/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Juliette
Beauty Star
19/02/26-11:31
Nån som har tips på bästa foundation för torr hud?? Vill gärna ha medium till högtäckande och är sugen på att testa nått nytt😍
Mimmi
Beauty Pro
18/02/26-17:41
Återvinning!  En riktigt härlig handkräm till ett bra pris, har en god doft och en fin konsistens! Kan absolut tänkas att köpa igen!
Återvinning!  En riktigt härlig handkräm till ett bra
Norwegian Formula Hand Cream Concentrated Scented 50 ml
Kristina
Beauty Pro
18/02/26-14:07
Små steg och alltid framåt pratar jag med mig själv med samma värme som jag ger andra. Började min självkärlek denna morgon med en utsikt som denna här hemma och sen en kortare promenad i skogen 🤩💗 Hett budget tips! Skyddar läpparna idag med Korres Yoghurt Lip balm - Suncare Protection SPF 20 Beskrivning på Kicks.se "Yoghurt och solskydd SPF 20. Djup återfuktning och näringstillskott, omedelbar lindring på torra och spruckna läppar! Med grekisk balsamolja och E-vitamin. Dermatologiskt testad Fin onsdag till dig 🌞🌸
Små steg och alltid framåt pratar jag med mig själv med
Yoghurt Lip balm - Suncare Protection SPF 20 4,5 g
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Virre
Beauty Pro
18/02/26-13:32
Bästa läsningen idag till kaffet 😍
Bästa läsningen idag till kaffet 😍
KICKS
Official
18/02/26-08:03(redigerad den 23/02/26-08:37)
Vi har så mycket roligt på gång under våren och för att kunna göra allt till verklighet hade vi velat veta vart ni bor någonstans. Vi vet att det fokuseras mycket på storstäderna Stockholm, Göteborg och Malmö men det finns sååå många fler ställen i detta vackra och avlånga land. Vi har gjort en poll där ni kan rösta - men vi hade också uppskattat om ni vill kommentera mer specifikt vart ni bor eller vilken eran stammis Kicks-butik är❤️
Flera val
Avslutad
Vi vill veta vart ni bor? 🤩
111Bidrag
🤍 Norra Sverige11%
🩵 Mellan Sverige47%
💛 Södra Sverige42%
Vi har så mycket roligt på gång under våren och för att
Cassandra
Beauty Pro
18/02/26-07:53
Tips! Kicks har en hel del produkter inom bas till 30% 🎉
Tips! Kicks har en hel del produkter inom bas till 30% 🎉
Your Skin But Better CC+ NudeGlow Foundation SPF40 Fair Warm
CC Creme Foundation Doré
zoe22
Beauty Pro
17/02/26-16:48
Jag behöver lite hjälp. Jag får massa finnar typ runt munnen och min T section brukar vara jätte torr. Har någon något tips om vilken kräm är bra? Just nu använder jag excuviance overnight transformation complex.
Overnight Transformation Complex 50 g
Bahia Kourkis
Beauty Star
17/02/26-16:14(redigerad den 17/02/26-16:15)
YSL Lash latex mascara workout routine