/ Beauty First Impressions 💕 Foundation: Clarins nya Double
Virre
Beauty Pro
18/02/26-17:50
Beauty First Impressions 💕 Foundation: Clarins nya Double Serum Foundation NĂ€r man handlar frĂ„n Clarins hemsida fĂ„r man alltid med prover vilket Ă€r uppskattat. Jag gjorde nyligen en bestĂ€llning dĂ€r och fick dĂ„ med tester pĂ„ deras nya serum foundation som nyligen slĂ€ppts. Jag Ă€r alltid torr i min hud och sĂ„hĂ€r Ă„rs extremt torr, vilket gör att mĂ„nga foundation inte sitter sĂ„ snyggt mitt i vintern. Torrheten tenderar att synas trots massa prepp med hudvĂ„rd innan. Clarins nya beskrivs som en nĂ€sta generations hybrid serumfoundation med bannade fusion av makeup och hudvĂ„rd. SĂ„klart jag ville testa den! MĂ„ste sĂ€ga att jag Ă€r riktigt imponerad av den! Den satt jĂ€ttefint hela dagen utan att rulla sig, skavas bort eller framhĂ€va mina extra torra partier eller alla fina linjer. Den tĂ€cker mina röda partier runt nĂ€san utan att man behöver ta mkt produkt. (PĂ„ bilden har den suttit i ca 6 timmar.) Valde en av de ljusaste kalla tonerna men den blev aningens mörk, men sĂ„ Ă€r jag ocksĂ„ mitt allra blekaste just nu. Men bortsett frĂ„n det, sĂ„ gillar jag den verkligen och jag tror att det kan bli ett köp av den framöver 😍
Double Serum Foundation L4c
Clarins
Double Serum Foundation L4c
Tag
Bas
FortsÀtt utforska gemenskapen!