Beauty Turn-offs, Lash Lift!
Lash Lift är ju inte lika vanligt idag, kanske beror det på allergier och reaktioner på materialet som användes. Eller så tog den goda smaken över. Eller beror det på Led- lampan som visar hur det faktiskt ser ut för de flesta
Att tycka man är så naturlig och osminkad omed ett kilo lösögonfransar som ser mer ser ut som en dragqueens look på frukostmötet än inte en look jag förstår mig på eller ja, tycker är fint.
Det roliga var ju när hade en kollega som på riktigt kommentade mitt utseende från kropp till allt hon kunde komma på ofta ( ett ämne jag själv aldrig nämnde utan denne bara tog upp hur som helst) hade jättelånga konstgjorda naglar i stark rosa och väldigt mycket Lash Lift,sa att hon var osminkad och tyckte det var så fräsct att vara det! Och att jag hade mycket smink på mig. Vilket jag inte hade och hade jag haft hade var det min ensak såklart!
Otroligt komiskt ju😂
Men såklart gillar jag riktiga dragqueens och glömmer inte när faktiskt självaste Babsan stod och hälsade alla välkomna på gymmet Workouten på 90 - talet när jag jobbade där!