Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Nathalie
Beauty Star
29/02/24-20:36
Absolut tillagd i favoriter 💗
Irena
Beauty Pro
29/02/24-20:23
Senaste Kicks köpet landade i lådan idag. Har tidigare haft denna Bronzer, men blushet blir en nyhet. Har sett många på communityt hylla nyansen Baddie on the block så det ska bli kul att få prova den själv. Klickade även hem en setting spray som jag testat i butik några gånger. Kunde inte motstå. Den är perfekt för oss oljisar och porisar! Sist men inte minst en brynprodukt från Anastasia. Har blivit mer och mer intresserad av brynprodukter på sista tiden och efter att @Louiseemretsson la upp ett inlägg i beauty looks där hon använde denna var jag bara tvungen att testa. Nu ska man bara hitta ett tillfälle att använda allt detta samtidigt 😄
Senaste Kicks köpet landade i lådan idag. Har tidigare haft
Maritha
Beauty Beginner
29/02/24-20:15
Har testat massa olika cc cream och bb men vad är skillnaden mellan dom?
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Rebecca
Beauty Star
29/02/24-19:57
Köpte äntligen en parfym igår som jag länge har velat ha men inte riktigt haft ekonomin på min sida att köpa den 😊
Nikki
Beauty Pro
29/02/24-19:49
🌷🌸🌷 Senaste KICKS-köpet 🌷🌸🌷 Tror inte det finns bättre nagellack än OPI och den här fina rosa färgen kunde jag bara inte motstå.
🌷🌸🌷  Senaste KICKS-köpet  🌷🌸🌷  Tror inte det finns
Nikki
Beauty Pro
29/02/24-19:04 (redigerad den 02/03/24-09:24)
NYHET: Hawaiian Tropic Enriching Coconut Body Butter After Sun 🥥 Kan tyvärr inte tagga produkten ännu men den finns redan att beställa online.
NYHET: Hawaiian Tropic Enriching Coconut Body Butter After
Madeleine
Beauty Star
29/02/24-18:05
Mitt senaste doftköp från kicks! Beställde två doftkit inför jul med tre minidofter av Armani Sì och Armani My Way! Perfekta storlekar att ta med sig i handväskan eller resväskan och perfekta för att testa sig fram och hitta sin absoluta favorit! Jag är mycket nöjd!
Niicol
Beauty Star
29/02/24-17:50
Woow!!💕🥰💕
Woow!!💕🥰💕