/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Sotnosen
Beauty Pro
27/03/26-21:02
💬 Beauty Turn-Offs 🙈 Min största beauty turn off är när folk kommer till jobbet och är överparfymerade. 🙈 Jag är inte doftkänslig på nåt sätt men om man har flera på jobbet som kommer med tunga gourmand dofter som man känner doften av på flera meters avstånd då känner jag en rätt stark turn-off, det blir för mycket helt enkelt. För mycket av det goda är, ja, för mycket helt enkelt! 😘
Noah90
Beauty Pro
27/03/26-20:01
Beauty Turn-Offs 🙈 Min grej är flagnande nagellack 😅 Jag vet att det händer alla – men när lacket är lite kvar och lite borta… det ser bara stökigt ut för mig 🙈 Jag gillar antingen nymålade naglar 💅 eller helt utan lack det är också fint! Men just det där mittemellan är inte min grej 😄 Vad tycker ni? 💖
Malaze
Beauty Pro
27/03/26-17:53
För mig är att använda för mycket smink. Till exempel för mycket foundation, fel nyanser av foundation, oblandad contouring. Vanligtvis handlar det bara om för mycket smink. Jag ber om ursäkt i förväg, men det här är mina tankar.
💬 Beauty Turn-Offs 🫢
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
27/03/26-15:42
💬 Beauty Turn-Offs 🙈 Lösögonfransar á la kamel. 🐫 Man måste titta och se hur lösögonfransarna ser ut också i profil för det är inte snyggt när man står och nästan klipper med "borstarna". 🧹🧹 Kameler har dubbla rader med extra långa ögonfransar för att skydda ögonen från sand, damm och den starka ökensolen. För människor rekommenderas istället solglasögon! 😎
💬 Beauty Turn-Offs 🙈  Lösögonfransar á la kamel. 🐫
Emmie
Beauty Pro
27/03/26-15:14
Min är allt för mycket highlighter, kanske är det för att jag har oljig hy och vill ha så lite glans som möjligt men tycker inte den här "vara så glowy som möjligt" trenden är fin alls, varför vill man se ut som en svettig discokula 😂 lagom är bäst!
Beauty Turn-Offs 🙈
Anna
Beauty Pro
27/03/26-15:09(redigerad den 27/03/26-15:13)
Lash Lift är ju inte lika vanligt idag, kanske beror det på allergier och reaktioner på materialet som användes. Eller så tog den goda smaken över. Eller beror det på Led- lampan som visar hur det faktiskt ser ut för de flesta Att tycka man är så naturlig och osminkad omed ett kilo lösögonfransar som ser mer ser ut som en dragqueens look på frukostmötet än inte en look jag förstår mig på eller ja, tycker är fint. Det roliga var ju när hade en kollega som på riktigt kommentade mitt utseende från kropp till allt hon kunde komma på ofta ( ett ämne jag själv aldrig nämnde utan denne bara tog upp hur som helst) hade jättelånga konstgjorda naglar i stark rosa och väldigt mycket Lash Lift,sa att hon var osminkad och tyckte det var så fräsct att vara det! Och att jag hade mycket smink på mig. Vilket jag inte hade och hade jag haft hade var det min ensak såklart! Otroligt komiskt ju😂 Men såklart gillar jag riktiga dragqueens och glömmer inte när faktiskt självaste Babsan stod och hälsade alla välkomna på gymmet Workouten på 90 - talet när jag jobbade där!
Beauty Turn-offs, Lash Lift!
Nikki
Beauty Pro
27/03/26-15:07
💬 Beauty Turn-Offs 🙈 Beauty-ick för mig: alltför uppborstade och spretiga bryn, s k soap brows. Är glad att trenden är över och att det är mer naturliga bryn som gäller 2026.
💬 Beauty Turn-Offs 🙈  Beauty-ick för mig: alltför
Marina
Beauty Pro
27/03/26-13:14
Dessa tre hårvårdsprodukter använde jag upp nu i duschen. Det är en speciell positiv känsla att använda upp sina produkter 💚 Både för plånbok och miljö.
Återvinning ♻️