/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Maja
Beauty Star
01/05/24-17:51
Mina absoluta favorit parfymer😃
Rana
Beauty Star
01/05/24-15:51
Gav hårprodukter
Rana
Beauty Star
01/05/24-15:50
Fav hudvård
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Rana
Beauty Star
01/05/24-15:49
fav parfym
Rana
Beauty Star
01/05/24-15:48
Hej, här är mina fav smink produkter
Rana
Beauty Star
01/05/24-15:47
Hej alla fina glöm Ej spf nu när det börjar bli så soligt ute! Rekommenderar dessa
Nono
Beauty Pro
01/05/24-15:42
Hej kicks familjen 🫶🏼 köpte ett läppglans från dior som kommer bli så fint till sommaren. Den ger en plumping effekt. Ni får avgöra själva ? 🤗 ta hand om er och njut av ☀️ glöm inte spf.
Hej kicks familjen 🫶🏼 köpte ett läppglans från dior som
Maja
Beauty Star
01/05/24-13:07
Någon som har några bra tips för hårväxt? Jag upplever att mitt hår slutat växa och därmed inte blir längre än till axlarna. Jag vet att håret inte bara kan sluta växa men med tanke på att mitt hår varit samma längd under ett par år känns det som så. Jag använder olaplex schampo och balsam, även håroljan. Finns det några andra produkter som kan tänkas hjälpa mitt hår?😃