/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Ellen
Beauty Star
04/05/24-20:16
Dom här selftansen är dom bästa någonsin! Värt att testa😍
Nadila
Beauty Pro
04/05/24-19:06
👌🥰
👌🥰
Rebecka
Beauty Star
04/05/24-18:48
Jag MÅSTE hitta en ny parfym. Just nu använder jag Carolina herrera good girl på bilden men jag vill hitta en annan som håller längre och luktar starkt i vanilj. Skriv gärna vad ni rekommenderar!!!
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
04/05/24-18:02 (redigerad den 05/05/24-07:25)
VILL HA: IT Cosmetics Glow With Confidence Sun Blush 🥰
VILL HA:  IT Cosmetics Glow With Confidence Sun Blush 🥰
Zarah
Beauty Star
04/05/24-17:08
Hej! Hur ska jag ta reda på min underton?
Malin
Beauty Pro
04/05/24-16:39 (redigerad den 04/05/24-16:39)
Tidigare i veckan ställde jag frågan här i communityt angående Anastasias cream bronzer. Jag har varit nyfiken på denna länge då jag sett att den har varit väldigt hypad i olika forum. Sagt och gjort så besökte jag självklart en butik för att kika på den. Väl där så kunde jag inte motstå. Den har en superkrämig formula som enkelt blandas ut och smälter ihop med övriga produkter. Jag valde färgen ”sun kissed” som är den ljusaste färgen. Detta då jag har en ljus, neutral hudton. Den ser orange ut på bild men i verkligheten så går den absolut inte åt det orange hållet. Bild 2 är mer rättvis gällande färgen. Denna produkt kommer hålla i en evighet och är väl värd sina pengar. Jag passade på när jag ändå hade 20% på valfri makeup-vara 🌸
Tidigare i veckan ställde jag frågan här i communityt
Saraangelova1
Beauty Star
04/05/24-15:15
hej är det någon som har tips på vad man kan lägga i håret för att det ska hålla sig platt. Jag använder just nu color wow dream coat och plattar med en bra plattång. Ändå lockar sig håret efter en dag utomhus. 💕
Amani
Beauty Star
04/05/24-10:29
Hej på er! Jag undrar om ni har rekommendationer på några fina puder bronzers. Är särskilt förtjust i bronzers som ger lite glow (likt Nars Laguna bronzer), men gillar även en matt finish. Tack för svar på förhand! <3