Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Diana
Beauty Star
26/02/24-19:13
Vill verkligen tipsa om denna parfymen🤩 kvinnlig och helt underbar doft 🙌 blommig doft
Vill verkligen tipsa om denna parfymen🤩 kvinnlig och helt
Leyla
Beauty Star
26/02/24-18:51
Fina ni! Tänkte tipsa om att Jean Paul Gaultiers nya La Belle Paradise Garden är inte samma som Fleur Terrible med endast nytt namn. Om ni som mig trott det så doftar den nya inte likadant! Den nya är mer blommig och inte så framträdande vanilj som den förra som var mer exotisk ✨
Nicole.Hallsten
Beauty Star
26/02/24-18:44 (redigerad den 27/02/24-14:54)
Måste bara dela av mig älskade parfym jag haft i flera år som jag inte kan leva utan!
Måste bara dela av mig älskade parfym jag haft i flera år
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Sofia
Beauty Pro
26/02/24-18:21 (redigerad den 26/02/24-19:14)
Tvättade precis en bomullströja som jag haft på mig då jag använt min nya favoritdoft från Zarkoperfume. Den doftar fortfarande tydligt av parfymen efter tvätten!! Aldrig varit med om en parfym som håller SÅ bra. 🤯 Bör väl tillägga att jag tvättade med tvättmedel med doft och sköljmedel. Galet!
Malin
Beauty Pro
26/02/24-17:33 (redigerad den 26/02/24-17:34)
Vad står på er villhöver-lista just nu? Mina villhöver produkter är länkade nedan ✨
Anna
Beauty Pro
26/02/24-15:51
Ge mig tips på frans serum som ger både långa och täta fransar.
Isabella
Beauty Pro
26/02/24-14:58
Mitt senaste köp🥰 passade på att bunkra lite torrschampoo när det var 50% på favoriten! Samt björks tämja som verkligen är min räddare i nöden när hårstråna står åt alla håll o kanter 😂😍👌🏼
Mitt senaste köp🥰 passade på att bunkra lite torrschampoo
Anna
Beauty Pro
26/02/24-14:21 (redigerad den 26/02/24-21:54)
Det här är mitt senaste hemkomna köp!! Der stod mellan den här och KVD long Sleeve. Men tänkte på att @Linn har nämt den här flera gånger, så tog den här och det är ju roligt att prova nya produkter! Hoppas den passar mig lika bra som @Linn 🥰
Det här är mitt senaste hemkomna köp!! Der stod mellan den