Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Hejhejsmink
Beauty Pro
15/02/24-15:30
Min go to concealer den brukar nästan aldrig creasea sig och håller hela dagen
embla1
Beauty Star
15/02/24-15:29
Köpte hem Sol De Janerios body mist i doften 40 och jag ÄLSKAR den! Har någon tips om någon parfym som skulle passa bra att matcha den till!!
Andrea
Beauty Star
15/02/24-15:26
En Beauty Myth är att fler rakblad på rakhyveln alltid är bäst! Det kan istället ge större irritation för huden samt lättare bidra till inåtväxande hårstrån. Testa vad som funkar bäst för dig är mitt råd 🥰
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Hejhejsmink
Beauty Pro
15/02/24-15:26
Min absoluta favorit parfym luktar lite vanilj med liten hint av trä
Hejhejsmink
Beauty Pro
15/02/24-15:14
Har använt dessa två produkter och har märkt jätte mycket skillnad jag tar 1-2 pumpar snigel serum sen lite av break outbostern
Har använt dessa två produkter och har märkt jätte mycket
Michaela
Beauty Star
15/02/24-13:52
Vilka är era bästa glowprodukter?
Isabelle
Beauty Star
15/02/24-13:43
Hej hörni 😍 jag är på jakt efter en bra ansiktspeeling samt en ny ansiktskräm. Jag har känslig hy samt lätt för att få finnar. Vad kan ni rekommendera? 🥹
Ramina
Beauty Pro
15/02/24-12:51 (redigerad den 15/02/24-12:58)
ÄLSKAR att använda och utforska med olika färger när det kommer till ögonskugga, bruna nyanser är dock de jag oftast brukar köra på 🖤 LÄNK till några av produkterna jag har använt nedan ☺️
ÄLSKAR att använda och utforska med olika  färger när det