/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
03/27/24-06:11
Imorgon är det Easter Deal 30% på Lumene 🐥 Kan tyvärr inte lägga till någon text i mitt tidigare inlägg där jag rekommenderar några av alla härliga produkter inom hudvård och makeup från Lumene som jag verkligen kan rekommendera. 🥰 Har du testat några eller vill du tipsa om någon favorit? Kommentera gärna! 😃
Nikki
Beauty Pro
03/27/24-05:56
Malin
Beauty Pro
03/27/24-05:23
Som medlem är det idag 30% på Filorga. Passa på att fyll upp med lite nya skönhetsprodukter 🧖🏼‍♀️
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Anna Charlotta
Beauty Beginner
03/26/24-22:31
Vilket är erat favorit contour stick?
Melek
Beauty Beginner
03/26/24-21:16
Review på 🩵COSRX Advanced Snail 92 All In One Cream. Nu har jag testat den här krämen i nästan 6 månader, och jag måste säga att den är perfekt som har känslig och torrhud, funkar även jätte bra om man har aknebenägen hud. Den känns väldigt lätt och applicerar underbart under smink för en seamless finish. Rekommenderar starkt 👍🏼
Tuva
Beauty Star
03/26/24-20:42 (redigerad den 03/26/24-20:45)
Recension och jämförelse💚 Jag har testat både Dr.Jart+ cicapair tiger grass color correcting treatment och Erborian CC red correct foundation och tänkte skriva lite om vad jag tycker ifall man vill testa någon av dem men inte vet vilken. Min mamma har även testat båda och vi fastnade för olika💚 Krämerna marknadsförs som olika typ av produkter, men de är båda gröna krämer som beskrivs som lugnande för känslig hud och neutraliserande för röd hud eller röda partier vilket gjorde att jag var nyfiken på båda. Till vardags vill jag ha någon typ av täckning då jag lätt blir väldigt röd av olika temperaturer och klimat men även vid träning och dylikt, men jag vill inte ha en tjock foundation. CC red correct har en rinnigare formula än cicapair vilket jag föredrog då jag gillar att applicera den med händerna i hela ansiktet. Jag är 22 år och har kombinerad hy med större porer på näsan, hakan och i pannan. Min mamma föredrog cicapair då hon gillar att fokusera mer på olika punkter i ansiktet och lägga mer fokus där det behövs istället för jämnt i hela ansiktet. Hon är 57 år och har även hon kombinerad hy, men med grövre porer även på kinderna samt även lite solskador. Hon gillade att den lite tjockare konsistensen hos cicapair jämnade ut huden på kinderna och täckte solskador och ojämnheter. Jag upplevde att den lite tjockare konsistensen var svårare att distribuera över hela ansiktet. Vi båda föredrar att ha puder över krämerna, mamma ett kompakt puder och jag ett löst och båda funkar jättebra för båda krämer. Det håller sig därför lite finare under hela dagen för oss som blir lite oljiga men vi har även testat båda utan puder och det ser lika fint ut men håller inte riktigt lika bra. Jag kan även tillägga att jag är väldigt ljus i huden och dessa krämer kan därför bli någon nyans för mörk på mig men det räddar jag med lite bronzer. För mamma som inte är riktigt lika fair passar de bra i färgen. Sammanfattningsvis skulle jag därför rekommendera erborians CC red correct för den som vill ha en lätt kräm som jämnar ut röd hud och ojämnheter över hela ansiktet. Antingen för sig som en bas eller innan foundation. För alla typer av hud och ålder och kanske lite extra till de som är torra. Dr.Jart+ cicapair skulle jag därför rekommendera till den som söker en kräm att kunna applicera på specifika punkter som man vill ha lite extra täckning på. Till exempel rosacea på kinder eller solskador som man vill jämna ut lite när man inte vill ha en tjock foundation. Möjligtvis inte för dig med torr hud om du upplever att krämer är svåra att sprida ut, men har du en bra fuktgivande bas kan den ändå vara värd att testa. Mitt tips är även att värma upp den lite på handen först och bygga upp den istället för att ta för mycket direkt. Jag vill gärna höra andras åsikter om dessa produkter så skriv gärna om ni har testat och fastnat för någon, eller inte håller med mig. Hoppas det hjälpte någon!☺️
Madelón
Beauty Star
03/26/24-19:58
Aramis
Beauty Star
03/26/24-19:32
Värd hypen!!! Håret bli frisör-stylat och helt glansigt efter att ha fönat det med denna och rundborste. Sam håller sig fint utan friss i flera dagar!😍
Värd hypen!!! Håret bli frisör-stylat och helt glansigt