Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Elin
29/08-22:47
1. Det finns 30 nyanser och jag tror 305N passar min hudton bäst. 2. Mitt allra bästa foundation tips är att lägga foundationen på handen innan man applicerar den på ansiktet, och jobba från mitten och utåt för att få en jämn ton och mindre kakighet. Genom att lägga produkten på handen värmer man upp den vilket gör den smidigare att arbeta med + att den blandas in bättre tillsammans med huden. PS. Lägg gärna foundation på återfuktad hud för bästa resultat. ;)
Se mer
Sandra
29/08-22:33
Ohh hur kan man inte älska denna tävling! Det finns hela 30 olika nyanser av denna fantastiska foundation och 510N hade passat mig perfekt! En fantastisk foundation som passar alla vackra kvinnor och män som är värda att bära en grym produkt som ger det där lilla extra till vardag och fest! Älskar denna!
Se mer
Kenza
29/08-22:27 (redigerat)
Min bästa foundation tips är att ha Mer återfuktning i din hudvård,skippa primern Det finns 30nyansar 06 Beige Cannelle Skulle passa mig
Se mer
Helen
29/08-22:16
Det finns 30 olika nyanser 👏👏 den som hade passat mig bäst tror jag 305n
Se mer
Linn
29/08-22:09
Den finns i 30 nyanser och jag tror att 230W hade passat mig! Mitt hack är att spraya setting spray efter foundation och innan puder, det ger långvarig hållbarhet!
Se mer
Sofie
29/08-22:06
Det finns 30 nyanser och jag tror 305N borde passa mig. Mitt bästa foundationtips är dels att hitta rätt nyans på foundation och om exakt nyans inte finns är ofta ett snäpp för ljus det som blir bäst. Nästa tips är att hitta det verktyg man gillar bäst, min favorit är pensel :)
Se mer
Jessica
29/08-22:03 (redigerat)
1. 30 St 2. 105N hoppas jag skulle passa! 3. Ett bra ansiktsvatten eller tvätt morgon och kväll. Aldrig bara rent vatten i ansiktet så är man redo sen! Plus en bra fuktkräm på vintern. Bästa tipset jag fått är att undvika vatten.
Se mer
Lina
29/08-21:52
1. Det finns 30 nyanser! 2. Jag har neutral/oliv underton och är medium-tan. Jag hade velat testa 305N! 3. Mitt allra bästa foundationtips är att preppa huden ordentligt med fukt för att få en perfekt yta för applikation. Rengöring - serum - fuktkräm - primer så får man det bästa utav sin foundation!
Se mer