/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Seda
Beauty Pro
13/03/26-22:15(redigerad den 13/03/26-22:17)
Min kvällsrutin är en liten stund av self care som hjälper mig att varva ner inför natten Jag börjar med Cetaphil Daily Facial Cleanser för att tvätta bort smuts och göra huden ren och fräsch. Efter det applicerar jag The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 1%, som känns lätt på huden och är ett perfekt serumsteg i min rutin. För extra återfuktning använder jag Miniderm 20 %, som gör huden mjuk och återfuktad över natten. Den här enkla rutinen hjälper mig både att ta hand om huden och att koppla av efter en lång dag – som en liten lugn stund innan det är dags att sova 🛌
Seda
Beauty Pro
13/03/26-22:03(redigerad den 13/03/26-22:29)
Jag har valt Rituals The Ritual of Yozakura Body Serum från den nya Yozakura-kollektionen 🌸 Jag blev direkt nyfiken på just den här produkten eftersom jag älskar kroppsvård som både återfuktar och känns lätt på huden. Ett body serum känns som ett perfekt steg i min rutin innan body cream speciellt när huden behöver lite extra glow och fukt. Dessutom låter doften i Yozakura-serien helt fantastisk och jag ser verkligen fram emot att uppleva den på huden. Jag hoppas på en mjuk, återfuktad känsla och en lyxig self-care-stund i vardagen 🥰
Ritual of Yozakura Body Serum
The Ritual Of Yozakura Body Serum 100 ml
Rawan
Beauty Pro
13/03/26-20:56(redigerad den 13/03/26-21:09)
Asså den här serien är en av mina favoriter älskar mycket från denna serie, men något som jag inte kan leva utan är deras anti-perspirant (kunde inte hitta den så lägger upp en bild istället)🎀🌸 Den luktar blommig och feminin och man svettas inte när man använder den, rekommenderar den verkligen. Något annat som jag länge har velat testa är deras kropps serum den verkar vara härlig och den luktar så gott!🌸 Dessutom så behöver jag en rum sprej, då min tog slut nyligen så tänker kanske köpa den från Yozakura serien☺️🎀
Rituals Of Yozakura🎀
The Ritual Of Yozakura Body Serum 100 ml
The Ritual Of Yozakura Home Perfume 400 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Noah90
Beauty Pro
13/03/26-20:55(redigerad den 13/03/26-20:55)
🌙 För mig blir kvällsrutinen extra mysig när jag tänder ett doftljus som Rituals (The Ritual of Jing Scented) den gröna serien. Doften är mjuk och avslappnande och hjälper mig att varva ner efter dagen. Det skapar en lugn och harmonisk känsla i rummet och gör att jag kan koppla av innan jag ska sova. ✨
The Ritual Of Jing Scented Candle 290 g
Maariah
Beauty Pro
13/03/26-20:15(redigerad den 13/03/26-20:17)
Jag har valt Yozakura Hair och body mist och är nyfiken på doft. Har testat andra Rituals mist men nu är jag nyfiken på doften.
The Ritual Of Yozakura Hair & Body Mist 50 ml
Josefine
Beauty Beginner
13/03/26-18:25
Jag fick idag hem vinsten från tävlingen förra veckan. Det ska bli så spännande att prova detta!! 😍😍
Vinst 😍
Full On Lip Cream - Dolly's Mocktail Mixer Pumpkin Spice White Russian
Million Gold For Her Parfum 90 ml, Refillable
Alice
Beauty Star
13/03/26-17:50
Asså SLUTA gå och fixa naglarna när du kan göra det hemma!! Jag är helt besatt av depend gel iq! Så enkelt och kan bestämma helt hur jag vill ha mina naglar! I bilden använder jag: Whitout och Glow within färgerna och med hjälp av depends egna dotting tools har jag gjort dessa naglar och är sååå nöjd kommer aldrig gå att fixa naglarna igen!🌸🌸
DEPEND GELIQ
Gel iQ Mini LedLamp + Adapter Depend Gel iQ Mini LedLamp + Adapter
Gel iQ Nail Polish High Shine Cleanser Step 5 35 ml
Gel iQ Nail Polish Pre-Cleanser Step 1 35 ml
Gel iQ Nail Polish Base Coat
Gel iQ Nail Polish 1999 Top Coat Step
Alexa
Beauty Pro
13/03/26-17:10
Jag använder NUXE Huile Prodigieuse som ett litet lyxigt steg i min kvällsrutin. Några droppar på huden eller i hårtopparna återfuktar fint och gör huden mjuk och strålande. Den behagliga, varma doften hjälper mig att koppla av och varva ner efter dagen. Därför är den här produkten en perfekt liten ritual innan jag går och lägger mig.❤️
Jag använder NUXE Huile Prodigieuse som ett litet lyxigt
Huile Prodigieuse Dry Oil 30 ml