/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Cassandra
Beauty Pro
17/01/26-10:26
Min Beauty Shelfie inom hudvård 💦 Många produkter i detta skåp som tyvärr inte används, eller används väldigt sällan. 🙈 Favoriterna just nu är samtliga produkter från Medik8 (peptidet, retinol och nattkräm). Utöver dem så är en ny återfuktande favorit en barriär essence från Haruharu Wonder. Älskar ansiktskrämen med peptider från Paulas choice 🩷
Min Beauty Shelfie inom hudvård 💦  Många produkter i detta
Liquid Peptides Advanced MP 30 ml
Crystal Retinal 6 30 ml
Advanced Night Restore 50 ml
Plumping Headliners
Nikki
Beauty Pro
17/01/26-10:23
BONBON EdP by Viktor&Rolf Fruktig, Fräsch, Blommig, Söt, Varm och Träig Så här skulle jag beskriva doften och hur den utvecklas på min hud övertid. Oväntat fräsch och fruktig inledning, känner tydligt både apelsin/mandarin och persika. Sedan blommig, vita blommor som jag alltid gillar, apelsinblomma och jasmin. En len karamellnot. Efter ca 2 timmar mest varma tränoter och amber. Bra hållbarhet, eget id och en doft som jag tycker passar året om. Kanske inte en varm sommardag men troligen ljuvlig en ljummen sommarkväll. Taggar även några andra parfymer från nederländska duon Viktor&Rolf. Kanske den mest kända Flowerbomb EdP (originaldoften, finns massor av flankers) och en flanker jag tycker om, Tiger Lily.
Klicka på ett alternativ för att rösta
Har du provdoftat eller haft någon parfym från Viktor&Rolf?
13Bidrag
Ja
Nej
BONBON EdP by Viktor&Rolf   Fruktig, Fräsch, Blommig,
Bonbon EdP 90 ml
Flowerbomb EdP 50 ml
Flowerbomb Tiger Lily EdP 100 ml
Nathalie
Beauty Pro
16/01/26-22:37
Beauty Shelfie I badrummet har jag den här brickan/lådan (vad man nu vill kalla den) med de hudvårdsprodukter jag använder dagligen. Det är väldigt lätt att bara plocka fram hela den istället för enskilda produkter. Bilden är tagen för ett tag sen, så en del av produkterna har bytts ut sen bilden togs. Några favoriter jag tycker är värda att nämnas dock (två av dem går inte att tagga men allt går att köpa hos Kicks): - Dr Ceuracle Vegan Kombucha Tea Essence - en klassiker av en anledning! Har en annan essens just nu men kommer lätt köpa Kombucha Tea Essence när den är slut. Fukt och fett i ett, perfekt för torr hud! - Lumene Micellar Gel Cleanser - så glad att jag testade den här! Ska vara djuprengörande och ta bort smink men är trots det inte uttorkande. Kan inte se mig sluta använda den här faktiskt! - Anua Peach 77% Niacin Enriched Cream - så så behaglig och återfuktande kräm! Sjunker in fantastiskt bra i huden och är grym under smink
Beauty Shelfie  I badrummet har jag den här brickan/lådan
Vegan Kombucha Tea Essence 150 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Maria
Beauty Star
16/01/26-19:45(redigerad den 18/01/26-17:00)
I år blir året då jag på grund av omvärldsläget kommer investera i produkter från Sverige och våra grannländer istället för amerikanska märken. Jag har inte testat Hickap än.
Flera val
Avslutad
Har du testat Hickap?
15Bidrag
Ja, rekommenderar. (Tipsa gärna om produkt i så fall.)60%
Ja, men det var inte för mig.13%
Nej. 27%
Undercover Agent Creamy Concealer 1 Fair
Instant Upgrade Dry Shampoo 200 ml
The Wonder Stick Highlighter Pure Bronze
Nora
Beauty Pro
16/01/26-17:49
Emptie: Wet n Wild Ultimate Brow Retractable Brow Pencil i nyansen Ash Brown 🐻 Den här skruvbara pennan från Wet n Wild har varit i min ägo i ungefär sju år och tog slut först nu. Konsistensen är torr och rätt hård, vilket gjort att den hållit extremt länge men också krävt lite mer tryck vid applicering. Trots att det är en brynpenna har jag aldrig använt den till ögonbrynen, utan istället på ögonlocken och ibland på läpparna. Där har den fungerat förvånansvärt bra, just för att den är så pass torr och inte smetar ut sig. Det här är ingen mjuk eller lyxig produkt, men den har varit stabil, pålitlig och gjort sitt jobb utan drama tills den till slut tog slut. Kommer jag köpa den ingen? Nja. Tog det 7 år att ta slut på den blir det inget nytt köp.
Emptie: Wet n Wild Ultimate Brow Retractable Brow Pencil i
Vinti | Swedish Finds
Beauty Star
16/01/26-17:33
Min absolut fav mask just nu! Så återfuktande och lugnande ☺️
Radiance Boosting Sheet Mask
Coco Le Perm
Beauty Star
16/01/26-13:01
Någon som har tips på bra hudvård för en nybliven mamma där huden blivit väldigt mycket känsligare än va den var innan barn ! Letar efter roliga nya produkter där jag kan få hitta lite glow igen ! Alla tips är välkomna 🌟😍
Nikki
Beauty Pro
16/01/26-11:19
Lystring alla ROSE lovers! 🌸🌹 Håll utkik efter Maison Margiela's nya Replica Up At Dawn EdT Doften beskrivs som: "Decadent rose & misty garden".
Lystring alla ROSE lovers! 🌸🌹   Håll utkik efter Maison