/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Anna
Beauty Pro
03/12/24-14:00(redigerad den 03/12/24-14:04)

24 Dagar Skönhet ❣️ Dag - 3 Hårvård

K18 är verkligen en mirakelprodukt! Använt den i tre år till mitt väldigt långa hår med blekta slingor. Stärker håret på ett fantastiskt sätt och bra just för kemiskt behandlat hår, toppen innan och efter sligning hos frisören. Först kör man med den flera gånger i rad och sen var 3:e till 4:e tvätt. Det är viktigt att man vet att man själv lägger till fukt, så efter man har haft i K18 och väntat 4 minuter så har man i fukt i krämform eller/och Balsamspray och sen gärna hårolja om vill det. Det är väldigt lätt och spar tid att använda K18, man tvättar endast med schampo och har i den i handdukstorkat hår utan att använda balsam eller inpackning ♥️

24 Dagar Skönhet ❣️ Dag - 3 Hårvård   K18 är verkligen en
Leave-In Repair Hair Mask 50 ml
Rebecka
Beauty Pro
03/12/24-13:23(redigerad den 03/12/24-13:29)

24 dagar av skönhet ❤️ Dag 3 av 24: Bästa balm/oljerengöringen

Tyvärr finns inte världens bästa rengöring att köpa hos Kicks, så jag kan inte tagga den, men jag hoppas ju verkligen att det ändras framöver! Det här rengöringsbalmet är helt fantastisk! Den tar bort allt, och då menar jag allt, utan att man behöver gnugga i flera minuter. Jag masserar in den på torrt ansikte och tar sedan en blöt mikrofiberrondell och drar av allt innan jag går in med en vattenbaserad rengöring!

24 dagar av skönhet ❤️ Dag 3 av 24: Bästa
Karro
Beauty Beginner
03/12/24-12:58

Hjälp! 😅 Jag kan verkligen inget om hudvård, men har precis bestämt mig att börja tråda ansiktet. Vilken/vilka produkter ska jag använda före/efter trådning? Jag vill helst hålla det så enkelt och smidigt som möjligt med få produkter, samtidigt som jag inte har en jättestor budget. Min hy är normal/kombinerad

Help a girl out 🥰

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
03/12/24-12:20

After BLACK WEEK Shopping 🖤

Finns fortfarande adventskalendrar kvar! 🎄

Och nu till halva priset!!!

Bra tillfälle att bl a kunna testa fantastisk hudvård!

Köp en i present till dig själv och gör januari magisk! 😁🥰

After BLACK WEEK Shopping 🖤  Finns fortfarande
Advent Calendar
Advent Calendar
Advent Calendar
Advent Calendar
Assie
Beauty Pro
03/12/24-12:14

Hej alla vackra! Var inne på Kicks av ren nyfiken samt jag passade på att utnyttja min 20 %. Så det blev en liten inköp. Eftersom många av er som tyckte nån av dessa clean luktar gott.

Hej alla vackra!  Var inne på Kicks av ren nyfiken samt jag
Nikki
Beauty Pro
03/12/24-11:30(redigerad den 03/12/24-11:58)

🍎🍏🍎 APPLE Mania 🍎🍏🍎

Inspirerad av äpple (framgår nog rätt tydligt 😁)

Måste tipsa om denna supergoda dryck. Jättegod både kall och varm och såklart alkoholfri. Säsongsprodukt!

Bilderna på äpplen tog jag under en semesterresa i Sverige. Har ni missat Sveriges Toscana, Äppledalen, så kan jag verkligen rekommendera det. Området ligger naturskönt vid Vätterns östra kant mellan Jönköping/Huskvarna och Kaxholmen. Sluttningar med äppleodlingar så långt ögat når och vacker utsikt över sjön Vättern. Flera mysiga gårdsbutiker i varierande storlek, vissa även med kafé/restaurang.

Taggar även några produkter med innehåll eller doft av äpple. 🍎🍏

🍎🍏🍎  APPLE Mania  🍎🍏🍎  Inspirerad av äpple (framgår
Youthtopia Refining Apple Peel Toner & Exfoliator 100 ml
Youthtopia Peptide Plumping Apple Cream Moisturizer 50 ml
Classic Apple Blossom EdP 30 ml
Dry Shampoo Green Apple
Superfoods Matcha + Apple Replenishing Superfood Shampoo 369 ml
Superfoods Kale + Apple Replenishing Superfood Conditioner 369 ml
201 Apple & Driftwood EdP 50 ml
Nail Lacquer Big Apple Red
Infinite Shine Nail Polish Big Apple Red
Nathalie
Beauty Pro
03/12/24-11:01

❤️ 24 dagar av skönhet ❤️

Dag 4: torrschampo. Batiste är verkligen ett så bra budgetalternativ till torrschampo! Stor flaska som räcker länge, många olika egenskaper. Den här använder min 17-åriga son och han tycker att den är så bra!

❤️ 24 dagar av skönhet ❤️   Dag 4: torrschampo. Batiste är
Nikki
Beauty Pro
03/12/24-10:54

24 dagar av skönhet 🌸🎄

Dag 7 - Mist

Sol de Janeiro Cheirosa 48

En tropiskt saftig doft med bl a doftnoterna guava och rosa mysk. Fräsch och fruktig.

En härlig sommardoft och något för de som inte gillar Sol de Janeiro's många väldigt söta karamell-vanilj mister.

Ingår också i en gift box. 🎁

24 dagar av skönhet 🌸🎄  Dag 7 - Mist  Sol de Janeiro
Brazilian Crush Cheirosa 48 Perfume Mist 240 ml
Perfume Mist Discovery Trio Gift Box