/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Noah90
Beauty Pro
19/04/26-21:55

Den här är nu slut – min Eucerin Oil Control toner 💙 En lätt ansiktstoner som hjälper till att balansera oljig hud och hålla huden fräsch utan att kännas tung.

Nu åker förpackningen till plaståtervinning ♻️

#återvinning #beautyempties #hållbarhet

Den här är nu slut – min Eucerin Oil Control toner 💙 En
DermoPure Purifying Toner 200 ml
Nora
Beauty Pro
19/04/26-15:55

Har precis gjort slut på min Dr. Ceuracle Royal Vita Propolis 33 Ampoule och jag är imponerad. Den lugnar huden effektivt och ger ett fint glow utan att kännas tung. Huden ser mer återfuktad och jämn ut. Skulle absolut köpa igen! ♻

Emptie recension
Royal Vita Propolis 33 Ampoule 30 ml
Danfeng
Beauty Pro
19/04/26-15:25

Plötsligt hittade jag solkrämen jag köpte för några år sedan längst ner i lådan. Det är fortfarande mycket kvar, men eftersom det har gått så lång tid har den nog tappat sin effekt. I framtiden måste jag verkligen bli bättre på att hålla koll på sådana säsongsprodukter.

Återvinn dina beautyprodukter ♻️
Protect & Moisture Sun Spray SPF30 200 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Ayke
Beauty Pro
19/04/26-14:08

Jag använde min BeautyAct Radiant Cream Colour Stick från KICKS Beauty på tre olika sätt 😍

💋 Läppar – ger en naturlig tint 😊 Kinder – fräsch glow 👁️ Ögon – snabb och enkel ögonskugga

Älskar hur man kan skapa en hel look med bara en produkt! ✨ Vilket sätt gillar ni mest? 💕

#kicksbeauty #makeuphacks #multistick #glowlook

1 produkt – 3 sätt 💄✨
Radiant Cream Colour Stick Blush Meet Cute
Obiisan
Beauty Star
19/04/26-11:52

iS Clinical Spf 50+ skintint. Jag använder den som Spf, men också återfuktande och som en lättare foundation. Huden får ett otroligt glow, fungerar fint på ögonlock, ingen doft och man känner sig fin och fräsch. Det enda negativa skulle väl vara priset, brukar försöka passa på när jag ser att den finns nedsatt någonstans. Sedan att den inte finns i fler nyanser. Dessutom har Kicks slutat sälja den, vilket är lite trist. Men produkten är fantastisk!

3 funktioner i 1 produkt
Nadila
Beauty Pro
19/04/26-11:33

Färgad balm som funkar på läppar, kinder och ger naturlig glow.

🌟 Bäst från Rituals (3-i-1 produkt)
Rawan
Beauty Pro
19/04/26-10:17

Under sommaren så brukar jag älska benetint för att den ger en naturlig färg som håller! Jag brukar använda den ibland på mina ögon men oftast bara på mina kinder och läppar☺️🩷

3in1🩷
Benetint – Liquid Blush för Läpp och Kind Dark Cherry
Susanne
Beauty Pro
19/04/26-09:45

Har testat detta dubbel serum från L´Oréal, Age Perfect Le Duo Age Defying serum i några dagar nu o tycker det sjunker in i huden fort så den känns inte kladdig, ger lite lyster, doftar gott, har relativt känslig hy o har inte reagerat något på det.

Beauty First Impressions 💖