/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Ewa
Beauty Pro
12/04/26-13:59

Älskar när man börjar känna värmen och kan sitta utomhus utan att frysa ☀

Bilden är från vår trädgård i Ljungbyholm som ligger utanför Kalmar. Gårdagen spenderades utomhus på altanen samt på gräsmattan med min dotter där vi spelade fotboll. Jag passade på att testa lite olika solskydd jag har här hemma ♥

Spot the spring 🍓
Anna
Beauty Pro
12/04/26-12:46

hlrolja med god doft, gloss och blusch fräschar jag upp mig snabbt med💕 färg som piggar upp till ansiktet och glans till håret känner jag mig fräschare med💖✨🩷💗

Fresh up on the go💖
Superfruit Star Lightweight Hair Styling Oil 50 ml
Plump Shot™ Collagen-Infused Lip Serum Peach Plush
Alexa
Beauty Pro
12/04/26-11:49

Det här är min favoritprodukt - den fräschar upp direkt och doftar helt gudomligt!

Fresh Up On The Go🌸🩷
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Mimmi
Beauty Star
12/04/26-11:03

Det finns många vårtecken här i mellansverige men det som jag tycker står ut mest är all grönska och blommor som börjar väckas till liv 🌿 Skickar med en bild på några lila vårkrokus 💜

Spot the Spring 🌷
Lana
Beauty Pro
12/04/26-10:56

Fresh up on the go 😍☀️ SPF, lip gloss och min favoritparfym min räddning för att känna mig fräsch hela dagen ✨

Fresh Up On The Go ✨☀️
Emma
Beauty Pro
12/04/26-10:35(redigerad den 12/04/26-10:35)

Här är min trio som består av en av mina favoritdeodoranter, Lancôme Bocage. Därefter tar jag några sprut av Lush Super Milk Glitter Mist som doftar så gott, fräscht och dessutom ger ett fint glitter i håret. Till sist, såklart min favoritparfym Valentino Born In Roma Extradose. 💛

Fresh Up On The Go ✨☀️
Alexa
Beauty Pro
12/04/26-10:34
Noah90
Beauty Pro
12/04/26-09:23

Mitt go-to är Rituals refreshing spray ✨ Jag använder den innan jag åker hemifrån den ger en lätt och jättefräsch doft som känns som nytvättat ☀️ Tyvärr håller den inte så länge men perfekt för en snabb refresh 💛

Mitt go-to är Rituals refreshing spray ✨ Jag använder den