/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Dlshan
Beauty Pro
13/03/26-11:01
Jag är extra nyfiken på Rituals Yozakura Body Mousse från den nya Yozakura-kollektionen 💜💜låter så spännande att testa! Konsistensen verkar vara lätt och fluffig men samtidigt återfuktande🫠💜✨
The Ritual Of Yozakura Body Lotion Mousse 150 ml
Noah90
Beauty Pro
13/03/26-10:58
Så kul att Rituals Yozakura äntligen finns på KICKS! 🌸 Jag köpte duschgelen och har redan testat den. Jag älskar att den förvandlas till ett mjukt skum och doften är verkligen fantastisk, den stannar kvar länge på huden. Nu har jag blivit riktigt nyfiken på att testa body serum från samma serie också! ✨
Så kul att Rituals Yozakura äntligen finns på KICKS! 🌸 Jag
The Ritual Of Yozakura Foaming Shower Gel 200 ml
liv1
Beauty Star
13/03/26-10:47
Är såå taggad på att testa deras bodyserum, så himla najs att ha lite hudvård för kroppen och inte bara för ansiktet!! Sen är ju en kroppsliga inte fel, så himla najs att det är glitter i den - perfekt till sommaren att glänsa i solen☀️✨
The Ritual Of Yozakura Body Serum 100 ml
The Ritual Of Yozakura Shimmering Body Oil 100 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Adisa
Beauty Star
13/03/26-10:42
Produkten jag brukar använda med SPF är min vardagliga foundation. YSL all hours foundation har 30 spf och funkar toppen ☺️🌸
All Hours Glow Foundation MN7
Adisa
Beauty Star
13/03/26-10:40
Är så sugen på att testa rituals yozakura body scrub! Har doftat på serien tidigare och älskar doften 🩷
The Ritual Of Yozakura Pink Sugar Scrub Rituals The Ritual Of Yozakura Pink Sugar Scrub
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
13/03/26-10:17
Är sugen på att testa doftstickorna från Rituals Yuzakuraserie! Har ännu inte hittat någon doft som matchar Jingserien! Men kanske kan denna arom av vita blommor, vanilj och tonkaböna med noter av körsbär bli en konkurrent 🍒
The Ritual Of Yozakura Mini Fragrance Sticks 70 ml
Linn
Beauty Pro
13/03/26-09:58(redigerad den 15/03/26-09:11)
Äntligen har denna serie kommit till kicks! Mest taggad på deras body lotion mousse, älskar hur enkelt det är att applicera produkten 🫶🏼 Samt doften av denna serie är min absoluta favorit!🩷
Ett val
Avslutad
Har du testat den är serien?
19Bidrag
Ja!!42%
Inte än🩷58%
Äntligen har denna serie kommit till kicks! Mest taggad på
Cassandra
Beauty Pro
13/03/26-07:19
Känns som allt börjar ta slut nu 🙈 Så blev lite sortering idag så att rätt del hamnar i rätt återvinning. Testprodukten från PC tog slut i dagarna. Då jag beställde ytterligare en ganska snart efter att jag fått detta som beauty tester så står jag inte utan 👌🏽 Produkten från Rituals är det främst min 5 åringa dotter tagit slut på då hon älskar den typ av produkt i badkaret 🙈 Den gick väl åt under två tillfällen…
Återvinning igen ♻️
CellularYouth Longevity Serum 30 ml
Trial Set Ayurveda 2025
Perk Up Ultra Oil Control Dry Shampoo 250 ml