/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
01/04/26-06:46
Senaste Beauty-köpet - en liten påskpresent till mig själv! 🐣💛 Ha en underbar dag! 🧡
Senaste Beauty-köpet - en liten påskpresent till mig själv!
Cheirosa 91 Mist 90 ml
Cheirosa 62 Perfume Mist 90 ml
Carro
Beauty Star
31/03/26-19:53
Min budget-favorit är decubal till torra läppar. Väldigt bra och prisvärd😍
Lips & Dry Spots Balm 30 ml
Anna
Beauty Pro
31/03/26-19:21(redigerad den 31/03/26-19:35)
Återköpte min älskade Mac läppenna i färgen Edge to Edge! Har försökt använda upp allt annat men saknade den så🩷 Ny bryn-produkt jag sett i badrumsskåpet med Hairtalk- Emelie 🐤 Och en liten parfym på 10 ml av en jättegod doft och det lustiga är ju att jag testat så många vid samma tillfälle att den doftnot som var väldigt söt i inte är i den här utan kom från en annan , så kunde ju köpt en stor för den är ju perfekt upplever jag nu🩷🌅
Mitt senaste köp ( från Kicks såklart)💖🌸💕
Miutine EdP 30 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Anna
Beauty Pro
31/03/26-19:11(redigerad den 01/04/26-06:56)
En bra ögonkräm är ett måste för mig, en som sväller av mina puffiga ögonlock, ljusar upp och återfuktar🌸 Har använt dyrare innan mest och tycker verkligen den här är bra, den uppfyller mina krav och jag vill alltid använda den! Sista jag skulle köpa den så fanns den inte ens att få upp och jag köpte den då tillslut frän annat håll och då fanns den i större burk med 30 ml istället för det vanliga som är 15 ml Jag köper alltså den i Rich varianten den finns i två vanlig och rich💖 Och nu finns den på hemsidan igen att köpa🌷
Beauty Loves💕🌸💖🌷🩷
Bedur
Beauty Pro
31/03/26-17:58
27 i Paris🎈
27 i Paris🎈
Dior Addict Lip Glow Oil 062 Bronzed Glow
Cloud Crush Blush Velvet Crush
Sofia
Beauty Pro
31/03/26-16:59
Ett litet men trevligt köp – nya hårsnoddar och en ny blushborste. 🛍
Senaste Kicks-köpet
Pure Collection Blush Brush
Power Crystal Clear
Anna
Beauty Pro
31/03/26-15:56(redigerad den 31/03/26-16:08)
Skrattade högt i livsmedelsbutik igår! Ska Barnängens produkter sälja till 'riktiga män" så tar copyn i lite väl tror jag🙃! Tror mer t ex på en snygg grön förpackning med doft t ex lik Sachajuans hårvård i fuktgivande hårvårdsserien som är väldigt unisex och mindre väldigt blommig som de flesta andra dofter från Barnängen. Vad tror ni? Just namnet Barnängen kanske känns svårt först men jag tror på att använda namnet på ett annat sätt än motvint😅
Copyn på Barnängen tar i !!
Susanne
Beauty Pro
31/03/26-15:37
Gillar att testa nya produkter. Men en produkt jag alltid återkommer till är denna lotion från Biotherm, Lait Corporel Moisturizing Body Lotion. Härlig konsistens, går in i huden så att den inte känns kladdig efteråt, god doft o bra förpackning. Stor favorit! 💖
💖 Beauty Loves ✨️