/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nermen
Beauty Pro
23/11/24-17:39
  1. “Say Goodbye to Tired Eyes 👁️✨” Vakna upp till pigga ögon med Kiehl’s Eye produkt .Den rika, återfuktande formulan gör underverk för mörka ringar och torr hud runt ögonen. Perfekt för vintermorgnar!
3. “Say Goodbye to Tired Eyes 👁️✨” Vakna upp till pigga
Up-The-Moisture Starter Set
Powerful-Strength Dark Circle Reducing Eye Cream 15 ml
Nermen
Beauty Pro
23/11/24-17:34
  1. “Glow From Within ✨” Vill du ha den där naturliga glowen som får huden att se frisk och strålande ut? Clarins Beauty Flash Balm är min nya favorit för att ge trött hud ett snabbt lyft. Perfekt som primer eller som en snabb fuktboost innan festen!
1. “Glow From Within ✨” Vill du ha den där naturliga glowen
At-Home Spa Retreat Gift Box
Advent Calendar
Body Hydration Gift Box
Hydra-Essential Gift Box
Nikki
Beauty Pro
23/11/24-16:58

Extra bra att vara medlem i KICKS Club i år när KICKS nu kommer att ha 2 julkalendrar. 🎄🎄

En som brukar vara:

KICKS Julkalender: 50% varje dag på utvalda produkter - varje dag fram till julafton! Denna finns på hemsidan. Sök på julkalender och välj information.

Dessutom: 30% varje dag på ett helt varumärke!

Gäller för dig som är eller blir KICKS Club-medlem.

Tror bara jag sett detta i KICKS magazine så kanske finns det många som inte vet om det. Kan ju vara bra att veta för sin shopping-planering! 🛒

Extra bra att vara medlem i KICKS Club i år när KICKS nu
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
23/11/24-16:20

e.l.f Bite-size Eyeshadow Palette

Miniformat, bra pigmenterade, blandning av skimrande och matta nyanser.

Visst blir man så nöjd när man hittar en riktigt fin och bra budgetprodukt! 😁

Jag valde Cream & Sugar.

LYX = när man har svårt att välja och bara så där utan att blinka kan unna sig två! 😁 🎨🎨

Vilken är din favorit?

e.l.f Bite-size Eyeshadow Palette   Miniformat, bra
Bite-Size Eyeshadow Cream & Sugar
Bite-Size Eyeshadow Berry Bad
Bite-Size Eyeshadow Rose Water
Bite-Size Eyeshadow Açaí You
Bite-Size Eyeshadow Hot Jalapeño
Bite-Size Eyeshadow I Love You A Latte
Nikki
Beauty Pro
23/11/24-16:00

Exfoliering även på vintern ❄️🍒

Huden mår bra av exfolierande produkter även på vintern. Jag gör det dock mer sällan och är ännu mer noggrann med att verkligen återfukta huden efteråt.

Använder just nu två härliga produkter från Rihanna's vaumärke FENTY. Fin röd färg (syns igenom körsbären på den stora tuben) och ljuvlig doft av Barbados-körsbär. 🍒

100% veganska

Någon som testat dessa?

Kan bara tagga en av dem så inte säker på om den andra fortfarande finns kvar i KICKS sortiment.

Exfoliering även på vintern ❄️🍒  Huden mår bra av
Cherry Dub Triple Action AHA Body Scrub 240 ml
Nikki
Beauty Pro
23/11/24-15:25(redigerad den 23/11/24-16:05)

Clinique Läpprodukter 💄

Älskar sedan länge många av Clinique's hudvårdsprodukter - löddrande rengöringar, ansiktskräm och ögonkräm. Även deras mascara, High Impact Mascara, för känsliga ögon är ett måste, särskilt under pollensäsongen då mina ögon inte gillar många mascaror. 👀

För något år sedan testade jag även ett läppstift och sedan dess har det blivit några fler. Det jag gillar mest är att de alla är återfuktande istället för uttorkade. Dessa tre har lätt (påbyggbar) till medeltäckning vilket till vardags ofta passar mig bra.

Vill jag har hög täckning och mycket pigment använder jag MAC eller Lancôme (hade lyxen att få flera stycken i förra årets adventskalender från Lancôme, tror det är samma i år).

Ikoniska Almost Lipstick Black Honey är en klassiker från Clinique som förstärker läpparnas naturliga ton och ger varje användare en unik nyans. Den har lätt täckning och blir inte alls så mörk på som den ser ut. 🖤🍯

Pop Longwear Lipstick. Färgen heter Bare Pop (snygg brun-rosa nudefärg). Inbyggd primer och smidig formula. Har nyligen bytt förpackning till grön hylsa.

Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm är ett färgat och vårdande balm som man vrider upp. Innehåller bl a mango- och sheasmör. Jag har färgen Super Strawberry. 🍓

Vilka är dina favoriter från CLINIQUE?

Har du köpt eller tänker köpa något från CLINIQUE under Black Week eller KICKS Julkalender?

Clinique Läpprodukter 💄  Älskar sedan länge många av
Almost Lipstick Black Honey
Pop Longwear Lipstick Shine 2 Bare Pop
Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm Super Strawberry
Sofie
Beauty Star
23/11/24-13:25

Hawaiian Tropic glowning oli är en av mina favoriter, man ska juh vara försiktig på sommaren med den. Men alltså jag älskar den, jag använder den även på vintern bara för att den är så bra mot torr hud.

Glowing Protection Dry Oil SPF30 100 ml
Sofie
Beauty Star
23/11/24-13:20

Min absolut favorit mist, gillar hela serien. Men misten jag älskar den, den dofta länge tycker jag även om det bara är en svar ton av den :) <3

Rio Body Retreat Gift Box