/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Linn
Beauty Pro
26/03/26-11:15(redigerad den 26/03/26-11:16)
Lite härliga produkter i orange toner! Tänkte dela med mig av fina produkter som jag gillar i färgen orange!
🧡Orange🧡
Ready Set Fix 100 ml
The Wonder Stick Blush - Limited Edition Coralicious
Ultratint Lip Balm Sheer Plum
Susanne
Beauty Pro
26/03/26-10:39
The Ritual Of Ayurveda Shower Oil är en storfavorit när det kommer till duscholja. Doftar så gott, gör huden mjuk och mindre torr.
❤️ Red Vibes Only
The Ritual Of Ayurveda Shower Oil 200 ml
Nikki
Beauty Pro
26/03/26-09:00
🍌 Från ett blindköp till ett annat... 🍋 Jag som sällan brukar blindköpa känner inte igen mig själv! 😁 Förväntar mig dock att Sol de Janeiro's Limonada Gelada från årets Limited Edition kollektion är betydligt mer lättburen än Juliette Has A Gun's lönnsirapsdränkta banandoft! Vi får se! 😃 🍋🍹🏖
🍌 Från ett blindköp till ett annat... 🍋  Jag som sällan
Banana Rush Eau de Parfum 100 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nora
Beauty Pro
26/03/26-05:16
Torrschampot från Apoteket hjärtat är förvånansvärt prisvärd. Den är lätt att använda, luktar ingenting och gör precis det den ska. Det jag tycker om mest med den är att håret känns lätt och lent efter användning. Många andra torrschampon jag testat har blivit sträva vilket jag inte tycker om. Kommer absolut att köpa igen! ♻️
Emptie
Anna
Beauty Pro
25/03/26-19:59(redigerad den 26/03/26-05:04)
Lacket med färgen Summer Red 163 från Isadora blir fin till ljusblått nu i vår och sommar. En riktigt snygg kombination om jag får säga det. Det behöver ju inte vara lika urtvättat jeanstyg som på bilden som är som finast till, gärna till jusblå blus och klänning 👗❣️
Red vibes only❤️
Sotnosen
Beauty Pro
25/03/26-16:50
Så kul när Kicks tar in nya märken 🫶🏻 Purito är ju också ett välkänt och omtyckt märke, inte helt lätt att sätta ihop sitt kit när det finns så mycket man är nyfiken på 💕 Men de som jag hade sagt ihop till mitt drömkit är: 🧴Wonder Releaf Centella BB Cream, vem kan motstå en ny spännande bb cream liksom? 🧴Daily Soft Touch Sunscreen, en bra spf är grunden till allt 🫶🏻 🧴Oat-in Calming Gel Cream, konsistensen på denna verkar så bra 🥰 🧴 Bakuchiol Timeless Bloom Revitalizing Serum ~ denna tillsammans med spfen och calming gel cream tror jag är bästa grunden till välmående och frisk hud 😍
Wonder Releaf Centella BB Cream 13 Ivory
Oat-in Calming Gel Cream 100 ml
Bakuchiol Timeless Bloom Revitalizing Serum 30 ml
Daily Soft Touch Sunscreen 60 ml
KICKS
Official
25/03/26-12:53
Idag firar vi våffeldagen och ja… vi kunde inte låta bli att tänka beauty 🫶 För visst finns det något extra mysigt med produkter som känns lite som vispad grädde, söt vanilj eller bärig sylt? 💬 Och vi är också nyfikna: Ska du äta våfflor idag? Har du några traditioner kring våffeldagen som du brukar hålla fast vid? Dela gärna, vi vill höra allt från era bästa kombinationer till små traditioner 🫶
Klicka på ett alternativ för att rösta
Ska du äta våfflor idag? 🧇⭐️
41Bidrag
Japp! 🤩
Nope, inte idag 🤔
Mimmi
Beauty Pro
25/03/26-12:44
Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Dags för återvinning, regn ☔️ och rusk men skönt att rensa lite!
Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Dags för återvinning, regn