/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Cassandra
Beauty Pro
23/01/26-08:23
Fredagslyx är att troligen beställa nyheten från CT - nämligen concealern! Ska enligt produktbeskrivningen på Kicks vara heltäckande, återfuktande, lätt, håller i 24h samt att den suddar ut! Låter rätt magiskt! Har själv inte hittat någon concealer som jag tycker har suttit fint på mig. Men kanske lyxa till med denna som då - en fredagslyx 😍
Fredagslyx är att troligen beställa nyheten från CT -
Airbrush Flawless Blur Concealer 1.5 FAIR
Mihaela
Beauty Star
23/01/26-07:25
Idag ska testa blir fredagsmys med detta!puder redan har,super nöjd.Vi få ses hur blir med båda😃
Idag ska testa blir fredagsmys med detta!puder redan
Farah
Beauty Pro
23/01/26-03:50
✨ de där extra lyxiga känslan för mig får jag med: La Roche-Posay Cicaplast Baume B5+ och Medik8
Cicaplast Baume B5+ Repairing Balm 40 ml
Crystal Retinal 6 30 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Emma
Beauty Pro
23/01/26-02:20
Detta är min fredagslyx!💖 Firar in helgen med en fuktbomb som är en av de få hudprodukter som fungerar för min hud!
Bio Collagen Real Deep Mask 1 pcs
Emma
Beauty Pro
23/01/26-02:03
Budgetfavorit☀️ Denna primer från nyx känns superskön på huden och gör så att sminket håller toppen!
Honey Dew Me Up Primer 22 ml
Emma
Beauty Pro
23/01/26-02:00
Min bästa beautytool är tanrevel! Deras egna spray tan mist och brun utan sol mousse är otroliga!
Spray Tan Kit Pro
Self Tan Mitt Self Tan Mitt
Self Tan Mousse Dark
Emma
Beauty Pro
23/01/26-01:56(redigerad den 23/01/26-01:56)
Min fredagslyx💖 Prada paradoxe intense är en riktig favorit som jag använder när jag vill lukta lite extra gott och vill att doften ska hålla hela kvällen!
Paradoxe EdP 50 ml Gift Box
Nikki
Beauty Pro
22/01/26-23:50
✨️⭐️ FREDAGSLYX ⭐️✨️ Väljer ofta min parfym lite extra omsorgsfullt på fredagar. Och är det möjligt så tycker jag man får dofta helg redan på dagen. Donna Karan's Cashmere & Palo Santo's tunga flakong ger en lyxig känsla och den varma träiga doften passar väldigt bra på vintern eller som kvällsdoft.
✨️⭐️ FREDAGSLYX ⭐️✨️  Väljer ofta min parfym lite extra
Cashmere & Palo Santo EdP 100 ml