/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Wilma
Beauty Beginner
21/11/24-18:49

HOPPAS JAG VINNER VORE FÖR BRA FÖR ATT VARA SANT

Mimi 🍒✨
Beauty Pro
21/11/24-18:47

Dups you didnot know you needed ✨🌸🍒💯

Dups you didnot know you needed ✨🌸🍒💯
cat:)))
Beauty Beginner
21/11/24-18:37

I have not used Kylie Blush Winter kissed but everyone is talking about it. Can you guide me if I should get it or is it worth the hype?

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
johanssoni765
Beauty Star
21/11/24-18:25

Hej alla!

Skulle behöva tips på ett bra setting powder. Gärna någon som håller hela dagen och inte har för mycket pigment i sig.

Izabella
Beauty Star
21/11/24-16:45

Min grymma hudvårdsrutin

Min grymma hudvårdsrutin
Engla
Beauty Star
21/11/24-16:39

En av mina diplomerings moment,på min underbara vän! glam up

En av mina diplomerings moment,på min underbara vän!  glam
Nathalie
Beauty Pro
21/11/24-15:52

Mitt senaste köp!

Passade på nu under Black Week att fylla på med borstar. Min puderborste har snart gjort sitt så det var läge att skaffa en ny

Mitt senaste köp!   Passade på nu under Black Week att fylla
102 All Over Face Powder Brush
302 Rounded Blending Brush
301 Tapered Blending Brush
113 Lip Brush
Paula
Beauty Beginner
21/11/24-15:45(redigerad den 21/11/24-15:46)

Julen är en tid för värme och gemenskap, och hos mig är det inget undantag. Vi samlas alla, familj och vänner, för en kväll fylld med skratt och glädje. 😄❤️

Vi börjar med lite pyssel ✂️🎨, där vi skapar egna juldekorationer och julkort. Det är alltid lika roligt att se vad alla hittar på, och det blir många skratt när vi försöker överträffa varandra i kreativitet. 😂✨

När mörkret faller och ljusen tänds 🕯️, är det dags för rimstuga. Vi skriver rim till julklapparna 🎁✍️ och delar med oss av våra bästa (och ibland sämsta) försök. Det är en tradition som alltid leder till många skratt och glada miner. 😆🎅

Ingen julkväll är komplett utan värmande glögg 🍷, julgodis 🍬 och lussebullar 🥯. Doften av saffran och kryddor sprider sig genom huset och skapar en magisk stämning. Vi njuter av de goda smakerna medan vi pratar och umgås. 🍪☕️

Det är dessa stunder, fyllda med kärlek och gemenskap, som gör julen så speciell för mig. 🎅✨❤️

Jag gissar att det är Edvin Törnblom som är julhost i år, kan inte tänka mig en mysigare person!

Julen är en tid för värme och gemenskap, och hos mig är det