/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
21/03/26-14:27(redigerad den 21/03/26-14:28)
KICKS på Coop Frågor om KICKS presentkort dyker ju upp här då och då! Vill man köpa ett fysiskt presentkort att ge bort finns de även att köpa på många större matbutiker. 🎁 Digitala kan man köpa online.
KICKS på Coop   Frågor om KICKS presentkort dyker ju upp här
Digitalt Presentkort
Nikki
Beauty Pro
21/03/26-14:05
Badlyx, vårtecken 🌱 och vackra blommor 💐 Önskar en fortsatt fin helg! 🌷
Badlyx, vårtecken 🌱 och vackra blommor 💐    Önskar en
Cassandra
Beauty Pro
21/03/26-13:43
Är inte mycket för färgglada färger i smink, tyvärr! Tycker det är superfint på andra men känner mig själv aldrig bekväm i det. Inte ens läppstift klarar jag av 🤷🏽‍♀️ Men färgglada hårprodukter från främst Amika 🌈 💗
🌈
Acidic Color Gloss Kit
Dream Routine Overnight Hydration Mask 100 ml
Hydration Wash + Care Routine Set Gift Box
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
KICKS
Official
21/03/26-13:05
Idag är det Rocka sockorna-dagen 🤍 En dag som handlar om att hylla olikheter, sprida glädje och visa att alla är lika mycket värda, precis som vi är. Så dra på dig två olika strumpor, visa upp dem och var med och sprid budskapet vidare 💫 I KICKS Beauty TALKS vill vi vara ett community där alla känner sig välkomna, inkluderade och trygga, varje dag. 💬 Rockar du sockorna idag?
🧦✨ Rocka sockorna med oss!
Linn
Beauty Pro
21/03/26-11:30
Här är ett ihopplock med färgglada produkter!
💛🩷💜Color Pop💜🩷💛
Glued Waterresistant Spiking Gel 150 ml
Toy 2 Bubblegum EdT 50 ml
Calming Centella Primer 50 ml
Emmie
Beauty Pro
21/03/26-10:44
Buxom Best Of Plumping Set, köpt igen, älskar dessa små, perfekt att ha med i väskan 😍
Mitt senaste köp
Best Of Plumping Set 3 pcs
Isabella
Beauty Pro
21/03/26-08:11
Bronzas gradual tan gel är en produkt jag INTE kan vara utan! Den ger en gyllene solkysst och jämn look, sjunker in snabbt efter applicering så man kan lägga sig utan att den färgar av sig OCH behöver inte sköljas av😍 så smidigt och blir så fint resultat! Tipstipstips🤩 (finns tyvärr inte hos kicks men den är så bra så måste ändå tipsa🥰)
Mitt bästa vår-tips🌸