/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Pion
Beauty Pro
04/05/24-10:02
Beauty tester? Undrar hur många av er som har blivit utvalda för att testa en produkt? Jag har ansökt några gånger nu men chanserna känns rätt små att bli utvald
Sofie
Beauty Pro
04/05/24-09:54
Tips på bästa solskyddskrämen för ansiktet? 🌞❤️
Pion
Beauty Pro
04/05/24-09:43
Ole Henriksen? Jag såg att det var 30% på Ole Henriksen. Någon som har en favorit att tipsa om? Jag har aldrig lockats av märket men blir lite nyfiken nu när det är nedsatt.
Ole Henriksen? Jag såg att det var 30% på Ole Henriksen.
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nelda
Beauty Star
04/05/24-09:34
Nikki
Beauty Pro
04/05/24-06:21
Måste bli min senaste doft från Marc Jacobs idag, Daisy Love Pop EdT! 🌸 Det är lördag, solen skiner, fåglarna kvittrar, allt är grönt och jag känner mig bubblande glad, pigg och rosa! Doftnoter: Hjortron, Bergamott Vispgrädde, Pistage Benzoin, Mysk 🌸💜🌸 Ha en underbar lördag! 🥰🌸💜🌸
Måste bli min senaste doft från Marc Jacobs idag, Daisy Love
Nikki
Beauty Pro
04/05/24-05:22 (redigerad den 04/05/24-06:07)
🌸 SATURDAY SKIN - nytt varumärke på KICKS med K-beauty 🌸 Hur lockande låter inte Waterfall Glacier Water Cream? 💧 Någon som redan testat något?
🌸 SATURDAY SKIN - nytt varumärke på KICKS med K-beauty 🌸
Marianne
Beauty Star
03/05/24-23:40
Jag är barnsligt förtjust i Rituals of Sakura. Doft av körsbärsblommor och vitt ris. Jag har nästan hela serien med diskmedel, tvättmedel, sköljmedel, kroppskräm, schampo och balsam, duscholja, rumsdoft osv. Parfymen till doftserien är dessutom ännu mer magisk! Extra lycka när de tagit fram en limited edition som "kvällsvariant" av Sakuraserien: Rituals of Yozakura. Svart ris och blommor från yosakuraträdet. Doftar lika gott som Sakura men en aning "tyngre". Önskar den serien får stanna kvar.
Jag är barnsligt förtjust i Rituals of Sakura. Doft av
Naomi
Beauty Star
03/05/24-21:11
Är helt kär i den här doften! Någon som har tips på en parfym med liknande doft eller som fungerar bra tillsammans med denna?