/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Leyla
Beauty Star
07/03/24-14:14
Tips till den som söker nytt volym schampoo!  Förstår varför den listats som nr 1 volym schampoo på flera sidor! Använt tre gånger och den är riktigt bra. Känns rent och man får fin volym effekt även efter plattning. Om man är känslig för doft skulle jag säga att den är väldigt mild jämfört med andra produkter från samma märke 🧖🏽‍♀️✨
Anna
Beauty Pro
07/03/24-14:09 (redigerad den 07/03/24-18:40)
Mitt senaste köp! Så spännande det ska bli att använda masken!! Den är senaste släpper av fantastiska märket Joico som jag anväder sen några år tillbaka och rekommenderar! Spännande att se om den här masken är på något sätt bättre eller lika bra som Joico K-Pak Hydrator intense Treatmentvsom jag alltid har hemma?! Youthlock seriens schampo och balsam har för någon vecka vunnit årets hårvårdspris av Daisy Beauty😃 En nysläppt triangelformad puff från Flaer som @Nikki rekommenderade har jag också beställt😀! Får se om den är lika bra som den från LH. Någon som testat nogåt redan?
Mitt senaste köp!  Så spännande det ska bli att använda
elimmm
Beauty Star
07/03/24-13:34
Tips på parfym?
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
elimmm
Beauty Star
07/03/24-13:32
Tips på hårvård Fattigt och torrt hår? 🙏
Saly
Beauty Star
07/03/24-13:22
Älskar de mina favoriter parfymerna 😻
elimmm
Beauty Star
07/03/24-13:08
Tips på hudvård för hormonell acne
elimmm
Beauty Star
07/03/24-13:02
Alla som vill känna sig tan och ha en fin grund i sminket då tipsar jag om lumene cc cream
Linn
Beauty Pro
07/03/24-11:58
🟤Maybelline Sky High Burgundy Haze🟤 Detta är en vinröd mascara (jag upplever den mer brun när den är på). Den fungerar lika bra som deras svarta variant och jag tycker den är bra att applicera. Den är absolut inte åt det röda hållet tycker jag. Den håller bra under dagen och är lätt att tvätta bort.
🟤Maybelline Sky High Burgundy Haze🟤  Detta är en vinröd