Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Madelón
Beauty Star
03/04/24-02:00
Köpte denna underbara paddelborste och jag bara älskar 🥰 den sååååååå mycket. Kostar 199kr och det tycker jag är överkomligt. Mitt hår har aldrig känts så mjukt och lent och rakt och fint. Den är lätt att borsta med. Jag brukar ha frissigt och stort hår men den här hjälper mej att inte ha varken stort eller frissigt hår. Tack Kicks för så fin produkt.
Köpte denna underbara paddelborste och jag bara älskar 🥰
maryam_mam
Beauty Star
02/04/24-22:48
En bra sommardoft?
Daniela Irene
Beauty Beginner
02/04/24-22:38
Beauty Act By Kicks Hydro grip primer är precis lika bra som elfs och milks så värd priset då den inte är dyr alls
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Sandi
Beauty Beginner
02/04/24-22:24
Det bästa med kicks är att man kan hitta så fina produkter
Sofie
Beauty Pro
02/04/24-22:19
Brun utan sol produkt-tips behövs här 😀🫶🏽
Sofia
Beauty Pro
02/04/24-20:39
Har ni luktat på den nya vårdoften från Rituals? 😍🌸 Den är gudomlig! Synd att Kicks inte verkar ta in deras limited edition, har för mig att de gjorde det förut? Jag försöker hålla mig till ett low buy-år, men kunde inte låta bli att köpa en rumsspray. 😅Bodymisten är tydligen slutsåld typ överallt!
Har ni luktat på den nya vårdoften från Rituals? 😍🌸 Den är
Ida @creativenextraida
Beauty Pro
02/04/24-18:15 (redigerad den 03/04/24-01:21)
Köpt lite nytt kul smink men lite till är även på väg✨🙈 Har något testar några av dem? Vad tycks? Är så spänd på att testa detta☺️
Köpt lite nytt kul smink men lite till är även på väg✨🙈 Har
Nikki
Beauty Pro
02/04/24-16:25
🌸🍒 The Ritual of Sakura Body Lotion Mousse 🍒🌸 Fluffig mousse som blir silkeslen body lotion. Kändes superhärlig och doftar ljuvligt!
🌸🍒 The Ritual of Sakura Body Lotion Mousse 🍒🌸  Fluffig