/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Mimi
Beauty Pro
23/04/26-16:24

Jag har använt Elizabeth Arden Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream i tre månader och det är en stor uppgradering jämfört med de fuktkrämer jag använde tidigare. Min hud känns återfuktad, jämnare och ser friskare ut. Jag har märkt en tydlig förbättring och är väldigt nöjd – kommer troligtvis köpa den igen.

Jag har använt Elizabeth Arden Ceramide Hyaluronic Acid +
Ida
Beauty Pro
23/04/26-14:40

🌸Mitt seanste köp från kicks. De blev en lip iv i färgen 02 och passade även på att beställa deras tinted lipliner i färgen 10😍

🌸Mitt seanste köp från kicks. De blev en lip iv i färgen 02
Lip Lingerie Liner Stain 12 Wild Side
Noah90
Beauty Pro
23/04/26-14:31

😍✨ Så glad över att vara en av vinnarna i Indy Beauty-tävlingen 💖 och igår kom min goodie bag hem 🎁

Stort tack KICKS 💕 och Indy Beauty! Längtar efter att testa allt i setet 😍🔥

😍✨ Så glad över att vara en av vinnarna i Indy
Milky Silky Calming Cleansing Lotion 150 ml
Peace Out Calming Toner 150 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Obiisan
Beauty Star
23/04/26-12:37

Dags att återvinna! Klairs rich foam cleanser, den har räckt länge. Använt den nästan varje dag sedan förra sommaren! Kommer köpa en ny. Botanist tuscan grape body wash, doftar gudomligt av rosor och något mer lite odefinierbart, men är lite mer av en unisex produkt. Tyvärr var förpackningen rätt usel, lätt att ta för mycket eller spilla överallt när man väl står i duschen, kanske därför den tog slut så fort.

Återvinning! Igen...
Rich Moist Foaming Cleansing Mousse 100 ml
Kristina
Beauty Pro
23/04/26-12:09

Har en palett som jag underskattad från Too Faced. Nu är den adammad och framtagen. Tack för påminnelsen Kicks 🤗.

💗 Too Faced Born This Way Warm Ember Nudes Eyeshadow Palette

Dags att använda den lite igen. 🌞🌞🌞 Den har superfina färger och är helt klart högpigmenterad och superfin i sina nyanser.

Så himla bra att bli påmind lite då och då om att titta vad man har som man glömt bort.

Re-discover a fave 😍
Born This Way Warm Ember Nudes Eyeshadow Palette Warm Ember Nudes
Nadya
Beauty Pro
23/04/26-12:06(redigerad den 23/04/26-12:08)

har unnat mig sj lite

Look of the day 💅🏼
UreaRepair 5% Urea Hand Cream 75 ml
Mimmi
Beauty Pro
23/04/26-12:00

Mitt senaste köp från Kicks! Sedan Sofia pratade om denna parfymen blev jag väldigt förtjust i denna! Jag tycker den doftar otroligt gott och fräscht och den är helt i min smak! Tack Sofia för fint tips! Började med en liten jag kan ha i handväskan!

Mitt senaste köp från Kicks! Sedan Sofia pratade om denna
VALENT Born In Roma Coral Fantasy Donna 10 ml
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
23/04/26-11:34

Älskar Exuviance & har använt i många år 🫶🏻 Men i höstas könde jag att jag behövde en mer fyllig toner så hade Dr Ceuracle 💙 Men nu åker denna goding fram igen; Den är mild och lätt återfuktande och innehåller PHA som återfuktar och återställer hudens pH. Passar alla hudtyper och är särskilt bra till en torr och känslig hud. Älskar den 😍

Re-discover a fav 🔝
HydraSoothe Refresh Toner 200 ml