/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nadya
Beauty Pro
22/04/26-16:41(redigerad den 22/04/26-16:42)

fick ett fing uppsättning av mina vänner för min bday idag

Dagens mini win🤏🏼🤍
Elsa
Beauty Star
22/04/26-15:57

luktar jättegott

Lumière d'Issey EdP 30 ml
Moa
Beauty Pro
22/04/26-14:51

Är så nöjd att jag haft bra fokus på plugget idag. Heja er som också pluggar❤ Men även nöjd med min mascara idag, länkar min favorit

Lash Sensational Waterproof Mascara Very Black
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Moa
Beauty Pro
22/04/26-14:47

Testade denna igår och kan bara säga wow!!! Älskade den direkt

Alive EdP 30 ml
Filippa
Beauty Star
22/04/26-14:32(redigerad den 22/04/26-14:32)

Dagens mini-win var att jag har städat, tvättat och bytt sängkläder. Så skönt att få en liten "reset" och ett fräscht hem!

Dagens mini-win 🎯
Filippa
Beauty Star
22/04/26-14:28

Hörni jag behöver massor av tips! Jag har problem med att concealer creasar under ögonen oavsett vad jag gör! Jag använder just nu nars eller beautyacts concealer. Jag får linjer under ögongen oavsett om jag lägger puder eller inte. Har ni tips på concealer eller teknik? Jag får även mascara under hela ögat trots vattenfast mascara 

Mimmi
Beauty Pro
22/04/26-12:44

🎯 Dagens mini-win Idag var jag och handlade veckans mat! Känns alltid bra att få kylen fylld då känner man sig nöjd och glad!

🎯 Dagens mini-win Idag var jag och handlade veckans mat!
Emmie
Beauty Pro
22/04/26-12:08

Jobbar hemifrån samtidigt som det är 19 grader och strålande sol så jag kan gå ut på balkongen och njuta under rasterna ☀️

🎯 Dagens mini-win