/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Simone
Beauty Pro
31/12/25-09:15(redigerad den 31/12/25-09:33)

jag bad Ai att sminka mig i en stil som passar mig. och det blev min nyårslook!

jag bad Ai att sminka mig i en stil som passar mig. och det
Linn
Beauty Pro
31/12/25-07:35

Senaste inköpet!

HICKAP Preppy Prime Setting Spray Matte Finish

Köpte en tredje (ja, du läste rätt) då det var halva priset (ej på KICKS) så jag klarar mig ett tag! 😉

**Senaste inköpet!**  HICKAP Preppy Prime Setting Spray
Preppy Prime Setting Spray Matte Finish 100 ml
Virre
Beauty Pro
31/12/25-07:28

Mitt senaste köp 💄

2026 är året jag ska rocka rött läppstift 🙃 Tänkte först köpa om Macs klassika Ruby Woo som jag haft tidigare, men föll sedan för Fentys MVP istället. Superfint!

Lyckas inte tagga varken gloss bomb stix eller läppennan.

Mitt senaste köp 💄  2026 är året jag ska rocka rött
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
30/12/25-20:02

Reset my batteries! 🪫🔋 Gör jag på yogamattan! Ett yogapass med efterföljande meditation gör underverk för både kropp & själ! 🧘

Reset my batteries! 🪫🔋 Gör jag på yogamattan! Ett yogapass
Sara
Beauty Star
30/12/25-18:57

min absoluta favorit ansiktkräm som jag har använt väldigt läng. För torr hud och huden känns återfuktad utan att det känns kletigt. En älskad produkt!

min absoluta favorit ansiktkräm som jag har använt väldigt
Facial Moisturising Lotion 52 ml
Kristina
Beauty Pro
30/12/25-17:41

En riktigt fin beauty gift var denna jag fått i julklapp 🥰

Finns tyvärr inte på Kicks! Önskar så att märket var lättare att få tag på. Kanske Kicks kan ta in? 🫠🌸

GIVENCHY ÖGONMAKEUP Le 9 de Givenchy Eyeshadow Palette

Bedårande på alla sätt. 🫰🫠

En riktigt fin beauty gift var denna jag fått i julklapp 🥰
Sotnosen
Beauty Pro
30/12/25-14:49

Fick presentkort av min arbetsgivare i julklapp och det är ju bland det bästa man kan få på jobbet tycker jag… annars ska man hitta nån julklapp som passar alla som oftast inte blir särskilt kul eller personligt… nu kunde jag istället köpa detta härliga discoveryset från Molton Brown som jag velat ha länge! 💖

Fick presentkort av min arbetsgivare i julklapp och det är
Maysen
Beauty Pro
30/12/25-13:58(redigerad den 30/12/25-14:00)

No buy 2026!🛍️🚫

Trendar mycket med detta nu så mitt nyårslöfte blir att haka på och sluta överkonsumera… jag älskar att shoppa kläder smink hårgrejer etc men kan ju fan inte behöva 9 olika concealers. I 2026 ska jag försöka prioritera kvalitet istället😍

Kör också Project Pan så jag MÅSTE använda upp en produkt innan jag köper en ny som har samma funktion. Blir därför inte så många nya köp under nästa år från mig - endast 1 grej i månaden får jag unna mig. Hoppas kunna dela med mig av min åsikt om allt det jag tar slut på iallfall! (Får såklart köpa det jag behöver såsom deo och tandkräm🤣)

Tråkigt jag vet... men målet är att spara istället! Får se om jag klarar det🫣

No buy 2026!🛍️🚫  Trendar mycket med detta nu så mitt