Beauty First Impressions đ
Foundation: Clarins nya Double Serum Foundation
NÀr man handlar frÄn Clarins hemsida fÄr man alltid med prover vilket Àr uppskattat. Jag gjorde nyligen en bestÀllning dÀr och fick dÄ med tester pÄ deras nya serum foundation som nyligen slÀppts. Jag Àr alltid torr i min hud och sÄhÀr Ärs extremt torr, vilket gör att mÄnga foundation inte sitter sÄ snyggt mitt i vintern. Torrheten tenderar att synas trots massa prepp med hudvÄrd innan.
Clarins nya beskrivs som en nÀsta generations hybrid serumfoundation med bannade fusion av makeup och hudvÄrd.
SÄklart jag ville testa den!
MÄste sÀga att jag Àr riktigt imponerad av den! Den satt jÀttefint hela dagen utan att rulla sig, skavas bort eller framhÀva mina extra torra partier eller alla fina linjer.
Den tÀcker mina röda partier runt nÀsan utan att man behöver ta mkt produkt. (PÄ bilden har den suttit i ca 6 timmar.)
Valde en av de ljusaste kalla tonerna men den blev aningens mörk, men sĂ„ Ă€r jag ocksĂ„ mitt allra blekaste just nu. Men bortsett frĂ„n det, sĂ„ gillar jag den verkligen och jag tror att det kan bli ett köp av den framöver đ
Clarins
Double Serum Foundation L4c