/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Gyozal
Beauty Star
02/05/26-18:41

Hawaiian Tropic SPF 15 är en superbra solkräm som återfuktar huden, luktar fantastiskt och känns lätt utan att kladda. Rekommenderar starkt, finns i spf 15,30,50 💛🧡

Solskydd
Hydrating Protection Lotion SPF15 180 ml
Sotnosen
Beauty Pro
02/05/26-17:10

Empties och rensning ♻️ Åkte förbi åvc idag när vi ändå hade vägarna förbi ♻️ bland dessa empties finns många produkter jag varit väldigt nöjd med 😍 💘 shower gel från Matas med jättehärlig doft av havtorn 👌 💘 settingspray från Lumene som gett mig snyggt glow 👌 💘 saturday skin eye cream, gjort slut på en travelsize men har en fullsize i badrummet nu 💘 saturday skin waterfall glacier water cream i travelsize, en riktigt härlig jelly cream som jag gillade väldigt mycket 💜 saturday skin är ett bra märke! Har även gillat xlash fransserum, handkrämen från Yves Rocher och eyepatches från garnier 🫶🏻 Lip & cheek oil från mua torkade ut mina läppar fullständigt så den fick gå till återvinningen tyvärr, samma med spfen från suntique som passerat bäst före datum… hopplöst med datummärkta förpackningar, man tror att de håller i ett visst antal månader men så står där ett datum och årtal istället 🌞😓 måste bli bättre på att kolla upp sånt mera noga!

Empties och rensning ♻️ Åkte förbi åvc idag när vi ändå hade
Sea Buckthorn & Elderflower For Sensitive Skin Shower Gel 1000 ml
Eyelash Serum 3 ml
Waterfall Glacier Water Cream 50 ml
Yuzu Vitamin C Bright Eye Cream 15 ml
Invisible Illumination Dewy Glow Setting Spray 100 ml
Kristina
Beauty Pro
02/05/26-15:26

Tittar in och önskar er alla en riktigt härlig helg ☀🫠🩷🌼🌸☀️

Tidig morgon på fotot, på väg till gymmet. ❤

Dagens look består mestadels av chanelprodukter. Crayon (färgen Siren) och mascara från LH Cosmetics. Bodymist från Fenty.

Jag skickar med dagens citat 🌸.

“When we’re growing up, there are all sorts of people telling us what to do when really what we need is space to work out who to be.”

Helgmys
Crayon Brown
Biggie Boss
Infinity Power Lash Lenghtening Mascara Black
Body Mist Hey Bouquet 75 ml (mini)
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Ingrid
Beauty Pro
02/05/26-06:13

Spf kan ju vara en djungel men jag tycker att flera korenska märken lyckas med att spf att kännas mer som vårdande hudvård än den tjocka klibbiga krämen man växte upp med som lämnar en vitgrå hinna. Dr ceuracle eller cosrx har trevliga tycker jag.

Sommartid använder jag även en hårmist med uv skydd till mitt färgade hår och en ansiktsmist för uppfräschning on the go. De taggade produkterna har jag på min önskelista just nu.

Det jag vill slå ett slag för är att om du ändå råkar köpa en nitlott till spf som inte passar, använd upp den till kroppen ändå. Jag har en i min handväska just nu jag istället använder som handkräm, för visst får man inte glömma skydda även händerna ☀️

Treatment Protective Bois Noir Hair Perfume 50 ml
The Rose One - Tinted Lip Balm SPF50 Mauve
Classic Face Mist SPF50 100 ml
Makeup Setting Spray SPF30 44 ml
Ewa
Beauty Pro
02/05/26-06:02

I helgen är jag på resande fot, jag och en kompis besöker min vän i Stockholm och vädret är ju verkligen strålande!

Har med mig två av mina favorit solskydd men i miniformat. Perfekt när man reser och behöver plats för allt man shoppar ;)

SPF Check ☀️
Relief Sun: Rice + Probiotics SPF50+ PA++++ 50 ml
Anthelios Uvmune Oil Control Fluide SPF50+ 50 ml
Lip Balm SPF30 10 ml
Carro
Beauty Star
01/05/26-18:42

jag har inte riktigt hitat min go to spf än, utan håller på att testa lite olika, var nyligen tvungen att byta då den innan inte fungerade så just nu är det klairs all-day airy sunscreen som jag använder

Spf check
Seda
Beauty Pro
01/05/26-18:06(redigerad den 01/05/26-18:11)

Jag blev inspirerad av de första vårblommorna som börjar komma fram. Ville köra på mjuka rosa toner och en fräsch, ljus känsla som känns som nystart. Den rosa hijaben fick stå i fokus och jag höll sminket varmt och glowigt för en lite solkysst look. Min vibe är enkel men ändå stark, lite som våren själv 🌸🩷

🌸 Maxat vårlook “Blossom Energy” 🌸
Seda
Beauty Pro
01/05/26-17:50

Alltså, har du en sån där produkt du bara alltid går tillbaka till? För mig är det La Roche-Posay Anthelios UVMune Ultra Light SPF50+. Jag testar annat ibland, men slutar nästan alltid med att plocka upp den här igen. Den är lätt, känns knappt på huden och funkar varje dag utan att man behöver tänka så mycket. Och ärligt – när en solkräm bara funkar, då orkar man faktiskt använda den också. Så ja… SPF check idag också. Den här är med mig som vanligt ☀️

SPF check☀️