/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Virre
Beauty Pro
09/01/26-11:24(redigerad den 09/01/26-11:26)

Daisy Wild Eau So Extra 💚

En parfym som kommer framöver som jag är väldigt nyfiken på är den nya Daisy Wild parfymen. Jag har haft den första Daisy Wild och nu har jag Intensen. Jag gillar båda väldigt mycket, de är annorlunda mot många parfymer. Men de känns som de är en vattendelare, hört många som också avskyr dem 😅

Men jag måste ju bara dofta på Eau So Ectra så fort den dyker upp i butik 😊

På bild 2 kan ni läsa lite om den. Både informationen och bilden år tagen från Scentadvice.com

Daisy Wild Eau So Extra 💚  En parfym som kommer framöver
Linn
Beauty Pro
09/01/26-10:34

♻️Återvinning♻️

Idag återvinns lite plast! Båda produkterna kommer köpas igen.

♻️Återvinning♻️  Idag återvinns lite plast! Båda produkterna
Skin Active Micellar Cleansing Rose Water 400 ml
Negar
Beauty Beginner
09/01/26-10:11

HJÄLP! Jag har så otroligt torrt och frissigt hår vem har tips eller någon mirakelprodukt?

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Rebecka
Beauty Pro
09/01/26-09:27

Alla mina looks från 2025! Hoppas att mågon kan få lite inspiration 🥰

Nikki
Beauty Pro
08/01/26-22:12

Le Male In Blue by JPG 💙

Le Male In Blue by JPG 💙
Nikki
Beauty Pro
08/01/26-22:05

Nya dofter från Jean Paul Gaultier ❤️💙

Nya dofter från Jean Paul Gaultier ❤️💙
you
Beauty Beginner
08/01/26-21:47
Rebecka
Beauty Pro
08/01/26-16:23(redigerad den 08/01/26-16:24)

Mitt senaste köp från Kicks blev dessa tre produkter (plus glittrande hårsnoddar som dottern har som armband)! Ett plumpande gloss från elf och en läppenna från BeautyAct och även en brynpenna från BeautyAct! 😊 Brynpennan har en sida med penna och en med felt tip o h jag tog färgen medium brown som brukar fungera rätt bra för mig, kunde inte riktigt trsta i butik då dom var avbrytna/rätt torra men det såg bra ut. WEEEELL, väl hemma är jag lite förbryllad 😅 vet inte riktigt vem som kan ha både pennan och felt tip delen i samma rutin 😂🤭 men det ska nog lösa sig!

Mitt senaste köp från Kicks blev dessa tre produkter (plus