Asså wow!! Antalet komplimanger jag får komplimanger när jag använder duon av sky high och last paradise tillsammans. Känner att jag måste dela med mig denna rutin. 🤗🤗
Duon till höger är vattentäta och perfekt för längre dagar eller när det regnar och snöar mycket. Duon till höger är inte vattentäta.
Hur jag applicerar på en sida i taget, först böjer jag mina ögon fransar såklart. Sedan sky high från boten till toppen men fokuserar mest på mellan av fransarna till topparna av de både på baksidan och framsidan. Sedan går jag direkt in med lash paradise på samma ögonfrans och applicerar mest på baksidan än framsidan då det gör mest volym men gör självklart på framsidan. Det kan se lite klumpigt först men gör andra ögat samma sätt oberoende på vilken av duoserna du använder. Sedan när due klar med båda fransarna går du inte med en ögonfrans böjare och det ger verkligen ”dina fransar men bättre” looken. Ger mer längd och volym. Det hjälper även att värma upp ens ögonfrans böjare (jag brukar använda min hårtorkare då den blir varm snabbt på några sekunder men det blir inte för varmt att det bränns)