/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Irena
Beauty Pro
03/12/24-13:06
Såg precis att Kicks fått in ett nytt märke, Erborian 😍. Nästan som att de läste mina tankar eftersom jag tänkte skriva om hur bra deras cleanser är (köpte på Åhléns förra veckan). Tror att detta kommer vara produkter som går åt som smör 🫶🏼
Nikki
Beauty Pro
03/12/24-13:03 (redigerad den 03/12/24-13:06)
Span på BENEFIT Högaktuella för läppar och kinder. Visste ni att originalet Benetint skapades redan på 1970-talet?!
Span på BENEFIT  Högaktuella för läppar och kinder. Visste
Ida @creativenextraida
Beauty Pro
03/12/24-12:36
Senaste köpet! Passa på att köpa mascara till mamsen också❤️
Senaste köpet!  Passa på att köpa mascara till mamsen
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Sofia
Beauty Brands Ambassador
03/12/24-12:29
Här visar jag snabbt hur jag gör en makeup touch-up med 3 produkter. Perfekt när man ska fräscha upp sig efter jobbet till en AW utan att behöva göra om hela sminket 😍
moon
Beauty Star
03/12/24-12:16
SPF? Hej sötisar, undrar om någon har tips på SPF som inte lämnar white cast 🌟
Nikki
Beauty Pro
03/12/24-08:07
⭐️ Beautyhack ⭐️ Om du inte tycker din ögonprimer funkar eller om du inte vill/kan investera i en, så: Testa att använda din concealer som ögonskuggsprimer! Ögonskuggan sitter bättre och färgen blir intensivare.
⭐️ Beautyhack ⭐️  Om du inte tycker din ögonprimer funkar
Nikki
Beauty Pro
03/12/24-07:52 (redigerad den 03/12/24-08:49)
🍋💛🍋💛 Vitamin-C Boost 💛🍊🍋💛🍋
🍋💛🍋💛  Vitamin-C Boost  💛🍊🍋💛🍋
Jabeen
Beauty Pro
03/12/24-07:48
My latest purchase at KICKS, trying this serum first time after Budgie, I had a great experience with budgie’s serum and hope that this serum also work well for me.
My latest purchase at KICKS, trying this serum first time