Hem / Join the event! / Årets Julevent på KICKS Beauty Talks!

Årets Julevent på KICKS Beauty Talks!

Friday, Dec 1, 2023 från 07:00 AM till 08:30 AM
Makeup
BUTIKSEVENT
Vid
KICKS
Official
Beskrivning

SUCCÉN FORTSÄTTER!

Nu är det dags för årets Julevent på KICKS Beauty Talks i KICKS Flagship Gallerian i Stockholm den 1 December!

10 lyckliga personer kommer få ta med sig en vän för att mysa med oss på en julinspirerad morgon med frukost, mingel och bli omhändertagen av våra Beauty Experts så registrera dig nu så ses vi där! :)

  • De 10 vinnarna kommer utses av oss så se till att vara aktiv och sprida matnyttig och härlig inspiration så kanske det blir just dig vi får mingla med!

- Kommentera nedan vem du skulle vilja ta med dig till denna mysiga stund 😍

Var
Kicks, Gallerian Mall, Hamngatan, Stockholm, Sweden Se på karta
137 deltagare
Skicka ett meddelande
Yasmin
Beauty Pro
21/11/23-13:34
Jag vill verkligen wara med min bästa kompis ❤️💃💃
Marilin
Beauty Beginner
21/11/23-11:16
Hej! Jag vill verkligen njuta av den här upplevelsen med min vän och med er!
Andreas
Beauty Beginner
21/11/23-11:01
Hej!Jag skulle vilja följa med min vän som har studerat på Stockholms universitet och vi vill verkligen göra något roligare i stan!
Josefine
Beauty Star
19/11/23-20:46
Skulle vilja ta med min vän som har studerat i Sydkorea i nästa ett år!! Är så glad att hon kommer tillbaka<3
Ilwad
Beauty Star
19/11/23-17:24
Hej! Så kul med event! Jag skulle vilja ta med mig min kusin som jag delar kärleken till smink och hudvård med! Sen vi har varit små har vi alltid pysslat om varandras ansikten och hår. Detta är det enda gemensamma intresset vi har som vi båda älskar! Skulle verkligen betyda allt för oss att få delta på detta event!❤️❤️
Fanny
Beauty Star
18/11/23-18:20
Skulle gärna vilja ta med mig min mamma då hon alltid förtjänar det allra bästa och bli omhändertagen och ompysslad och detta event är ju perfekt för detta!! 😍
Nada
Beauty Beginner
17/11/23-15:31
😍😍😍😍😍😍
Nada
Beauty Beginner
17/11/23-15:28
Va härligt och spännande upplevelse ju🥺😍 ,eftersom har inga familj här i Sverige tyvärr så jag skulle vilja ta min man han är min största och bästa Supportare han kommer vara glad över det han är big fan av parfymer och skincare. En mysig stund och en chans på att träffa nya människor hoppas vi ses🫶🏻💘