/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Karin
Beauty Pro
01/12/24-08:52

dag 1, första luckan är öppnad

dag 1, första luckan är öppnad
Advent Calendar
Shaiy
Beauty Pro
01/12/24-08:41

Måste bara tipsa om den här yxiga doften från Joe Malone 🤩 Om ni får chancen att dofta på den i butik, så gör det! Jag skulle beskriva den som en kryddig men ändå fräch doft, som tar mig tillbaka till en resa utomlands ☀️

Wood Sage & Sea Salt Body Mist 100 ml
Wood Sage & Sea Salt Candle
Wood Sage & Sea Salt Diffuser 165 ml
Starlight
Beauty Star
01/12/24-03:13

Har någon testat denna parfym Mugler Alien 🛸👾? luktar det gott? håller det på kroppen?

Alien EdP 30 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
30/11/24-23:26

1 DECEMBER: Dags för lucköppning! 😃🎄

1 DECEMBER: Dags för lucköppning! 😃🎄
Jennifer
Beauty Pro
30/11/24-21:48

🩷The wonder stick blush - cherry cola🩷

Köpte hem ennu en färg av blush sticken från hickap. Dem är så fina och så lätta att arbeta med. Den senaste dem släppte var sjukt fin och passar sjukt bra till höst och vinter. ✨

🩷The wonder stick blush - cherry cola🩷  Köpte hem ennu en
The Wonder Stick Blush Cherry Cola
Nadia
Beauty Star
30/11/24-21:44

Idag köpte jag en ny mascara från Isadora som jag testade en gång tidigare och mina fransar blev ju så fina i de! Rekomenderar varmt <3

10 Sec High Impact Lift & Curl Mascara 1 Black
Nadila
Beauty Pro
30/11/24-21:43

vad tycker ni om denna doft ?

vad tycker ni om denna doft ?
Million Gold For Her EdP 50 ml Gift Box
Bedur
Beauty Pro
30/11/24-21:05

hårstilen höll i ca 10 minuter men de ok för L'Oréal Paris Elvital Dream Length Heat Spray Styling Spray får mitt hår att se underbart ut

hårstilen höll i ca 10 minuter men de ok för *L'Oréal Paris
Elvital Dream Length Heat Spray Styling Spray 150 ml
Glossy Lip Treat 51 Pearly Nougat