Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Annika
Beauty Pro
04/04/24-15:26
Denna ögonskuggs palett är jag nyfiken på. Har alltid älskat färger och denna palett passar mig, speciellt när den heter "Silver Mania" och jag är en tjej med silver i håret.
Nikki
Beauty Pro
04/04/24-15:15
Torrt hår? Jag är så nöjd med denna hårmask från John Frieda, Deep Sea Hydration Moisturising Hair Mask, som jag nu använt ett par gånger. Rekommenderas! Återfuktande, vegansk och silikonfri inpackning med näringsrik tång. För torrt och skadat hår.
Torrt hår?  Jag är så nöjd med denna hårmask från John
lava
Beauty Star
04/04/24-15:13
Super fin och pigmenterad
Super fin och pigmenterad
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
lava
Beauty Star
04/04/24-15:12
Luktar supergott och håller länge
Luktar supergott och håller länge
lava
Beauty Star
04/04/24-15:10
Super fin och har små glitterkorn i vilket ger ett fint glans
Super fin och har små glitterkorn i vilket ger ett fint
Saga
Beauty Star