/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Amanda.josefin95
Beauty Star
09/04/26-14:53(redigerad den 09/04/26-14:54)

långpromenad med vovvisen som nästan är lika glad som jag att våren äntligen är här 🌼 @Skaraborg

Gibbe
Amanda.josefin95
Beauty Star
09/04/26-14:52

födelsedagsfika eller/och vårfrulle 🌼

Födelsedagsfrukost
Amanda.josefin95
Beauty Star
09/04/26-14:45

det tillomed luktar vår idag och jag tog morgonkaffet på balkongen utan jacka 😍🌸

Vårtecken
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Farah
Beauty Pro
09/04/26-14:33

Solen skiner starkt hos oss och himlen är klarblå ☀️ Vårtecknet här? Ljuset, värmen och att man äntligen kan njuta ute igen 💛 Flygspåren på himlen och solen som värmer – nu känns det verkligen som vår!

Solen skiner starkt hos oss och himlen är klarblå ☀️
Nathalie
Beauty Pro
09/04/26-14:31(redigerad den 09/04/26-14:34)

Det här är kanske ett ovanligt vårtecken för folk som inte är bekanta med min katts ras. Hon är en korthårig ras utan underull som normalt sett dyrkar värme. För oss som känner den här rasen är det säkraste vårtecknet när katten upptäcker att solen äntligen är VARM igen!

Soliga dagar spenderar Anna precis såhär, rullandes på sin solfilt (inget duger lika bra att sola på!). Den flyttas runt i takt med att solen flyttar sig över dagen. Just den här leksaken är också den bästa att leka med just i solen.

Det är det första vårtecknet. När hon frivilligt följer med ut på balkongen - då är våren här på riktigt!

Anna
Beauty Pro
09/04/26-14:18(redigerad den 09/04/26-14:21)

Solen skiner äntligen men kallt är det! Är fortfarande i Stockholmslän men är i Roslagensfamn och grönt kommer det att bli. En vik och hamn vid havet, måsarna och solen är här 🦢🪿 Beställde nyss ett gäng solskydd till🥰 kör ju årer runt men det behövs 🌷

Nivea Solskydd UV Face Specialist Silky UV Stick SPF50+ 15g
Anthelios UVAir Vitamin Sun Stick SPF50+ 10 ml
Anthelios Uvmune Oil Control Fluide SPF50+ 50 ml
Anthelios UVAir Serum SPF50+ 50 ml
Danfeng
Beauty Pro
09/04/26-14:08

Vårens färger

Spot the Spring
Linn
Beauty Pro
09/04/26-14:07

Jag är i Stockholm!

Nu när våren är här blir jag noggrannare med SPF och jag blir duktigare på att ta promenader.

Dessa blommor såg jag utanför ett fik under en promenad.

🌞Våren är här🌞