borde få mer kärlek): - 3 olika blush stick från Hickap - Paris Corner Marshmallow Blush EdP - BareMinerals Gen Nude Highlighting Blush Pink Glow Svårt att tagga!
💕🌸Love is all you need🌸💕  Det här är produkter jag
The Wonder Stick Blush - Limited Edition Coralicious
GEN NUDE Highlighting Blush Rose Glow
Kristina
Beauty Pro
09/02/26-09:44
Men JA tack! till denna 😍👌💗💗💗 Här kommer min first impression. Aldrig provat några mascaror från Lancôme. Men nu så. Och denna är riktigt bra. Utan att kännas kladdig och känns så fjäderlätt på fransarna. Gillar känslan och borstens böj är precis lagom för mina ögon. Ger fina böjda fransar och håller genom en hel dag med både jobb och gym. 👌 Lancôme Lash Idôle Curl Goddess Mascara, Divine Black 01
Men JA tack! till denna 😍👌💗💗💗 Här kommer min first
Lash Idole Curl Goddess Divine Black N/A
Nora
Beauty Pro
09/02/26-09:27
Emptie: Weleda Skin Food Body Butter Helt okej produkt, men inte mer än så. Luktar väldigt gott och känns vårdande när man väl får ut den på huden. Tyvärr är konsistensen lite torr och den smular sig ibland, vilket. Förväntade mig något krämigare och mer lättjobbat. Bra innehåll och doft, men helhetsintrycket räcker inte för ett återköp. ♻️
Emptie: Weleda Skin Food Body Butter  Helt okej produkt, men