/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
09/04/26-17:57

Blev äntligen ett köp på Nilens jord blush i färgen Cranberry! Har tittat på det länge nu 🥰 Och till dottern Charlotte Tillbury settingspray!

Dagens köp på Kicks
Airbrush Flawless Mini Setting Spray Kit
Maribelle
Beauty Pro
09/04/26-17:56(redigerad den 09/04/26-18:01)

kanske inte det billigaste setting spreyen där ute, men billigare än många andra jag sett! Och det funkar sååå mycket bättre på mig personligen än andra dyrare jag provat🥰🌸🙈

Budgetfavorit!
Ready Set Fix 100 ml
Sofia
Beauty Pro
09/04/26-17:56

Mera vårtecken! Beställt hem lite solskydd och resegrejer för en vårresa. ☀️🌷 Även påfyllning av min moisturizer och ett nytt läppstift från Fenty. 💋

20 % rabatt vid köp över 600 kr kom lägligt! 🫶🏻

Senaste köpet från Kicks
Closebax SD Cream 50 ml
Stunna Lip Paint Longwear Fluid Lip Color Underdawg
KICKS Beauty Mini Razor 4 Blades
Sun Face cream SPF 50 Fragrance Free 50 ml
Sea Buckthorn Hand Creme SPF10 100 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Sofia
Beauty Pro
09/04/26-17:39

Syrenknoppar, vårblommor, fågelkvitter och blå himmel – det är vår i Stockholm. 🌱🌸🐦☀️

Kristina
Beauty Pro
09/04/26-16:07

Fåglarna börjar bygga bo i alla holkar och blommorna börja slå ut i trädgården. DÅ vet man att våren är på ingång. 🫠🌸✨ Bor nere i södra skåne och här är våren framme och då åker även solskydden fram. Riktigt bra är: Beauty of Joseon Relief Sun: Rice + Probiotics SPF50+ PA++++

🌞

Spot the spring 🌼🌞
Relief Sun: Rice + Probiotics SPF50+ PA++++ 50 ml
Hogge
Beauty Pro
09/04/26-16:03(redigerad den 09/04/26-16:04)

Klickade hem lite smått och gott i helgen (tyvärr dagen innan det blev rabatt på rabatt😒....)

Hört mycket gott om Amikas produkter så blev balsam, torrschampoo, fuktgivande spray (Margareta Grääs favorit!) samt hårolja.

Det blev även en ny ansiktsolja från Ole Henriksen (+ gåva på köpet). Inte testat denna men gillat allt annat från Ole H så why not? Min kvällsrutin ska avslutas med olja och det är heligt. 🫶

Mitt senaste Kicks-köp! 🛍
Superfruit Star Lightweight Hair Styling Oil 50 ml
Perk Up Dry Shampoo 64 ml
Mimmi
Beauty Pro
09/04/26-15:37(redigerad den 09/04/26-15:42)

Spot the Spring 🌷 Kvällspromenad i solsken och härliga vårblommor och min älskade Aston! Här i Halmstad! Det som känns mest vårigt nu är värmen och att det är ljusare nu på kvällarna!

Spot the Spring 🌷 Kvällspromenad i solsken och härliga
Nadya
Beauty Pro
09/04/26-15:15(redigerad den 09/04/26-15:16)

här i Helsingborg vid hamnen sommar och vår har vi det såhär fint

Spot the spring ⛴️