/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Virre
Beauty Pro
22/04/26-17:40(redigerad den 22/04/26-17:40)

Var att jag idag lyckades plantera alla penseer som jag köpte i går i sina krukor. Igår strejkade kroppen så mycket att det inte gick. Men idag gick det, inte bra men okej i alla fall så de kom ut i krukorna 😊

Dagens mini-win 🌸
Mimmi
Beauty Pro
22/04/26-17:37

Mitt senaste köp från Kicks, Clinique Moisture Surge Overnight Mask! Fick ett test på denna nattmask som jag använder som nattkräm, hitills känns den jättebra och lugnar min hy och vaknar upp med ett glow✨ Så denna blir en keeper!

Taggade kittet som denna kräm ingår i!

Mitt senaste köp från Kicks, Clinique Moisture Surge
Day And Night Moisture Skincare Set
ZiiZii
Beauty Pro
22/04/26-16:48

Min mini-win idag var att ta en paus tillsammans med mina barn, köpa glass och bara njuta av solen efter förskolan ☀️🍦 Det var inget stort egentligen, men det kändes så fint att bara stanna upp, vara i stunden och njuta av det enkla och inte tänka på annat💛 Min favorit glass är den svenska klassikern glassbåt så klart! mina barns är piggelin för det mesta ❤ Ibland är det precis det man behöver ✨

🎯 Dagens mini-win 🎯
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nadya
Beauty Pro
22/04/26-16:41(redigerad den 22/04/26-16:42)

fick ett fing uppsättning av mina vänner för min bday idag

Dagens mini win🤏🏼🤍
Elsa
Beauty Star
22/04/26-15:57

luktar jättegott

Lumière d'Issey EdP 30 ml
Moa
Beauty Pro
22/04/26-14:51

Är så nöjd att jag haft bra fokus på plugget idag. Heja er som också pluggar❤ Men även nöjd med min mascara idag, länkar min favorit

Lash Sensational Waterproof Mascara Very Black
Moa
Beauty Pro
22/04/26-14:47

Testade denna igår och kan bara säga wow!!! Älskade den direkt

Alive EdP 30 ml
Filippa
Beauty Star
22/04/26-14:32(redigerad den 22/04/26-14:32)

Dagens mini-win var att jag har städat, tvättat och bytt sängkläder. Så skönt att få en liten "reset" och ett fräscht hem!

Dagens mini-win 🎯