/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Gabriella
Beauty Pro
13/04/26-22:54

När solen tittar fram med den perfekta vårkänslan blir jag alltid inspirerad till en fräsch look med fokus till glansiga, naturliga läppar ✨ Min go-to är KIKO Milano 3D Hydra Lipgloss i Chestnut. Den ger perfekt glow och återfuktning och ger lite färg☀️🌸🌷 läppennan jag använt är KIKO Milano smart fusion lipliner nummer 33. Den

Beauty inspiration från vardagen
Danfeng
Beauty Pro
13/04/26-19:15

Jag har fått Clinique Pop Lip & Cheek Oil från Kicks. Mitt första intryck av denna läpp- och kindolja är att den är lätt men samtidigt återfuktande; på läpparna känns den inte alls tung eller klibbig, utan ger istället en fräsch, glansig finish som får läpparna att se fylligare och mer naturliga ut. Även på kinderna fungerar den väldigt bra – när man duttar ut den försiktigt med fingrarna får man en subtil, genomskinlig rosighet som inte förstör basmakeupen utan snarare tillför en hälsosam lyster. Färgen är ganska naturlig men går att bygga upp i lager beroende på hur intensiv man vill ha den, vilket gör den perfekt för vardag eller när man vill skapa en “no makeup”-look. Den är dessutom smidig att ta med sig, och en enda produkt räcker för både läppar och rouge, vilket gör den till ett praktiskt och mångsidigt val – särskilt för den som vill ha en enkel rutin. Sammantaget är det en produkt som balanserar återfuktning, naturligt resultat och användarvänlighet på ett väldigt bra sätt.

Beauty first impression
Pop Lip & Cheek Oil Black Honey
Danfeng
Beauty Pro
13/04/26-19:01

Stort tack till Kicks för påskpresenten – godispåsen! Jag ser verkligen fram emot att testa dessa roliga märken och färger. Även om priset är uppskattat, är det ännu viktigare att ni organiserar så här roliga aktiviteter under ledigheten. Vem kan inte tycka om ett så härligt community?

Äggjakten goodiebag!
High-Impact Lipgloss Warming Nude
Pop Lip & Cheek Oil Black Honey
503 Super Soft Blending Sponge
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Farah
Beauty Pro
13/04/26-17:43

Beauty inspiration från vardagen 👀 Vårkänsla i färgerna 🌸 glowig hud, peachy blush och naturliga läppar ✨

Beauty inspiration från vardagen 👀 Vårkänsla i färgerna 🌸
Rana
KICKS Beauty Expert
13/04/26-17:10

Vad är bättre än en perfekt kroppsolja på sommaren när man är tanned? 😍 Här är mina ABSOLUT favorit kroppsprodukter inför sommaren.

Den känslan när huden fortfarande är varm från solen och man smörjer in sig med en lätt, glowig kroppsolja.

Jag älskar produkter som inte känns tunga eller kladdiga, utan som bara smälter in i huden och ger den perfekta glowen ✨ Perfekt när man är lite solkysst och vill framhäva brännan.

Mina go to’s just nu är:

• Sol de Janeiro Glowmotions Body Oil
  • Nuxe Huile Prodigieuse Or Roll On
  • Nuxe Sun Oil Gold SPF30
  • TOM FORD Soleil Blanc Shimmering Body Oil

Tips: Lägg oljan på lite fuktig hud direkt efter duschen, det låser in fukten och ger den där extra “glass skin body” effekten som håller hela dagen ✨ '

Kropps Glow ✨
Soleil Blanc Shimmering Body Oil 45 ml
Sun Oil Gold SPF50 150 ml
Huile Prodigieuse Or Roll-On 60 ml
Rio Sunset Bronze Glow Oil 75 ml
tanya.wissam
Beauty Star
13/04/26-16:59(redigerad den 13/04/26-17:03)

favoriterna som användes idag tull basen, älskar resultatet

Look of the day
Chocolate Soleil Bronzer Chocolate Soleil
Photo Finish Minimize Pores Primer Transparent
Teint Miracle - Foundation 045 Sable Beige
Linn
Beauty Pro
13/04/26-16:32(redigerad den 13/04/26-16:34)

Jag inspireras av vädret och vårkänslor som kommer med det. Blir extra kreativ när vädret börjar bli soligare och varmare! ☀

Det gör att jag tänker på SPF-misten från Garnier som man kan ha ovanpå sminket.

Beautyinspiration från vardagen 👀
Ambre Solaire Super UV Over Makeup Mist With Hyaluronic Acid SPF50+ 75 ml
Chuchu
Beauty Pro
13/04/26-16:08(redigerad den 13/04/26-16:08)

stort tack @KICKS för den fina goodiebagen. själva necessären från bubble kommer komma väl till pass på beachen i sommar. fick en mascara från beautyact (aldrig testat ngt från märket så ska bli kul!), en beautyblender från Flaer och rn lip balm med plumpande effekt från Buxom, ett vsrumärke jag tycker väldigt mkt om när det kommer till läppar ♥

Goodiebag från äggjakten ✨🐣
Power-Full Plump + Repair Lip Butter Bare
503 Super Soft Blending Sponge
38⁰C Volume & Lenght Black