/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Lollo
Beauty Star
10/03/26-20:34
Solen är här och dags att plocka fram /köpa ny spf . En trevlig SPF är Dr Ceuracle Hyal Reyouth Moist Sun som fungerar toppen under smink. Det är en fuktgivande SPF med faktor 50 med lätt textur. Toppen nu när vårens solstrålar är här . https://www.kicks.se/dr-ceuracle-hyal-reyouth-moist-sun-50-g
Hyal Reyouth Moist Sun 50 g
Ida
Beauty Beginner
10/03/26-16:01
Tipsar om denna blushstick från LH cosmetics, så fint glow och jämn ton på huden!
Ny favvo!
Artistick Blush Canvas
Bedur
Beauty Pro
10/03/26-14:44
Våren är verkligen här med 12 grader och sol hela dagen🌸🌸
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nadya
Beauty Pro
10/03/26-13:53
Virre
Beauty Pro
10/03/26-13:42(redigerad den 10/03/26-13:42)
Tagit slut på några produkter igen som lämnades på återvinningen. Bland annat mina favorit eyepatches från Cosrx, som jag tror det är tredje förpackningen nu jag gjort slut på. Kommer såklart bli omköp framöver. Just nu har jag Xlash hemma att ta slut på först. Torrschampot från Living Proof var bra men inget revolutionerande. Rengöringen en bra basprodukt likaså Emma S micellärvatten. Använder mest micellärvatten i sminkhörnan för att torka av handryggen och ev ögonskugga som fallit ned. (Lyckas bara tagga en av dem)
Återvinning ♻️
Cleansing Micellar Water 250 ml
Nikki
Beauty Pro
10/03/26-13:15(redigerad den 10/03/26-17:36)
I väntan på det stora släppet... Lite mer om Sol de Janeiro's nya mister - massor av lockande doftnoter!!! 🍹
I väntan på det stora släppet...  Lite mer om Sol de
Clara
Beauty Beginner
10/03/26-12:24
Hej på er! 💅🌟 Jag fick hem zadigs This is her! Undressed för två veckor sedan och har varit som besatt!! Jag har insett att jag verkligen vill utforska bland dofter jag vanligtvis inte tänker skulle falla mig i smaken😂 Jag drar mig ofta till parfymer som La Belle(min abosluta favoritparfym, hittills), Bonbon, Flowerbomb Ruby Orchid, kort sagt- söta, lite "tyngre" dofter🙆‍♀️ Därför är jag iallfall nyfiken på om någon har tips på parfymer som är mer åt det lite fräschare, lättare hållet gärna lite spicy men ändå feminin?? Kanske något fruktigt eller något annat tips som jag kan kolla upp!😍 Ha en toppenfin dag!💫💕
This Is Her! Undressed EdP 30 ml
Chuchu
Beauty Pro
10/03/26-11:56
Strunt i att tuben är kladdig…😅 innehållet är desto viktigare! Älskar denna solkräm! Den sjunker in snabbt,är perfekt under smink och huden känns mjuk och återfuktad hela dagen. Ingen vit hinna eller tung känsla som gamla spf:s förr.. ähh. Tycker även att den är dryg! Om du vill ha ett solskydd som känns bra på huden och samtidigt ger bra skydd så är den här värd att testa 💛
☀️ och SPF
Relief Sun: Rice + Probiotics SPF50+ PA++++ 50 ml