Clinique LĂ€pprodukter đ
Ălskar sedan lĂ€nge mĂ„nga av Clinique's hudvĂ„rdsprodukter - löddrande rengöringar, ansiktskrĂ€m och ögonkrĂ€m.
Ăven deras mascara, High Impact Mascara, för kĂ€nsliga ögon Ă€r ett mĂ„ste, sĂ€rskilt under pollensĂ€songen dĂ„ mina ögon inte gillar mĂ„nga mascaror. đ
För nÄgot Är sedan testade jag Àven ett lÀppstift och sedan dess har det blivit nÄgra fler.
Det jag gillar mest Àr att de alla Àr Äterfuktande istÀllet för uttorkade.
Dessa tre har lÀtt (pÄbyggbar) till medeltÀckning vilket till vardags ofta passar mig bra.
Vill jag har hög tÀckning och mycket pigment anvÀnder jag MAC eller LancÎme (hade lyxen att fÄ flera stycken i förra Ärets adventskalender frÄn LancÎme, tror det Àr samma i Är).
Ikoniska Almost Lipstick Black Honey Ă€r en klassiker frĂ„n Clinique som förstĂ€rker lĂ€pparnas naturliga ton och ger varje anvĂ€ndare en unik nyans. Den har lĂ€tt tĂ€ckning och blir inte alls sĂ„ mörk pĂ„ som den ser ut. đ€đŻ
Pop Longwear Lipstick. FÀrgen heter Bare Pop (snygg brun-rosa nudefÀrg). Inbyggd primer och smidig formula.
Har nyligen bytt förpackning till grön hylsa.
Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm Àr ett fÀrgat och vÄrdande balm som man vrider upp. InnehÄller bl a mango- och sheasmör.
Jag har fĂ€rgen Super Strawberry. đ
Vilka Àr dina favoriter frÄn CLINIQUE?
Har du köpt eller tÀnker köpa nÄgot frÄn CLINIQUE under Black Week eller KICKS Julkalender?