/ Svarta skönheter đŸ–€đŸ–€ MĂ„nga av mina svarta skönheter kommer
Rebecka
Beauty Pro
15/11/24-12:13(redigerad den 15/11/24-12:14)

Svarta skönheter đŸ–€đŸ–€ MĂ„nga av mina svarta skönheter kommer frĂ„n ett och samma mĂ€rke och det Ă€r som bilden visar LH Cosmetics och hĂ€r Ă€r mina fyra mest anvĂ€nda produkter tillsammans med den parfym som jag köpt flest flaskor av!

Smoke it out paletten Àr en helt fantastisk palett som gÄr att anvÀnda och variera för bÄde mer neutala sminkningar och mer dramatiska och med fÀrg.

Crayons - det Àr inte mÄnga sminkningar jag gör dÀr jag inte anvÀnt minst en crayon. Jag anvÀnder dom till allt sÄ som lÀppenna, eyeliner och ögonskugga/bas.

Fantastick Àr det mest behagliga lÀppstift/lÀppbalsam som finns! Kan inte rekommendera det nog mycket om man vill ha lite fÀrg och lite glans.

Och sjÀlvklart deras puderpuff, den behöver nog inte mer introduktion egentligen men nÄgot som jag Àlskar med den Àr att man kan ta ut puffen och tvÀtta överdraget!

Och YSL - Black opium Àr en doft som jag gÄtt tillbaka till flera gÄnger och det har varit min signaturdoft pÄ höst och vinter i sÄ mÄnga Är. Jag tror att jag haft 7-9 flaskor.

Fantastick Multi-Use Lipstick And Cream Rouge Cultured
LH cosmetics
Fantastick Multi-Use Lipstick And Cream Rouge Cultured
Crayon Black
LH cosmetics
Crayon Black
Black Opium EdP 30 ml
Yves Saint Laurent
Black Opium EdP 30 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!