/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
ssaga0405
Beauty Star
05/03/24-17:29
Någon som har tips på en bra dagkräm som även funkar bra under smink och som inte är för tjock för då får jag finnar😅
Sandra
Beauty Star
05/03/24-16:17
Har någon tips på bra serum för torr hud?🥰
Bedur
Beauty Pro
05/03/24-15:18
Nyheter från Isadora😍 blushen är så fin nu till sommaren och läppglanset har ett underbart shimmer
Nyheter från Isadora😍 blushen är så fin nu till sommaren
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Victoria
Beauty Star
05/03/24-15:15
Hej! Denna parfymen har varit min go-to i fleeera års tid! Dock har jag nu mot alla odds tröttnat lite på den, trots att det är min signaturdoft😪 Är det någon som sitter inne på förslag på doft som är liknande?
Julia
Beauty Beginner
05/03/24-15:10
Hej! Ville bara tipsa andra väldigt väldigt bleka damer och herrar samt allt där emellan om Sunny stories cool bus. Jag är så blek att huden under mina ögon blir lila pga kontrasten av påsar och min blekhet🤣.  I början var jag lite rädd att använda denna produkt då den är väldigt grå i färgen, speciellt med tanke på att jag har mer varma undertoner. Efter att ha testat den kommer jag dock inte gå tillbaka till de varma busarna. Denna ger en fin NATURLIG tan look utan att se orange ut. Kan vara bra att passa på och testa den nu medan den är på rea :)
Elvira
Beauty Star
05/03/24-12:23
Hjälper till o ger en så fin blowout look!
Elvira
Beauty Star
05/03/24-12:22
Håller ögonbrynen på plats hela dagen. Ger en fin browlift effekt!!!
Elvira
Beauty Star
05/03/24-12:20
Sminket håller i år och dagar av denna settingspray ÄLSKAR