/ Dupe: Soft Glam Cream Blush "Cinna-Mood" 🌟 För nĂ„gra dagar
Hogge
Beauty Pro
03/07/26-04:03(redigerad den 04/07/26-05:45)
Dupe: Soft Glam Cream Blush "Cinna-Mood" 🌟 För nĂ„gra dagar sen sĂ„g jag att e.l.f har gjort en dupe pĂ„ rhode Pocket Blush "Toasted Teddy" - Soft Glam Cream Blush "Cinna-mood". Slut pĂ„ Kicks och HM sĂ„ bestĂ€llde frĂ„n Lyko. Fick ett mail igĂ„r om att den fanns i lager igen hos Kicks men nĂ€r jag gick in och tittade sĂ„ var den slut igen. Riktigt poppis! e.l.f Soft Glam Cream Blush Ă€r ett "krĂ€mrouge i stick för en naturlig, frĂ€sch glow. Satinfinish". FĂ€rgmĂ€ssigt Ă€r den riktigt bra, lika lĂ€ttarbetad och byggbar. Som pĂ„ bilden syns det knappt vilken som Ă€r e.l.f / rhode. NĂ€r man blandar ut den blir e.l.f lite mattare Ă€n rhode vilket ocksĂ„ kan vara bra för hĂ„llbarheten för rhodes Ă€r inte den bĂ€sta (för "smörig" sĂ„ glider lĂ€tt av). Det bĂ€sta: priset! e.l.f kostar 89:- för 9g (9,9 kr/ml) rhode kostar 380:- för 5,3g (71,7kr/ml) 💀💰 Well... It's the dupe for me! 🌟 Tycker det Ă€r kul med kĂ€ndissmink men för en bĂ€ttre, billigare produkt med smidigare förpackning Ă€n orginalet sĂ„ vinner e.l.f. Jag uppskattar Ă€ven att det finns fler stĂ€llen att köpa produkten pĂ„ Ă€n rhode som jag mĂ„ste be min mamma köpa nĂ€r hon Ă€r i USA (ska dock komma till Sephora Nordic i höst).
Soft Glam Cream Blush Heat Check
e.l.f.
Soft Glam Cream Blush Heat Check
Tag
Nyheter
FortsÀtt utforska gemenskapen!