/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Carrie
Beauty Pro
13/05/26-03:57(redigerad den 13/05/26-04:00)

Hej alla, är ny här. Vad är era bästa tips på:

• Hudvård
  • Hårvård
  • Smink
  • Parfym

Dela gärna era favoriter till mig, tack.

Sreeja
Beauty Pro
13/05/26-03:05

i love to keep the finish of my makeup matte, and wanting to try this setting spray as soon as i saw it launched recently.

love this, glad i found it. have you guys trued it?

Isadora new setting spray
The Matte Setting Spray 100 ml
Felizia
Beauty Star
12/05/26-23:23

jag har haft fransförläggning så länge jag kan minans men skulle vilja sluta med det.

vilket är det bästa fransserumet respektive vattenfasta mascara samt fransböjare enligt er? 勺

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Elina
Beauty Star
12/05/26-21:59

Jag fick testa denna via samples som jag fått, och blev kär DIREKT!! Använder dagligen efter rengöring (innan återfuktning) och får titt som tätt komplimanger för att min hy ser så fin ut. Trots att jag vanligtvis är väldigt torr!

TIPS

Revitalift Filler 1,5% Hyaluronic Acid Serum 30 ml
Glow
Beauty Pro
12/05/26-20:04

Jag har testar CosRX the 6 peptide skin booster. Jag har tyvärr inte märkt någon större skillnad på min hy av den här produkten under de 16 dagar jag använde den, och den tog dessutom slut ganska snabbt. Det kanske krävs längre användning för att se tydliga resultat, men jag har insett att mina egna fuktkrämer fungerar bättre när jag använder dem tillsammans med den. Så jag tycker ändå att det är en bra idé att ha en toner eller liknande produkt innan man applicerar sin fuktkräm.

Jag har testar CosRX the 6 peptide skin booster. Jag har
Ayke
Beauty Pro
12/05/26-18:27

Jag köpte den från Berlin nivea butik och nu ska den återvinnas. Jag är jättenöjd med produkten men det tog slut väldigt snabbt. :)

Återvinning ♻️
Ayke
Beauty Pro
12/05/26-18:22

Jag köpte två prdukter från kicks i helgen och så taggat att testa dem!

Mitt senaste köp från KICKS
Ayke
Beauty Pro
12/05/26-18:18

Alltså jag kööpte produkten för första gången men jag frågar mig själv varför vågade jag inte innan?😍 Den är så snäll mot huden och så nöjd med!!

Rice Lipids + Ectoin Microemulsion 120 ml