/ Jag hade turen att få prova denna mascara från Beautyact för
Kim
Beauty Pro
14/04/26-09:55
Jag hade turen att få prova denna mascara från Beautyact för någon månad sedan. Jag vill erkänna att jag var onödigt skeptisk innan men samtidigt väldigt förväntansfull när jag skulle prova den. Genom mina år som makeupartist har jag provat enormt mycket smink från budget till lyx. Jag har naturligt korta fransar så jag har nästan uteslutande använt vattenfasta mascaror senaste 10 åren. Denna mascara från Beautyact är ju en så kallad 38 °C mascara vilket betyder att den kan tvättas bort med enbart 38 gradigt vatten. Sedan jag fick prova denna är detta faktiskt den enda mascaran jag sträckt mig efter varje gång jag sminkat mig. Att den på riktigt tvättas av på ungefär en minut med bara ljummet vatten är nog en stor anledning till detta. Jag är annars van att behöva stå med vattenfast ögonremover och kanske 4-5 bomullspads. Jag tänker att det är perfekt när man reser också att slippa plocka med sig en extra produkt som tar plats i necessären 💫🤗 Jag säger 4/5 ⭐️⭐️⭐️⭐️ i betyg! Priset är också otroligt! ✅️
38⁰C Volume & Lenght Black
BeautyAct
38⁰C Volume & Lenght Black
Tag
Ögonmakeup
Fortsätt utforska gemenskapen!