/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Noah90
Beauty Pro
19/03/26-19:07
Vårkänsla för mig 🌸✨ En lätt sakura spray som ger den där fräscha, blommiga känslan 😍 som första varma solen💫 Små saker som gör mig lite extra glad varje dag 💕
Vårkänsla för mig 🌸✨ En lätt sakura spray som ger den där
Malaze
Beauty Pro
19/03/26-18:47
Vår & Glädje 🌸✨ När dagarna blir ljusare och luften känns lättare är det den perfekta tiden att uppskatta de små sakerna som gör mig glada. För mig handlar våren om fräsch, glowig hud, mjuka blommiga dofter och den där naturliga, daggfräscha looken som känns som solsken på huden. 🌷 Lite blush, en touch av lyster och en doft som lyfter humöret kan verkligen förändra hela din dag. Det handlar inte bara om skönhet – utan om hur det får dig att känna dig: självsäker, uppfriskad och fylld av glädje. Vad är din favorit i din skönhetsrutin eller produkt som ger dig den där vårkänslan? 💫 Låt oss dela och inspirera varandra! 💕
Vår och glädje 🌺💖
La Belle EdP 30 ml
Ari By Ariana Grande EdP 100 ml
Hanna
Beauty Star
19/03/26-16:24
Mina sminkborstar är i behov av en riktig rengöring! Hur tvättar ni era borstar?
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
19/03/26-15:31(redigerad den 19/03/26-15:56)
🌏 Det blev ett första köp av WILD ❤️🌎 Doften på deon som ingår i detta startset är Pink Grapefruit & Lime och på refillen valde jag Coconut & Vanilla så två helt olika dofter. Ska bli spännande att se vad jag tycker om dem och hur de funkar. Är det någon av er som använder Wild redan?
🌏 Det blev ett första köp av WILD ❤️🌎  Doften på deon som
Nathalie
Beauty Pro
19/03/26-15:03
En liten skörd som fick gå till återvinning nyligen. Exfolierande rengöring från BeautyAct - jag brukar inte reagera på varken AHA eller BHA men den här gjorde att ansiktet brann och jag var knallröd långt efter att den var avsköljd. Gav den till maken som tyckt om att använda den. Canoderm - fick slinka med här. Enda kroppskrämen jag använder och tydligen bör använda enligt min hudläkare. Shower foam från Rituals - jag tycker att det här är en så skön produkt men pga allergi kan jag inte använda den längre. Just den här var makens och den har redan ersatts av en ny flaska. Serum från Paula's Choice - fick den som testprodukt och har älskat varenda sekund med den! Rekommenderar verkligen! Micellärvatten från Skin Generics - ingen favorit. Parfymerad men luktade rätt gott, fick inte användas runt ögonen (!?) och generellt inte värd priset. Handkräm från Norwegian - som typ alla deras produkter som jag testat så var den här bra! Gav den till maken för att jag har för många handkrämer och han har använt den dagligen.
♻️ Återvinning ♻️
Maribelle
Beauty Pro
19/03/26-10:37
En av mina favorit gröna produkter är ögonskuggspaletten Green Pop från GlossGods! När sommaren närmar sig kommer det bli många färgglada looks!💚
Grönt och grönt… och lite mer grönt💚
Nikki
Beauty Pro
19/03/26-10:28
Härligt att nästan börja dagen på KICKS! 🌸💜 Tankade lite energi och inspiration under "körsbärsträden" 🌸🤗! Kände och doftade lite extra på Rituals YOZAKURA som visserligen inte är så ny på Rituals men nyligen inkommen på KICKS då den numera är en av de ordinarie kollektionerna. Yozakura beskrivs som den nattliga och lite mer sensuella versionen av deras Sakura-kollektion. Tycker det stämmer bra. Sakura betyder körsbärsblomma. 🍒🌸 Och när körsbärsträden blommar i Japan under några få veckor på våren firas Hanami, traditionen att beundra dessa vackra blommor som en påminnelse om skönhetens förgänglighet och att livet är kort och att det bästa vi kan göra är att medvetet njuta av de små ögonblicken. Men japanerna beundrar blommorna även nattetid, och den nattliga motsvarigheten till hanami kallas för yozakura. Yozakura betyder ”nattlig körsbärsblomma”, och efter solnedgången lyser man upp sakuraträden och njuter av de vackra blommorna som då skiftar i nyanser av rosa och lila. Livets skönhet firas ofta med picknick i parkerna under denna vackra blomningstid. Såg att man på Botaniska Trädgården i Göteborg firar Hanami sedan flera år med picknick, visning av Japan-dalen och massor av andra programpunkter och aktiviteter inspirerade av japansk kultur. Se bild 2. Öppet för alla och det mesta är kostnadsfritt! Datum och mer information finns på deras hemsida. 🌸 Önskar alla en fortsatt fin dag! 🌸
Härligt att nästan börja dagen på KICKS! 🌸💜  Tankade lite
The Ritual Of Yozakura Body Cream 220 ml
The Ritual Of Yozakura Pink Sugar Scrub Rituals The Ritual Of Yozakura Pink Sugar Scrub
The Ritual Of Yozakura Body Lotion Mousse 150 ml
The Ritual Of Yozakura Body Serum 100 ml
The Ritual Of Yozakura Shimmering Body Oil 100 ml
The Ritual Of Yozakura - Medium Gift Set 2025 Rituals The Ritual Of Yozakura - Medium Gift Set 2025
The Ritual Of Yozakura Foaming Shower Gel 200 ml
The Ritual Of Yozakura Hair & Body Mist 50 ml
The Ritual Of Yozakura - Small Gift Set 2025 Rituals The Ritual Of Yozakura - Small Gift Set 2025
The Ritual Of Yozakura Scented Candle 290 g
The Ritual Of Yozakura Mini Fragrance Sticks 70 ml
The Ritual Of Yozakura Fragrance Sticks 250 ml
The Ritual Of Yozakura Home Perfume 400 ml
Natalie
Beauty Beginner
19/03/26-10:00
Ny produkt i min hårrutin i grön förpackning.
St. Patrick’s Day 🍀
Superfoods Matcha + Apple Replenishing Superfood Shampoo 369 ml