/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
09/04/24-15:57 (redigerad den 10/04/24-05:26)
HICKAP's veganska multifunktionella stick 🍑🌸 Krämig men ändå fjäderlätt formula utlovas. Ser så fina ut! Är verkligen jättesugen på att testa dessa! Någon som redan gjort det?
HICKAP's veganska multifunktionella stick 🍑🌸  Krämig men
Miriam
Beauty Star
09/04/24-15:13
Har någon tips på hur jag blir av med kluvna toppar? Och hur jag kan undvika kluvna toppar?
Miriam
Beauty Star
09/04/24-15:04
Har ni tips på Eid/högtidssminkning med fokus på hooded eyes😊
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
09/04/24-14:19
Hur förvarar du din parfym? Parfymer trivs bäst i en torr och någorlunda sval temperatur.  Bästa platsen att förvara dina parfymer är därför i en låda eller skåp där det är mörkt och svalt.  I ett badrum är temperaturskillnaderna stora, vilket inte alls är bra för parfymernas hållbarhet.  Du ska inte heller förvara dem i direkt solljus. Jag förvarar alltid mina parfymer i sina förpackningar även om det är lite tråkigt att inte ha dessa fina flakonger framme. Hur gör ni?
Hur förvarar du din parfym?  Parfymer trivs bäst i en torr
Anna
Beauty Pro
09/04/24-13:53 (redigerad den 09/04/24-14:14)
Tycker jättemycket om det här återfuktande C-vitamin serumet från Verso🍋! Jag har torr hy som kan vara lite känslig ibland och serumet innehåller ett c-vitamin som är milt mot huden och ger en fräsch lyster! Rekommenderar🥰
Tycker jättemycket om det här återfuktande C-vitamin serumet
Anna
Beauty Pro
09/04/24-13:37 (redigerad den 09/04/24-13:39)
Senaste köp! Så nyfiken på Erborians CC-creams, köpte en liten med ljusaste färgen så jag kan testa och sen kanske köper en större med färg som passar med BUS. Brynpennan från NYX har jag köpt tidigare, den är bra, en kall brun färg för den som vill ha det är Ash!😍
Senaste köp! Så nyfiken på Erborians CC-creams, köpte en
Emmy
Beauty Star
09/04/24-13:16
Hej igen alla fina ✨ Behöver hjälp med att hitta ett bra läppglans/olja som är transbarant alltså ingen färg för har noll koll på vad jag passar i fär färg när det kommer till sådant. Tack på förhand ♥️
Johanna
Beauty Star
09/04/24-12:53
Tips! Otroligt fin, jämn & glowig rouge från kicks egna märke BeautyAct ✨💘
Tips! Otroligt fin, jämn & glowig rouge från kicks egna