Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Filter
anastaciae2005
09/01-05:58
Det finns 45 nyanser och jag tror att min perfekta match är 025 Beige Lin. Mitt bästa life hack är att återfukta före och efter.
Se mer
Malin
09/01-05:41
Den finns 45 nyanser och min nya s varierar under årstiderna. Bästa tips är att lägga på det med en foundation borste och låta det torka in helt innan rouge.
Se mer
Christin Miriam
09/01-05:23
Den finns i 45 nyanser. Jag tror att min perfekta match är 025 Beige Lin. Mitt bästa foundationhack är att är vara noga med hudvården! En bra återfuktande hudvård är grunden för en fin bas som håller länge. För mig som är oljig i hyn är en mattifierande primer och en setting spray också ett måste!
Se mer
Linn
09/01-01:21
Den finns i 45 nyanser. Jag tror att min perfekta match är 026 Beige Fauve. Mina bästa foundationhacks är enkla men lätta att glömma bort. Hitta en foundation som passar din hudtyp, en foundation som är fantastisk för någon annan behöver inte fungera för dig och tvärtom. Våga hitta den perfekta foundationen för just din hud. Mitt andra hack är att inte ta foundation i hela ansiktet. Prova att använda det mer som en concealer och lägga på de ställen du vill jämna ut, då får man en mer naturlig finish, om man nu gillar det, plus att produkten räcker längre. Jag skriver vill, inte behöver, för smink ska vara roligt och lustfyllt för din skull, inte något du ska känna du behöver eller måste ha.
Se mer
Halah Ziadoon Sami
09/01-00:15
Det finns 45 olika nyanser av Teint Idole Glow foundation och jag tror att nyansen 310N kan passa mig. generellt så gillar jag att bära mer lätt, fräsch, glowing och naturlig look på foundation och just därför tenderar jag att luta mer åt mindre fulltäckande foundation med mer glow. Därför tre saker som jag brukar använda mig av för att uppnå just en mer naturlig look med lyster är dels att blanda min foundation om den är mer fulltäckande med lite dagkräm (den man använder/gillar/föredrar). Detta gör att foundationen blir mindre täckande och lite mindre tjock. En annan sak som jag gör ibland när jag söker mer naturlig lyster är att applicera ett tunt lager av liquid highlighter på mina cheekbones under min foundation. En tredje sak som jag även gillar och som för mig ger mer fräsch och glowing look är att spraya med en face mist lite lätt efter och innan appliceringen av foundationen :)
Se mer
Sara
08/31-23:40
Det finns 45 olika nyanser! Jag använder sen lång tid tillbaka Lancome foundation men aldrig testat deras nya! I deras andra foundation har jag nyansen 03 beige diaphane! Besatt och det enda jag kan använda!
Se mer
Sigrid
08/31-23:32
Det finns 45 olika nyanser, 04 Beige Nature tror jag till mig! Mitt bästa hack är att använda hudkräm under fondation, oldie but goldie.
Se mer
Maisoon
08/31-22:55
Teint Idole Glow Foundation finns i 30 olika nyanser och min match tror jag skulle vara 240W. Mitt bästa tips är att återfukta innan och efter foundation ! Jag älskar att använda budgies face serum mist både innan och efter jag satt på foundation !
Se mer