/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Wilma
Beauty Star
15/01/25-19:25

Är det någon som har tips på en mörkbrun kall brynpenna? Jag har tidigare haft Anastasias brow wiz i både dark brown och ash brown och har nu benefits precisely my brow pencil (minns inte vilken färg) men det är denna typen av penna jag söker!

novis9000
Beauty Star
15/01/25-19:24(redigerad den 15/01/25-20:44)

HJÄLP! - Flottigt hår

Hej! Jag skulle behöva lite tips vad man ska göra åt flottigt hår. Jag tvättar håret ungefär 2 gånger per vecka men det blir flottigt väldigt snabbt, det börjar redan 2 dagar efter jag tvättat håret, vet någon vad man kan göra åt detta? Brukar använda torrschampoo men jag vill få tillbaka känslan av att håret fortfarande ser nytvättat ut i några dagar efter tvättning. Förut blev de inte flottigt såhär snabbt efter så jag vet inte riktigt vad problemet är.

Nikki
Beauty Pro
15/01/25-18:41

TIPS! - renande och lugnande produkter för tonårshud!

Dermalogica Breakout Clearing Kit En målinriktad paketlösning för tonårshud med produkter som är tuffa mot akne men skonsamma mot huden. Kitet innehåller en komplett och fullvärdig hudvårdsrutin för ung hud.

Vegansk och cruelty-free.

Är du tonåring, har en tonåring hemma eller i din närhet? Tänk vilken bra start på året detta skulle kunna vara för en tonårshud.

Ingår i KICKS Club HUDVÅRD 20% rabatt. Finns både online och i massor av butiker. 😃

Har inte testat någon av de ingående produkterna själv.

TIPS! - renande och lugnande produkter för tonårshud!
Clear Start Breakout Clearing Kit
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Sofia
Beauty Pro
15/01/25-13:28

Senaste köpet från Kicks! 🛍

Det blev lite shopping eftersom jag fick presentkort i julklapp. 🎁 En parfym som lät trevlig, sjukt billig, har inte provdoftat den men kanske gör det innan jag öppnar den. 😊 Tvålen från Beautyblender till borstar och sminksvampar rekommenderades här, tror det var av @Nathalie

Senaste köpet från Kicks! 🛍  Det blev lite shopping
Canyon Escape For Her EdP 50 ml
Solid Cleanser Sponge Cleaner 28 g
Pore Refining Detox Mud Mask 100 ml
Power Grip Primer
Micellar Water For Normal Skin Fragrance Free 250 ml
Fauz
Beauty Star
15/01/25-12:17

Hej! Finns det nån som har provat den nya Babyliss Air Wand hårfönen? Hår textur har ingen större betydelse då mitt hår är rakpermanentat. Om nån har provat den, vad tycker du? Är fönen stark? Hur mycket volym ger den? Och hur rakt upplever du att ditt hår blir?

Tack!

Klicka på ett alternativ för att rösta
Nöjd?
1Bidrag
JA! Värt
Nja, leta vidare
Hej! Finns det nån som har provat den nya Babyliss Air Wand
Nikki
Beauty Pro
15/01/25-12:14

PRIMER

Jag som aldrig använder primer (har t ex inte hud som blir oljig) har nu fått flera stycken, i kit, gift set och varuprover. Jag vet ju såklart vad en primer är, hur den används och att de finns för olika hudtyper och med olika funktion.

Självklart ska jag testa dem men jag är lite nyfiken på er som använder primer ofta eller alltid.

Vilken/vilka använder ni och vad är främsta syftet?

Kommentera gärna! 😃

PRIMER   Jag som aldrig använder primer (har t ex inte hud
Photo Finish Primerizer+ Hydrating Primer 10 ml
SOS Primer Green 30 ml
Radiant Skin Primer 30 ml
Nathalie
Beauty Pro
15/01/25-11:53

Och på tal om hudvård, mitt nyårs"löfte" till mig själv var att faktisk hålla en hudvårdsrutin där ansiktsmask (både rengörande och återfuktande) ska ingå regelbundet. Det har visserligen bara gått en halv månad men jag har hållit det! Hudvård regelbundet har annars liksom fallit bort i mitt liv pga min sjukdom som ger mig väldigt begränsad energi och kognitiva svårigheter som bl.a visar sig i svårigheter att komma ihåg saker. Så jag är väldigt nöjd över att ha hållit det i två veckor!

Ansiktsmasken på bilden rekommenderar jag verkligen! Den är väldigt skön och behaglig, återfuktar verkligen och är så lättanvänd. Det enda negativa är att det är rätt liten förpackning men jag kommer fortsätta köpa den!

Och på tal om hudvård, mitt nyårs"löfte" till mig själv var
Moisture Mask 75 ml
Nathalie
Beauty Pro
15/01/25-11:45(redigerad den 15/01/25-11:46)

Jag har gjort några reaköp från Kicks online (eftersom jag inte kunnat ta mig till en butik) som trillar in ett efter ett. Här är det senaste som kommit hem! Har verkligen satsat på hudvård den här rean vilket jag faktiskt behöver

Jag har gjort några reaköp från Kicks online (eftersom jag
Rich Hydration Serum 30 ml
Nutrient Enriched Face Cream 50 ml
3% AHA Dual Peel Cleanser 100 ml