/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
10/03/26-13:15(redigerad den 10/03/26-17:36)
I väntan på det stora släppet... Lite mer om Sol de Janeiro's nya mister - massor av lockande doftnoter!!! 🍹
I väntan på det stora släppet...  Lite mer om Sol de
Clara
Beauty Beginner
10/03/26-12:24
Hej på er! 💅🌟 Jag fick hem zadigs This is her! Undressed för två veckor sedan och har varit som besatt!! Jag har insett att jag verkligen vill utforska bland dofter jag vanligtvis inte tänker skulle falla mig i smaken😂 Jag drar mig ofta till parfymer som La Belle(min abosluta favoritparfym, hittills), Bonbon, Flowerbomb Ruby Orchid, kort sagt- söta, lite "tyngre" dofter🙆‍♀️ Därför är jag iallfall nyfiken på om någon har tips på parfymer som är mer åt det lite fräschare, lättare hållet gärna lite spicy men ändå feminin?? Kanske något fruktigt eller något annat tips som jag kan kolla upp!😍 Ha en toppenfin dag!💫💕
This Is Her! Undressed EdP 30 ml
Chuchu
Beauty Pro
10/03/26-11:56
Strunt i att tuben är kladdig…😅 innehållet är desto viktigare! Älskar denna solkräm! Den sjunker in snabbt,är perfekt under smink och huden känns mjuk och återfuktad hela dagen. Ingen vit hinna eller tung känsla som gamla spf:s förr.. ähh. Tycker även att den är dryg! Om du vill ha ett solskydd som känns bra på huden och samtidigt ger bra skydd så är den här värd att testa 💛
☀️ och SPF
Relief Sun: Rice + Probiotics SPF50+ PA++++ 50 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Angelica
Beauty Pro
10/03/26-10:10
Ett av mina favorit solskydd att använda under smink är Hyal reyouth mosi sun spf 50 från Dr Ceuracle , att det är lite (spf20) i Lumenes cc cream är oxå ett lite plus då det är en följeslagare i vardagen😃
Solen har tittat fram ☀️
Bahia Kourkis
Beauty Star
10/03/26-08:57
Skapar olika lip combos med nyheter från YSL beauty. Använder deras nya läppenna lovenude kiss shaper och lovenude lip blusher. Färgerna som används står med i videon.
YSL LOVENUDE Kiss Shaper 1
YSL LOVENUDE Lip Blusher 01
Tatjana
Beauty Pro
10/03/26-00:56
Hej Alla vackra 💕 Jag har tidigare inte använt mig utav solskydd I ansiktet 😅 Dock har jag börjat läsa och lärt mig hur viktigt det faktiskt är med att skydda huden iomed att man också åldras!🌞 Jag tar mer än gärna emot tips på vilken just du rekommenderar, både billiga och dyrare märken!😊 Finns det något specifikt sätt man ska applicera? Blir jag fortfarande lika brun i ansiktet trotts solskyddet? Är det risk att få mer finnar utav det? Kan man använda smink ovanpå/ blir det fläckar om jag har puder produkter efter applicering?
Välj en eller flera svar
Använder du solskydd?
22Bidrag
Japp
Ibland
Nepp
Skicka
SPF
Nora
Beauty Pro
09/03/26-20:19
Jag har testat Green Tea & Enzyme Powder Wash från Wishtrend och tycker om den. Det är en enzymbaserad rengöring i pulverform som aktiveras med vatten och blir till ett mjukt skum. Den ska rengöra huden på djupet samtidigt som den ger en väldigt mild exfoliering. Enzymerna ska hjälpa till att lösa upp döda hudceller, medan grönt te lugnar huden och ska ge en fräsch känsla. Huden känns ren, mjuk och lite klarare efteråt utan att bli stram eller torr. Den är också skonsam nog att använda varje dag. Samtidigt måste jag säga att jag fortfarande tycker lite mer om Daily Microfoliant/Micro Peel från Dermalogica. Den känns något mer effektiv när det gäller exfoliering och ger lite mer direkt “polerad” hud. Men Wishtrend-varianten är ett riktigt bra alternativ om man vill ha något mildare som fortfarande ger lyster och rengör på djupet. ♻️
Emptie
Green Tea And Enzyme Powder Wash 110 g
Anna
Beauty Pro
09/03/26-20:15
Den masken från Davines jag hade planerat att köpa var slut idag. Men tillslut har jag Lyckats ta ett nytt beslut, hoppas den är bra! Ångrar mig lite, slulle ju tagit fuktmssken från Kevin Murphy. Hoppas den från IGK är riktigt bra nu. Någon som testat?!
Hann bestämma mig innan 24.00 😄!
Offline 3 Minute Hair Mask 198 ml