/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Noah90
Beauty Pro
07/01/26-23:42

Lämnar in mitt kosmetiska avfall för återvinning – små steg för en mer hållbar vardag!

Lämnar in mitt kosmetiska avfall för återvinning – små steg
Angelica
Beauty Pro
07/01/26-21:19

Ett av mina senaste inköp på kicks är denna otroliga skapelse, jag har inte doftat på den sedan 2007 då min mamma gick bort. Nu finns den i mina ägor och det känns så bra. Doften är verkligen unik och egen, kanske inte för alla men för mig

Ett av mina senaste inköp på kicks är denna otroliga
Insolence EdP 75 ml
Angelica
Beauty Pro
07/01/26-21:09

KICK(S)-Start the new year! ✨🥰

Mitt bästa tips för glow är hudvården, mycket fukt. Är huden bra preppad så kommer glowet lixom innifrån

Full Fit Propolis Synergy Toner 150 ml
Waterfall Glacier Water Cream 50 ml
Freshly Juiced Vitamin Drop 35 ml
Revive Eye Serum: Ginseng + Retinal 30 ml
Glow Deep Serum Rice + Alpha-Arbutin 30 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Meryem Hassek
Beauty Pro
07/01/26-20:56

En av alla nya dofter jag har höga förväntningar på, Jag kan inte vänta med att köpa den

En av alla nya dofter jag har höga förväntningar på, Jag kan
Nikki
Beauty Pro
07/01/26-18:45(redigerad den 07/01/26-18:51)

Armani's Stronger With You Intensely EdP är en av mina absoluta herrparfymsfavoriter!

Så den här varma kryddiga flankern, Stronger With You Spices, med en spännande blandning av doftnoter ser jag verkligen fram emot att provdofta. 🤗🤎

Armani's Stronger With You Intensely EdP är en av mina
Nikki
Beauty Pro
07/01/26-18:40

Kan denna nyhet, Pure Diamonds, från Paco Rabanne faktiskt bli den första Million Gold for Her-doften jag gillar?

Persika och ylang ylang förutom ett gäng säkra och ofta förekommande doftnoter.

Väldigt snygg flakong i alla fall! 🍑✨️

Kan denna nyhet, Pure Diamonds, från Paco Rabanne faktiskt
Nikki
Beauty Pro
07/01/26-18:36

En av alla nya dofter jag har höga förväntningar på:

Giorgio Armani's Power Of You EdP

Låter som en fin sommardoft! Tropiskt fruktig passionsfrukt och fräscha citrusnoter med en mjuk och varm bas av amber och vanilj.

Labdanum = harts med en varm och söt amberdoft och lite animaliskt myskaktig. Framträdande i bl a populära DKNY Cashmere & Palo Santo EdP.

En av alla nya dofter jag har höga förväntningar på:
Meryem Hassek
Beauty Pro
07/01/26-17:54

Idag fick jag ett riktigt bra erbjudande på två parfymer

Idag fick jag ett riktigt bra erbjudande på två parfymer