Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Lea
Beauty Star
25/02/24-17:52
Vad tycker ni om denna doften? Inte hört många prata om den och är nyfiken på att veta vad det beror på. Är det för att folk inte tycker om doften eller är det bara få som känner till den och inte doftat på den? Skriv gärna vad ni tycker eller tror😊
Vad tycker ni om denna doften? Inte hört många prata om den
enya.blomstrom
Beauty Pro
25/02/24-16:31
Hur ofta tvättar ni era smink borstar?! Ärligt så försöker jag ofta men de svårt eftersom man behöver dom! De liksom svårt o sminka sig med blöta borstar🤷🏼‍♀️🩷
Fria
Beauty Star
25/02/24-15:51 (redigerad den 25/02/24-15:55)
Luxury meets budget! Skapar en naturlig glowig bas med två produkter och jag älskar resultatet😍 Dior - forever correct concealer och natural glow coral blush ifrån lumene ger den perfekta naturliga basen till vår sminkningen🤩
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
enya.blomstrom
Beauty Pro
25/02/24-15:09
Clean girl makeup! Hur ska man egentligen nå en maximal clean girl makeup? Mycket av cleangirl makeup innebär minimal användning av smink produkter vilket gör att din hudvård blir A och O. En skincare me exfoliering skapar lyster i ditt ansikte! Man kan även använda en glow primer eftersom basen är ditt huvud fokus! För minimal användning av smink går de bra att bara använda concealer! Borsta igenom ögon brynen och de så fint om man färgat dom innan🩷 personligen använder jag bara maskaran till att färga fransarna. Mitt tips är också att använda blush mer på kinderna och kanske inte så mycket på kindbenen för att uppnå en sån naturlig look som möjligt❤️ de även fint att använda blush på ögonlocken. Uppsättning av hår brukar också identifieras med clean girl❤️ ett annat bra tips för att få en fin look är att alltid tvätta dina borstar eftersom dom samlar på sig skräp, annars hamnar de i ditt ansikte❤️
Clean girl makeup!   Hur ska man egentligen nå en maximal
Nikki
Beauty Pro
25/02/24-14:48
Vilken sorts produkter faller du lättast för? Ni vet sådär som när man ska leta efter nya byxor och istället kommer hem med en ny topp eller klänning! 😀 Mina svagheter: Brow gel & Lipgloss
Vilken sorts produkter faller du lättast för?  Ni vet sådär
Nikki
Beauty Pro
25/02/24-14:25
Vilka skönhetsprodukter lägger du mest pengar på? Hudvård? Parfym? Makeup? Hårvård? Själv prioriterar och spenderar jag mest på parfymer och serum! Skulle vara jättespännande att höra hur ni gör så kommentera gärna! 😀
Vilka skönhetsprodukter lägger du mest pengar på?  Hudvård?
Moa
Beauty Pro
25/02/24-14:10
Vad är erat bäst puder bronzer? Skriv gärna då ett nytt ska införskaffas 🥰
Nadila
Beauty Pro
25/02/24-13:59
Mitt senaste köp 🫶🏻 mascara och en setting mist.
Mitt senaste köp 🫶🏻 mascara och en setting mist.