/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Ellen
Beauty Star
02/05/24-17:13
Bästa serumet?
Ellen
Beauty Star
02/05/24-17:12
Hur doftar den nya si parfymen
Ellen
Beauty Star
02/05/24-17:10
Behöver även tips på kräm produkter blush och bronzer
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nara
Beauty Star
02/05/24-17:08
Mina favoriter just nu 🤍🤩👌
Mina favoriter just nu 🤍🤩👌
Ellen
Beauty Star
02/05/24-17:07
Bästa foundation?
Ellen
Beauty Star
02/05/24-17:04
Hej! Vilken är den bästa sommar parfymen?
Pion
Beauty Pro
02/05/24-14:52
Hmmm Dubbla poäng - hur tänker ni kring detta? Brukar ni passa på handla nåt då? Jag kan gilla att inte slå till alla gånger jag önskar mig något, det finns en tjusning med att vänta och se om det fortfarande känns värt efter en viss tid. Jag har ofta produkter i min varukorg som byts ut och de som varit där ett bra tag, brukar jag sedan köpa. Så gärna färre impulsköp för min del. Men gärna dubbla poäng om det är något jag ändå har tänkt handla.
Hmmm Dubbla poäng - hur tänker ni kring detta? Brukar ni
Pion
Beauty Pro
02/05/24-14:42
En fin blush/highlighter jag måste rekommendera är denna i färgen Coral från Sisley. Absolut är den rätt dyr, men man får mycket produkt och puder håller mycket längre än krämprodukter. Ibland finns Sisley nedsatt med 20% eller 25% så kanske något att spara i sin varukorg och slå till när den är nedsatt.
En fin blush/highlighter jag måste rekommendera är denna i