/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Adele
Beauty Star
03/03/26-09:04
Min go to produkt när jag vill ha glow! Älskar att ha den både till smink och utan✨
Hollywood Flawless Filter 4 Medium
Kristina
Beauty Pro
03/03/26-07:56
💗 Förra veckans inköp (och del av present för jag fyllde år) 💗 🤎 Four Reasons Take Away Color (kan inte tagga) 💗 MONDAY Moisture Shampoo (kan endast tagga små flaskor) 💗 MONDAY Moisture Conditioner (kan endast tagga små flaskor) 💚 Milk Makeup Kush Top Hits Gift Box Riktigt fina saker och min first impression av Milk Makeup KUSH Sheer Hydrating Lip Oil är: Ger rejält med fukt och en riktigt fin glans på läpparna. Jag tycker dock att den torkar bort ganska snabbt. Luktar och smakar inte speciellt mycket pepparmint.
💗 Förra veckans inköp (och del av present för jag fyllde
Moisture Shampoo 50 ml, Mini
Moisture Conditioner 50 ml, Mini
Kush Top Hits Gift Box
Rana
KICKS Beauty Expert
02/03/26-22:56
Idag vill jag prata om den virala trenden “Clean Girl Aesthetic” som har tagit över sociala medier, särskilt på TikTok och Instagram.✨ Trenden handlar om en minimalistisk, “naturlig” look glowig hud, och mycket neutrala/kalla färger så som ögonskugga och läppar Kändisar som Hailey Bieber och kylie Jenner är oftast kopplade till stilen. 😍 här kommer några produkter som jag kan rekommendera till den som vill trenda 🙌 bas: - Loreal Glotion - Charlotte tilbury halo glow - Beauty act blush&bronzer stick läppar: - Mac läppenna "stone" - Maybelline lifter gloss 001 - Fenty bombstick "blazd dount" Ögon: - Anastasia "haze" ögonskuggspalett
Klicka på ett alternativ för att rösta
föredrar du varm makeup eller kall?
10Bidrag
varm makeup 🧡
kall makeup 💙
Idag vill jag prata om den virala trenden “Clean Girl
Lumi Glotion Liquid Highlighter 902 Light Glow
Hollywood Flawless Filter 4 Medium
Radiant Cream Colour Stick Blush Meet Cute
Radiant Cream Colour Stick Chestnut
Lifter Gloss Lip Gloss 20 Sun
Haze Mini Eye Shadow Palette Haze
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Linda-Marie
Beauty Pro
02/03/26-20:09
Mitt senaste köp hos KICKS passade på att köpa Ole Henriksen sweet macaron Lip Treatment gloss nu när det va 30% för medlemmar. Hittade även ett superfint nagellack ifrån OPI det var medlemspris även på det.
Mitt senaste köp hos KICKS passade på att köpa Ole Henriksen
LIP TREATMENT Sweet Macaron
Malaze
Beauty Pro
02/03/26-19:34
Mitt senaste köp hos kicks..Jag blev förälskad i den här kombinationen… först var jag lite skeptisk till att prova den, men jag blev förälskad i nyansen. De är inte särskilt vanliga nyanser, men jag tycker att de passar så bra till min bruna hudton. Jag försökte så mycket att tagga dem men tyvärr kunde jag inte hitta det.  BeautyAct matt stay läppstift nyans: time for truffles,, Lancome ľabsolu nyans 500
Mitt senaste köp hos kicks..Jag blev förälskad i den här
Leyla
Beauty Star
02/03/26-18:24
Jag leyar efter en attraktiv parfym yil mig själv. Lite blommigt och lite fräscht. Vilka råd kan ni?
Julia
Beauty Star
02/03/26-15:41
Lekte litet med smink och det fick bli lila. Naglarna är Essie Candy Apple Green med Essie Set In Stones över.
Lekte litet med smink och det fick bli lila.   Naglarna är
Moa
Beauty Pro
02/03/26-13:32
Denna älskar jag för att få ett fint glow, personligen tycker jag den är bäst att använda ensam🥰
Halo Glow Liquid Filter 8.5 Rich