/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Emma
Beauty Pro
22/11/24-15:21

Jag skulle vilja ha lite hjälp med highligter. Jag har testat BeautyAct men gillar den inte riktigt. Den blir mer glitter än glans eller att den syns dåligt. Jag vill gärna ha en higlighter i puderform som ger Wet Look Glow. Pris spelar ingen roll. Vilka tycker ni är bra?

majaholmstrom
Beauty Pro
22/11/24-14:03

Help me out✨

Vad kan man köpa till sin mamma i julklapp?

• Hudvård
  • Hårvård
  • Smink
  • Parfym

Har 0 ideer så skicka era tips eller om ni köpt något redan vad har ni köpt?

Vi hjälper varandra och tar inspo勺

majaholmstrom
Beauty Pro
22/11/24-13:59

TIPS<3

Lumene CC-Cream

• Lätt formula som kan användas för både lite och mycket teckning beroende på hur mycket man vill täcka
  • Tunn och inte så tjock vilket gör att den är lätt att blanda ut och lägger sig såå fint
  • Finns i flera olika nyanser vilket gör att det är lätt att hitta färg och även blanda ihop två för att få sin perfekta nyans
  • Ger ett fantastiskt glow men som samtidigt är lätt att matta ner med puder om man vill ha den lite mattare!

Jag är en sån person som alltid är lite torrare på morgonen och sen under dagen blir lite oljig, har därför haft svårt att hitta en foundation eller cc-cream som jag känner verkligen funkar för mig och vet att det är många som känner samma Men denna funkar såå bra

Fick testa den av en av mina kompisar och sen dess har jag använt den dag in och dag ut i över ett år🤍

Produkten är väldigt dryg och håller länge för ett väldigt bra pris så verkligen TIPS TIPS TIPS🌟

Ge en like om ni också testat eller gillar denna✨

Har ni några tips på andra cc-creams eller foundations som ni älskar? Kommentera!!

TIPS&lt;3  Lumene CC-Cream - Lätt formula som kan användas
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Bella
Beauty Pro
22/11/24-13:16

🖤 Black beauty 🖤

Good Girl är en ikonisk parfym som har fångat många hjärtan med sin unika kombination av blommiga och orientaliska doftnoter. Doften är elegant och sensuell och passar perfekt för både dag och natt. Den stiliga flaskan, som liknar en hög klack, förstärker den feminina och kraftfulla karaktären.

Men hur står sig den nya mansdoften Bad Boy i jämförelse? Är den lika bra? Låt oss diskutera!

Good Girl EdP 30 ml
Bad Boy EdT 100 ml
Pia
Beauty Star
22/11/24-13:14

Måste rekomendera denna Mascara, denna tycker jag är grym 😍 Den är inte dyr, den är lätt att applicera för önskat resultat och håller länge 😍🙏🏼

Måste rekomendera denna Mascara, denna tycker jag är grym
Wilma
Beauty Star
22/11/24-13:12

Heej alla! Behöver hjälp med julklapptips. Har verkligen ingen idé så jag är helt öppen för förslag😅.

Jag Vet att hon älskar krämig varm vanilj doft på parfymer om det blir lättare🙈

Hoppas ni alla får en underbar dag❤

adinakvarnstrom
Beauty Beginner
22/11/24-11:45

Hej! Jag och några goa vänner går just nu en kurs i Visuell Kommunikation och vi gör en undersökning av KICKS magazine 2024. Är det någon som har kvar och skulle kunna dela med sig av bilder på omslagen från 2024 skulle vi vara evigt tacksamma! ❤ Vi har nämligen bara några stycken. Tack på förhand!!

Frida
Beauty Pro
22/11/24-11:32(redigerad den 22/11/24-11:38)

En mysig julkväll hos mig börjar med att baka pepparkakor som jag sedan dekorerar, tillsammans med mina nära och kära.💫🌟Samtidigt tänder vi ljus som doftar kanel och spelar julmusik.🎼🎶🕯️ När julbaket är klart dricker vi glögg och äter det vi precis bakat, medan vi sätter på en julfilm📽️🎞️🎅🏼

Jag tror Edvin Törnblom är host för juleventet✨😍✨

Taggar: @sahar @anna