/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Emma
Beauty Beginner
04/03/24-07:36
Testade nyligen den här produkten, alltså wow!!! Den här produkten är så sjukt bra, jag använder den i nytvättat handduks torkat hår och sedan fönar jag håret torrt med en rundborste för att aktivera produkten och resultatet är ett supermjukt, friss fritt och glansigt hår. ✨Extra bra är att man inte behöver använda produkten efter varje tvätt eftersom den sitter i ett par tvättar😍
Louiseemretsson
Beauty Pro
04/03/24-06:52
20% på dagkräm och nattkräm ✨️
Moa
Beauty Pro
04/03/24-05:54
Måste bara rekommendera dessa parfymer. De luktar helt gudomligt och är nya från Valentino 😍 Den gröna är för herr och rosa för dam
Måste bara rekommendera dessa parfymer. De luktar helt
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Madelón
Beauty Star
04/03/24-02:00
Köpte denna underbara paddelborste och jag bara älskar 🥰 den sååååååå mycket. Kostar 199kr och det tycker jag är överkomligt. Mitt hår har aldrig känts så mjukt och lent och rakt och fint. Den är lätt att borsta med. Jag brukar ha frissigt och stort hår men den här hjälper mej att inte ha varken stort eller frissigt hår. Tack Kicks för så fin produkt.
Köpte denna underbara paddelborste och jag bara älskar 🥰
maryam_mam
Beauty Star
04/02/24-22:48
En bra sommardoft?
Daniela Irene
Beauty Beginner
04/02/24-22:38
Beauty Act By Kicks Hydro grip primer är precis lika bra som elfs och milks så värd priset då den inte är dyr alls
Sandi
Beauty Beginner
04/02/24-22:24
Det bästa med kicks är att man kan hitta så fina produkter
Sofie
Beauty Pro
04/02/24-22:19
Brun utan sol produkt-tips behövs här 😀🫶🏽