Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Jasmin
30/08-18:41
30 nyanser! Tror nyans nr 335W skulle passa min hudton. Jag är noga med att tillföra fukt; lägger masker som verkar över natten, har alltid dagcreme anpassat efter årstiden osv. Dina ansträngningar kommer löna sig när du sen lägger din foundation! 🙏👌
Se mer
Sandra
30/08-18:40
30 nyanser! 110C passar mig som handen i handsken. Bra rengöring och bra grund är A och O!
Se mer
Tayebeh
30/08-18:32
30 nyanser. 120N Passar mig
Se mer
Sinem
30/08-18:31
Den nya Lancôme Teint Idole Ultra Glow Foundation kommer i 30 olika nyanser. Nyansen som skulle passa min hudton bäst är 105W. Den här foundationen är grym för dig som vill ha ett fint och naturligt lyster och innehåller bra hudvårdande ingrendienser!
Se mer
Amanda
30/08-18:30
1. Det finns 30 olika nyanser och jag tror att 230W hade passat mig perfekt! 🤩 2. Mitt bästa foundation-tips är helt klart att ha en bra hudvårdsrutin under din bas och preppa med massa fukt, självklart också en bra SPF (ett plus är att SPF ger ett så fint glow till din hy!!)
Se mer
Elise
30/08-18:21
30 färger! 230W Blanda din fondation med Mac strobe!!!! Lägger sig så fint och blir så naturligt och lystrigt.
Se mer
Amra
30/08-18:17
1. 30 nyanser. Jag tror 305N hade passat mig. 2. Att ha en bra hudvårdsrutin innan man lägger på foundation. Att inte glömma primer och sedan gärna applicera med händerna annars blir det lätt för mycket. Avsluta med ett härligt settingsprey när allt smink är klart så att det kan smälta samman och gå ut o va flawless!!
Se mer
Sara
30/08-18:17
Wooow finns 30 olika färger! Själv hade jag valt n120, skulle sitta som en smäck på en trött mammahy! Mitt bästa tips är RENGÖR, RENGÖR, återfukta,serum, primer och låta allt sjuka in! Annars blir det tyvärr kakigt och de är ju de värsta som finns. Som det är för mig finns inte tiden för göra allt, men rengör huden så har man en grym första steg och sen serum! Man vill se ut som man är osminkad och de kan vara otroligt svårt men finns inge bättre när man har sovit dåligt och man får höra hur fräsch man ser ut även fast man har 2 barn under 2,5 år! Svårslaget!
Lancôme Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Foundation 120N
Lancôme Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Foundation 120N
Se mer