Svarta skönheter 🖤🖤
Många av mina svarta skönheter kommer från ett och samma märke och det är som bilden visar LH Cosmetics och här är mina fyra mest använda produkter tillsammans med den parfym som jag köpt flest flaskor av!
Smoke it out paletten är en helt fantastisk palett som går att använda och variera för både mer neutala sminkningar och mer dramatiska och med färg.
Crayons - det är inte många sminkningar jag gör där jag inte använt minst en crayon. Jag använder dom till allt så som läppenna, eyeliner och ögonskugga/bas.
Fantastick är det mest behagliga läppstift/läppbalsam som finns! Kan inte rekommendera det nog mycket om man vill ha lite färg och lite glans.
Och självklart deras puderpuff, den behöver nog inte mer introduktion egentligen men något som jag älskar med den är att man kan ta ut puffen och tvätta överdraget!
Och YSL - Black opium är en doft som jag gått tillbaka till flera gånger och det har varit min signaturdoft på höst och vinter i så många år. Jag tror att jag haft 7-9 flaskor.