/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Monica
Beauty Star
16/04/26-12:08

En vild gissning men tror att många här har testat XLASH eye patches (som jag förövrigt älskar) 🥰

Tänk att få den känslan av återfuktning och fräschhet i hela ansiktet💧här har ni svaret!

XLASH ansiktsmasker är perfekt att starta dagen med när man känner sig lite trött och glåmig, eller bara vill känna sig lite extra fräsch.

Jag förvarar alltid mina ansiktsmasker i kylen för att få extra svalka och uppfriskande 🩵💙

Har ni testat? Vad tycker ni? ✨

Rejuvenating Hydrogel Mask
Collagen Hydrogel Hyal Mask 1 pcs
Emma
Beauty Pro
16/04/26-11:58

Nu är det dags för mig att återvinna dessa produkter som jag har använt och här kommer min recension.

Jag har använt Björn Axén Repair Shampoo och Conditioner och dessa har fungerat bra för mitt hår. Jag har märkt en viss förbättring på mina slitna toppar och efter dusch när håret har torkat så känns det lätt att reda ut och lent.

Till dessa köpte jag även deras Repair Hair Mask, som jag använt efter schamponering och låtit verka en stund innan jag sköljt ur. Det är en bra och fungerande hårmask, men inte den bästa jag har testat.

Jag upplever dock inte att serien överträffar min nuvarande rutin från Kérastase så därför kommer jag inte att köpa om just dessa produkter.

Däremot har Björn Axén andra produkter som jag verkligen gillar och särskilt deras värmeskydd som jag har använt länge och är väldigt nöjd med.

Sist ut är det en test parfym från ett köpt hos KICKS som är Sweet Tooth Eau de Parfum av Sabrina Carpenter. Den har en underbar doft som ger mig riktiga sommarkänslor. Den är söt, men samtidigt elegant och håller länge. Jag kan absolut tänka mig att köpa den i full storlek, så den blev jag väldigt glad över att få testa. 🥰

Återvinn beautyprodukter ♻️
Cassandra
Beauty Pro
16/04/26-09:25

Fullkomligt älskar den kylande effekten under ögonen som min Shark har. En funktion jag inte visste att jag saknade! Ger en kylande effekt och är en riktig lifesaver på morgonen efter en natt med många uppvaknanden (pga barn).

Ice. Ice baby 🧊❄️
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Danfeng
Beauty Pro
16/04/26-09:10

En mycket hållbar produkt. En liten mängd räcker för att smörja ut över en stor yta. Efter ett halvt års användning är det äntligen dags att återvinna den.

Återvinn beautyprodukter ♻️
Skin Caviar Luxe Cream 30 ml
Nada
Beauty Star
16/04/26-08:58

Bästa röda läppstiftet jag har testat – färgen är perfekt, och ger så mycket självförtroende

BANGIN’ Lashes - Badgal Bang Benefit Mascara Set + gratis min
Benetint – Liquid Blush för Läpp och Kind Dark Cherry
Hoola Wave Bronzing Balm Deep
Nora
Beauty Pro
16/04/26-08:35

En lätt handkräm som går in snabbt i huden utan att kladda, vilket gör den perfekt att ha i väskan eller på skrivbordet. Doften är fräsch och somrig, och ganska stark. Så inget för dig som föredrar helt oparfymerat.

Den återfuktar bra för vardagsbruk, men räcker inte riktigt till om man har väldigt torra händer eller behöver något mer intensivt.

Fin förpackning och trevlig känsla, men kanske lite dyr för vad man får.

Skulle jag köpa igen? Kanske

Emptie - Rituals Karma hand lotion ♻️
The Ritual of Karma - Large Gift Set 2025
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
16/04/26-08:27

Denna eye-mask finns alltid redo i min kyl för att matta påsarna under mina ögon! Och de jobbar extra hårt under pollensäsongen 💦💙 Bredvid är såklart favoritdrycken som kyler ner resten av kroppen 🥰

Ice, ice baby 🧊
Hyal Reyouth Hydrogel Eye Mask 60 stk
Perlita
Beauty Pro
16/04/26-07:58

Mitt bästa hack -

Jag lägger mina sheet masks OCH eye patches i kylen innan användning 😍

När man sätter på dom blir det instant spa-feeling hemma 🧖‍♀️ Huden blir lugnare och återfuktad på ett kylande säty

Resultat: mindre puff, jämnare hud och en riktig wake-up call som slår kaffe ibland 

Ice Ice baby 🧊