/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Kristina
Beauty Pro
12/03/26-08:55
“Instead of worrying about what you cannot control, shift your energy to what you can create and do something about.” Tjänsteresa på schemat 💎🌞 💗 Önskar just Dig en underbar torsdag 💗 Dagens bas, makeup och parfym: 💎BeautyAct Niacinamide Glass Cream 💎Nilens Jord Second Skin Serum Foundation 💎HICKAP The Wonder Stick Blush 💎Fenty Beauty Mini Killawatt Freestyle Highlighter Limited Edition 💎Fenty Beauty Lip Luminizer Limited Edition 💎BeautyAct Full Effect Mascara - en fin och bra budgetfavorit! 💎Zadig & Voltaire This Is Her! EdP - min signaturdoft just nu 😍🤍
Look of the day
Full Effect Mascara Intense Black
Niacinamide Glass Cream 50 ml
Second Skin Serum Foundation 549 Beige
The Wonder Stick Blush - Limited Edition Coralicious
Mini Killawatt Freestyle Highlighter Limited Edition Wattabrat
Lip Luminizer Limited Edition Wattab!*%h
This Is Her! EdP 30 ml
Sotnosen
Beauty Pro
12/03/26-08:45
Beauty First Impressions 💖 Denna deodorant har samma härliga doft som resten av produkterna i matas havtornsserie och visst är det nåt speciellt med att ha allt från samma serie? Lite lyxigt liksom 💌 denna deo är lite rinnig i konsistensen och blir lite klibbig innan den hunnit torka och den tar lite tid på sig att torka … men den gör sitt jobb och gör det bra för övrigt. En deo att lita på 🫶🏻 kul att testa och kommer att använda tills den tar slut men det blir nog inget omköp 😘 Går inte att tagga tyvärr….
Beauty First Impressions 💖 Denna deodorant har samma
Farzana
Beauty Beginner
11/03/26-20:24
Yves Saint Laurent Libre är en sofistikerad och sensuell parfym som symboliserar frihet och självsäkerhet. Doften kombinerar klassiska franska parfymnoter med en modern twist, vilket gör den både feminin och kraftfull. Doftnoter Toppnoter: Lavendel, mandarin och svartvinbär Hjärtnoter: Jasmin och apelsinblomma Basnoter: Vanilj, cederträ och mysk.
Parfym
Mon Paris EdP 30 ml Gift Box
Libre EdP 30 ml Gift Box
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Bedur
Beauty Pro
11/03/26-19:30(redigerad den 11/03/26-19:33)
Jag vet att hudvårds baserat smink är väldigt populärt. Att tex foundation/skin tints/bronzer/blush osv innehåller hudvårdsberikade ingredienser är inget nytt. Detta ser vi mer och mer utav från märken som Lumene, Maybelline, Dior osv. Allt detta är otroligt bra och viktigt för våran hud. Dock ska vi inte glömma vikten av det vi stoppar in i kroppen kommer att komma fram på andra sätt, som akne t.ex.Det är viktigt att veta vad vi konsumerar för att bibehålla en hälsosam hud. Ville bara slänga ut en påminnelse till er alla fina tjejer att inte glömma ta hand om huden inifrån. Skadar aldrig att ta ett extra glas vatten🚰🌸
Jag vet att hudvårds baserat smink är väldigt populärt. Att
Jenny
Beauty Pro
11/03/26-18:29
SENSAI LIQUID EYELINER Så otroligt lättapplicerad eyeliner som ger ett naturligt resultat. Köpte färgen dark Brown som är perfekt. Har sedan tidigare flera refills till denna men tappade bort min förra penna. Blir i längden billigare och dessutom miljövänligt att använda refills. Lätt att tvätta bort och hållbarheten är otroligt lång. Finns många andra bra eyeliners men detta är en pålitlig penna som får fem stjärnor!
Senaste köp från Kicks
Cassandra
Beauty Pro
11/03/26-18:00
Som jag sett fram emot en app för Kicks! Nu hoppas jag även communityt hamnar på ett smidigt sätt där 👌🏽 Når hit genom appen men hoppas på ännu smidigare funktion! Heja kicks! 🖤👏🏽
Sindy
Beauty Beginner
11/03/26-14:58
Hej alla fina beautys! Jag är ny här och är så insatt på Hudvård. Jag undrar vilka är erans nya favorit hudvård som ni använder varje morgon och kväll? 😍🧴🫧✨
Angelica
Beauty Pro
11/03/26-14:53
Har nu inhandlat denna gamla goding, har inte testat den ännu men ska bli kul att se om jag märker någon skillnad då den tydligen har en formula😜
Mitt senaste köp från KICKS
Double Wear Stay-In-Place Makeup SPF10 1N1 IVORY NUDE