/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Bella
Beauty Star
09/11/24-15:33

tycker ni att sol de janeiro sprayen är bra? själv så tycker jag bara om nummer 68,men de andra är liksom okej det är inte något jag skulle köpa

Klicka på ett alternativ för att rösta
Tycker ni om sol de janeiro parfym misten?
12Bidrag
Jaaaaa😍😍😍
Nejjjjjj 🫣🫣🫣
Bella
Beauty Star
09/11/24-15:28

Jag älskar dem hära parfymen jätte mycket och jsg är förvånnad över hur den inte är populär liksom den luktar jätte gott och den kostar inte så mycket

Jag älskar dem hära parfymen jätte mycket och jsg är
TomasBertelsen
Beauty Star
09/11/24-15:17

Jag vill bara tipsa om den ABSOLUT BÄSTA dusch"tvålen" som finns. Såhär års när vi går från en årstid till en annan och det blir lite kallare ute, kan jag få extremt torr hud. Jag har testat MÅNGA olika duschtvålar, duschmjölkar och duscholjor men ingen klår Biotherm Lait de Douche Shower Milk. Den innehåller närande oljor som mjukgör och verkar återfuktande. Den innehåller även citrusessenser som doftar superfräscht. Om du inte testat den ännu, gör det NU!

På KICKS har de döpt den till fel namn och sälj bara i 200 ml men man kan ju hoppas på att de tar in förpackningen på 400 ml med pumpflaska. Den är dock väldigt dryg så den räcker bra länge.

Happy shopping, ni kommer inte ångra det!

Jag vill bara tipsa om den ABSOLUT BÄSTA dusch"tvålen" som
Lait Corporel Moisturizing Shower Milk 200 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Linda-Marie
Beauty Pro
09/11/24-14:42(redigerad den 10/11/24-20:50)

En mysig jul kväll hemma hos oss! börjar med en god vegansk julmiddag, följt av att jag min man och min son tittar på grinchen som vi har som en jultradition tillsammans. Sedan är det dags att öppna julklapparna som min son har väntat på hela dagen. sen brukar vi även kolla på kan du vissla Johanna och äta lite godis och bara mysa.

Den hemliga hosten tror jag är Edvin Törnblom

jag hoppas så många som möjligt får vara med på detta event men taggar @Malin och @Nikki

Matilda
Beauty Star
09/11/24-12:19

den parfymen är den bästa jag har testat. Den luktar jätte gott och den lukar som vanilj o håller sig hela dagen. Kan inte gå en dag utan denna parfym. JAG REKOMENDERAR DENNA PARFYM!!!!!

den parfymen är den bästa jag har testat. Den luktar jätte
Liz
Beauty Pro
09/11/24-12:01

Mitt senaste köp från Kicks: ögonpenna från Kylie Jenner i färgen matte black. Jag har köpt den flera gånger och tycker att den är jättebra. Den är mjuk och lätt att måla med.

Mitt senaste köp från Kicks: ögonpenna från Kylie Jenner i
Gel Eyeliner Pencil 1 Matte Black
Yasmin khan
Beauty Pro
09/11/24-11:32
Irena
Beauty Pro
09/11/24-07:02

En mysig julkväll hos mig består av mys i soffan med min man och dotter där vi tittar på en tecknad film med jultema, äter lite gott med granen klädd i bakgrunden. Om jag får välja blir det gärna morotskaka och lite god glögg till fikat.

juleventets host tror jag kommer vara Edvin Törnblom!

jag vill gärna att så många som möjligt får vara med, men ska jag välja 2 så får det nog bli mina parfumesoulies @nikki och @sofia (kan inte tagga riktigt korrekt)