/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Jasia
Beauty Star
12/04/26-08:56

För mig handlar våren inte bara om luften eller blommorna utan också om jordgubbar. Det är något speciellt med när vädret blir varmare, solen börjar skina och man äter sina första jordgubbar. Plötsligt känns allt lättare. Jag har alltid kopplat jordgubbar till vår och sommar som en liten påminnelse om att ljusare tider är här 🍓☀️

Susanne
Beauty Pro
12/04/26-08:41(redigerad den 12/04/26-08:42)

Äntligen är våren här! 💛 Befinner mig i Stockholms skärgård! 🩵 Fågelkvitter, sandsopning av gator, kallt på morgonen o behagligt på eftermiddagen, grillad mat, sol o ljusare dagar, lättare o fräschare parfymer, oftare låta håret självtorka, det är några av minavårtecken 🤩

Spot the Spring 🌷
Sotnosen
Beauty Pro
12/04/26-07:53

Spot the Spring 🌷 Detta är mitt bästa vårtecken ~ kaffe utomhus ☕️ älskar att kunna sitta ute och njuta av en kopp 💕 Jag befinner mig i nordöstra Skåne och är så glad att vara just här! Vi bodde i Småland innan men det kändes aldrig som hemma riktigt ~ Skåne är hemma för mig och i augusti förra året flyttade vi tillbaka hem igen 🥰 Vårtecken inom beauty är pastelliga nagellack 💅🏻, blommiga och lite lättare parfymer och mer lekfullt smink. Brukar även gå över till ljusare 💄 när våren börjar komma 🤗 och av nån anledning så brukar jag även använda mer bodylotion på sommar och vår… och så börjar snart säsongen med bus! Önskar alla fina beautyvänner en riktigt fin vår 🌸🌷

Spot the Spring 🌷 Detta är mitt bästa vårtecken ~ kaffe
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
ZiiZii
Beauty Pro
12/04/26-07:35(redigerad den 12/04/26-09:12)

Jag är verkligen jättenöjd med dessa serumer och ansiktskräm från La roche- posay. Men framför allt så gillar jag mest c vitamin serumet den orangea och rethinol serumet samt ansiktskräm. Den orangea serumet använder jag under ansiktskrämet under dagen. Ansiktskräm har jag använt länge och gillar den eftersom den är inte klibbig och innehåller spf 50 samtidigt och gör vad den ska och är dessutom anti aging. Vitamin C serumet ger en otrolig glow! ✨李 Rethinol serumet använder jag på natten bara och jag är väldigt nöjd med den och huden känns yngre och slätare!❤ De andra två har jag inte använt så mycket så vet inte riktigt om de är lika bra som de andra!

✨Hudvård✨
Retinol B3 Serum 30 ml
Hyalu B5 Suractivated Serum 30 ml
Pure Vitamin C12 Serum 30 ml
Mela B3 Serum 30 ml
Anthelios Anti-Age SPF50 50 ml
tanya.wissam
Beauty Star
12/04/26-01:03

när festsösongen börjar och de gröna börjar titta fram, kan vi även dekorera med blommor

Spring säsong
tanya.wissam
Beauty Star
12/04/26-00:56

3för att slippa friss använder jag hårolja under dagen flr att återfukta och få glans i håret, äkskar

Noah90
Beauty Pro
11/04/26-21:47(redigerad den 11/04/26-21:49)

Spot the spring 🌹🌿

Spot the spring 🌹🌿
Nathalie
Beauty Pro
11/04/26-19:47

Mitt senaste köp från Kicks var delvis ett strategiskt sådant. Efter att ha testat tre dyra micellärvatten på rad och insett att de inte gör något annat än billigare så köpte jag hem favoriten från Matas Striber så jag inte ska lockas att köpa andra dyra. 500 ml för ord. pris 119 kr går knappt att slå! Får dock inte tagga det hur mycket jag än försöker.

Sen blev det ett läppbalsam från Nilens Jord till maken. Han har en tendens att välja såna som innehåller saker jag inte tål och då vill jag inte pussas. Problemet löst! Innehåller dessutom SPF

Senaste från Kicks
Men Lip Balm SPF 30 4,5 g